abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 00:20:42 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_72603071
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

24 weken. Net nog opgezocht want ik dacht dat het 20 weken was.
Ik vind dat nog vrij laat.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:21:19 #277
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_72603085
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:18 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil aandacht!

Danku
.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:21:43 #278
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72603097
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

*knuffel*

Voel je al weer wat beter vergeleken met daarstraks?
Ja, best zuster.

Ik had een inzinking, die is weg
Keukenkastje in een ruimteschip
pi_72603102
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Lieve.

Nachtzusterachtige aandacht, bijvoorbeeld.
Ow... euh...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 10 september 2009 @ 00:22:46 #280
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_72603114
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik vind dat nog vrij laat.
Ja, zeker als blijkt dat twee weken later het kind al levensvatbaar kan zijn. Straks schroeven ze dat nog verder terug... naar 23 weken of zo. En dan? Is abortus dan ineens moord?

Ik geef trouwens toe dat het (natuurlijk) zeer lastige materie is waar een stuk moraal en heel veel grijs gebied inzit. Maar ik vind het ook mooi om te zien hoe anderen erover denken en daar van te leren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 10 september 2009 @ 00:23:49 #281
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72603134
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow... euh...
Of zorgzaam vriendje - aandacht

Zolang het maar lief en geruststellend is.
Zo'n beetje als het oor van je knuffelbeer dat je nog steeds rustig maakt als je het druk hebt
  donderdag 10 september 2009 @ 00:23:52 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_72603137
Ja ik vind het lastig dat ik het eigenlijk zo slecht kan beargumenteren omdat het zo'n gevoelskwestie is. En omdat ik eigenlijk ook maar weinig kennis van zaken heb.
Hoogachtend,
Erik.
pi_72603147
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Lieve.

Nachtzusterachtige aandacht, bijvoorbeeld.
dan moet je wachten tot KP weer dienst heeft
  donderdag 10 september 2009 @ 00:24:21 #284
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_72603148
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Zo'n beetje als het oor van je knuffelbeer dat je nog steeds rustig maakt als je het druk hebt
Waar maar je je druk om dan?
Hoogachtend,
Erik.
pi_72603156
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Oh!

dat klinkt echt schattig
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 10 september 2009 @ 00:24:36 #286
71919 wonderer
pi_72603160
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Ja, best zuster.

Ik had een inzinking, die is weg
Gelukkig
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 10 september 2009 @ 00:26:18 #287
71919 wonderer
pi_72603196
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik vind het lastig dat ik het eigenlijk zo slecht kan beargumenteren omdat het zo'n gevoelskwestie is. En omdat ik eigenlijk ook maar weinig kennis van zaken heb.
Ja, is ook lastig. En mensen voelen zich ook snel gekwetst, zeker als het ze persoonlijk raakt (ondanks dat je je best doet om het algemeen te houden en niet mensen persoonlijk aan te spreken).
  donderdag 10 september 2009 @ 00:26:22 #288
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72603199
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Waar maar je je druk om dan?
Het was maar een voorbeeld.

Ik ben mijn knuffelbeer in Limburg vergeten, en eigenlijk mis ik hem best een beetje.
Want altijd als ik naar bed ga voel ik eerst rond of ik hem vind en dan kan ik hem zo lekker tegen me aan kan drukken en zo.
En ik word nog altijd heel rustig van meneer de Beer als ik me druk maak of moet huilen of zo
  donderdag 10 september 2009 @ 00:27:17 #289
71919 wonderer
pi_72603219
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:

[..]

Ik ben mijn knuffelbeer in Limburg vergeten, en eigenlijk mis ik hem best een beetje.
Want altijd als ik naar bed ga voel ik eerst rond of ik hem vind en dan kan ik hem zo lekker tegen me aan kan drukken en zo.
En ik word nog altijd heel rustig van meneer de Beer als ik me druk maak of moet huilen of zo
  donderdag 10 september 2009 @ 00:28:29 #290
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_72603250
quote:

[..]

Ik ken het gevoel een beetje. Alleen heet mijn knuffel Wassie (het is een wasbeer ).
Hoogachtend,
Erik.
pi_72603272
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Nja uiteindelijk heeft niemand dat toch echt hier?

Ik bedoel, we weten alleen wat we horen en lezen en trekken daar onze conclusies naar.
En de vraag is maar in hoeverre deze conclusie accuraat is, of dat dit voor een behoorlijk groot deel gekleurd wordt door onze eigen mening. En dat los laten is lastig.
pi_72603283
quote:

[..]

pi_72603296
quote:

[..]

Hej das kut. Wanneer heb je de kans em ff op te halen dan?
  donderdag 10 september 2009 @ 00:30:41 #294
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72603324
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hej das kut. Wanneer heb je de kans em ff op te halen dan?
Morgenavond moet ik toch naar Limburg, dus dan heb ik hem weer
pi_72603337
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat moeten mensen natuurlijk voor zichzelf uitmaken, hoeveel procent wel of niet gaat werken. Ik zou 60% kans op een zeer levensbeperkende aandoening wel een reden vinden om het dan maar opnieuw te proberen.

En wat als ze zo zouden denken over homo's? Hm? Of mensen met voedselallergie? Ook zo lastig.

Ik heb het hier over dingen die een flinke impact hebben op de omgeving van de persoon en op het zorgstelsel, niet iets triviaals als genderdysforie of homoseksualiteit.
Nee, ik zei 60% heeft kans om iets te krijgen(60% van de babys te vroeg geboren) en niet...er is 60% kans dat íedere premature iets krijgt.

en adhd aanslag op zorgstelsel? is adhd niet 'triviaal' dan... en eh transgenders maken geen aanspraak op het zorgstelsel? want die zijn allemaal standaard 100% gelukkig en hoeven geen medicijnen te gebruiken voor niets als er iets is wat ze willen veranderen?
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
  donderdag 10 september 2009 @ 00:32:15 #296
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_72603365
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel een beetje. Alleen heet mijn knuffel Wassie (het is een wasbeer ).
Die van mij heet Meneer de Beer, maar zijn roepnaam is Juhjuh (niet dzjuhdzjuh ofzo, lekker Hollandsch). Maar alles heette op de leeftijd dat ik Meneer de Beer ontmoette Juhjuh, alleen hij heeft die naam gehouden.
pi_72603382
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het hier over dingen die een flinke impact hebben op de omgeving van de persoon en op het zorgstelsel, niet iets triviaals als genderdysforie of homoseksualiteit.
Dat is ook maar hoe je het bekijkt. Genderdysforie: die willen natuurlijk een dure operatie, hebben allerlei psychische problemen, dat belast het zorgstelsel. En homo's die verspreiden AIDS, terwijl ze niet voor nieuwe kinderen zorgen.

Ik denk dat je beter die discussie niet aan moet willen gaan, waarbij je de waarde van een mensenleven aan het prille begin probeert te bepalen aan de hand van opbrengsten versus lasten, en op basis van de bedrijfseconomische analyse bepaalt of je de stekker eruit trekt of niet.

We hebben het hier over een mensenleven, Wonderer. Niet over een wasmachine.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:33:17 #298
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_72603386
Ik denk dat als je een ouder bent die een kind weg wil doen omdat het toevallig een nare aandoening heeft je het daarna zeker niet opnieuw moet proberen en dat je een slechte oppervlakkige ouder bent .
Hoogachtend,
Erik.
pi_72603422
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

deze keer leuk:-)

andere keer van 2 'oude' kale nichten met vieze ideeén
pi_72603426
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als je een ouder bent die een kind weg wil doen omdat het toevallig een nare aandoening heeft je het daarna zeker niet opnieuw moet proberen en dat je een slechte oppervlakkige ouder bent .
Er zijn genoeg ouders allang blij dat ze uberhaubt zwanger kunnen worden. Dus daar sluit ik me helemaal bij aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')