je bent stukken leuker en knapper dan markquote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt. Want de vriend van mijn zus zei afgelopen zaterdag nog dat ik volgens hem zo ontzettend op Marc van der Linden leek.
Wax, dat klopt, Muse brengt een nieuw album uit binnenkortquote:Op woensdag 9 september 2009 21:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu kom ik er ook nog eens achter, of wellicht was ik daar al achter gekomen, had ik dat dus al ergens gehoord, maar dat laat ik voor nu even in het spreekwoordelijke midden, maar dat deze groep mensen, jij geeft het de naam Muse, vrijdag met ander, misschien zelfs nieuw materiaal komt.
Nah!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ] Oh wat slecht voor mijn zelfbeeld!
Inderdaad. Wat is dat eigenlijk, dat Muse? Is dat een... "bandje"? Het lijkt me iets dat totaal ongeschikt voor homofielen is eigenlijk...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, dat klopt, Muse brengt een nieuw album uit binnenkort
Hai.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
Hallow
Je zus?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
7 centimeter ontsluiting.
De auto. Je vroeg naar de bevalling!quote:
Een soort helpdesk, dat lijkt me wel wat voor jou!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Zal ik nou ook nog een normaal blog aanmaken, met allemaal nuttige tips en truucs van G_E?.
Ik vind het geweldig!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat is dat eigenlijk, dat Muse? Is dat een... "bandje"? Het lijkt me iets dat totaal ongeschikt voor homofielen is eigenlijk...
Op welk gebied? Klusjes in en rondom het huis? Liefdescollumn? Receptenclub?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Zal ik nou ook nog een normaal blog aanmaken, met allemaal nuttige tips en truucs van G_E?.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Xiance het volgende:
ik ben ook niet suicidaal heur
ik bereid me voor op de grote klarendal oorlog
de helft van het aso volk hier verderop in de wijk (wij wonen nog vrij beschaafd)
heeft vanavond de oorlog verklaard aan de gemeenteraad
Oh ik denkt die wacht en wacht en wacht en fokt tussendoor (...) om de tijd een beetje te doden en dat je toen toch maar even naar een mobi hebt gebeld en dat toen het bericht was dat die ontsluiting.... Naja.... eh...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De auto. Je vroeg naar de bevalling!
Ik zou dat echt nooit zo zeggen over mijn zus zoquote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik denkt die wacht en wacht en wacht en fokt tussendoor (...) om de tijd een beetje te doden en dat je toen toch maar even naar een mobi hebt gebeld en dat toen het bericht was dat die ontsluiting.... Naja.... eh...![]()
Nou, ik zat eens te zoeken in het archief dat cd-collectie heet, Vlarp, en ik blijk plotseling bijna alle Muse-albums, op één na, te hebben...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig!
En ja, het is een band.. maar misschien wordt je wel bang van die donkere klanken...
ze willen een moskee gaan bouwen, komen maar 130 mensen..quote:
Ja naja ik verbaas me nergens meer over, er was eens een user, die hier nog wel eens komt, ik zal hem bij naam niet noemen maar hij weet het zelf waarschijnlijk dondersgoed (hopelijk geen Achterhoekse term) dat hij dat gedaan heeft, en tja, dat ziet dan iedereen, maar die user dus die had naast zijn foto met daarop zijn blije kop een afbeelding van, ja, we moesten even kijken wat het was, een garn... eh, kijken wat het was, en het bleek zijn piemel te zijn, die opgewonden onder zijn groene T-shirt uitstak. Dát zijn intieme dingen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat echt nooit zo zeggen over mijn zus zo. Beetje te intiem ofzo.
Dat hoeft niet meer Wax, ik ga naar bed, dus voor mij hoef je je niet meer te schamenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik zat eens te zoeken in het archief dat cd-collectie heet, Vlarp, en ik blijk plotseling bijna alle Muse-albums, op één na, te hebben...man ik schaam me kapot weet je...
Oh!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer Wax, ik ga naar bed, dus voor mij hoef je je niet meer te schamen![]()
daar is best behoefte aanquote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |