Ik vind dat nog vrij laat.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
24 weken. Net nog opgezocht want ik dacht dat het 20 weken was.
Ja, best zuster.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
*knuffel*
Voel je al weer wat beter vergeleken met daarstraks?
Ow... euh...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Lieve.
Nachtzusterachtige aandacht, bijvoorbeeld.
Ja, zeker als blijkt dat twee weken later het kind al levensvatbaar kan zijn. Straks schroeven ze dat nog verder terug... naar 23 weken of zo. En dan? Is abortus dan ineens moord?quote:
Of zorgzaam vriendje - aandachtquote:
dan moet je wachten tot KP weer dienst heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Lieve.
Nachtzusterachtige aandacht, bijvoorbeeld.
Waar maar je je druk om dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Of zorgzaam vriendje - aandacht
Zolang het maar lief en geruststellend is.
Zo'n beetje als het oor van je knuffelbeer dat je nog steeds rustig maakt als je het druk hebt
Oh!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Of zorgzaam vriendje - aandacht
Zolang het maar lief en geruststellend is.
Zo'n beetje als het oor van je knuffelbeer dat je nog steeds rustig maakt als je het druk hebt
Gelukkigquote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, best zuster.
Ik had een inzinking, die is weg
Ja, is ook lastig. En mensen voelen zich ook snel gekwetst, zeker als het ze persoonlijk raakt (ondanks dat je je best doet om het algemeen te houden en niet mensen persoonlijk aan te spreken).quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik vind het lastig dat ik het eigenlijk zo slecht kan beargumenteren omdat het zo'n gevoelskwestie is. En omdat ik eigenlijk ook maar weinig kennis van zaken heb.
Het was maar een voorbeeld.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld.
Ik ben mijn knuffelbeer in Limburg vergeten, en eigenlijk mis ik hem best een beetje.
Want altijd als ik naar bed ga voel ik eerst rond of ik hem vind en dan kan ik hem zo lekker tegen me aan kan drukken en zo.
En ik word nog altijd heel rustig van meneer de Beer als ik me druk maak of moet huilen of zo
Ik ken het gevoel een beetje. Alleen heet mijn knuffel Wassie (het is een wasbeerquote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben mijn knuffelbeer in Limburg vergeten, en eigenlijk mis ik hem best een beetje.
Want altijd als ik naar bed ga voel ik eerst rond of ik hem vind en dan kan ik hem zo lekker tegen me aan kan drukken en zo.
En ik word nog altijd heel rustig van meneer de Beer als ik me druk maak of moet huilen of zo
Nja uiteindelijk heeft niemand dat toch echt hier?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik vind het lastig dat ik het eigenlijk zo slecht kan beargumenteren omdat het zo'n gevoelskwestie is. En omdat ik eigenlijk ook maar weinig kennis van zaken heb.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hej das kut. Wanneer heb je de kans em ff op te halen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik toch naar Limburg, dus dan heb ik hem weerquote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej das kut. Wanneer heb je de kans em ff op te halen dan?
Nee, ik zei 60% heeft kans om iets te krijgen(60% van de babys te vroeg geboren) en niet...er is 60% kans dat íedere premature iets krijgt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moeten mensen natuurlijk voor zichzelf uitmaken, hoeveel procent wel of niet gaat werken. Ik zou 60% kans op een zeer levensbeperkende aandoening wel een reden vinden om het dan maar opnieuw te proberen.
En wat als ze zo zouden denken over homo's? Hm? Of mensen met voedselallergie? Ook zo lastig.
Ik heb het hier over dingen die een flinke impact hebben op de omgeving van de persoon en op het zorgstelsel, niet iets triviaals als genderdysforie of homoseksualiteit.
Die van mij heet Meneer de Beer, maar zijn roepnaam is Juhjuh (niet dzjuhdzjuh ofzo, lekker Hollandsch). Maar alles heette op de leeftijd dat ik Meneer de Beer ontmoette Juhjuh, alleen hij heeft die naam gehouden.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel een beetje. Alleen heet mijn knuffel Wassie (het is een wasbeer).
Dat is ook maar hoe je het bekijkt. Genderdysforie: die willen natuurlijk een dure operatie, hebben allerlei psychische problemen, dat belast het zorgstelsel. En homo's die verspreiden AIDS, terwijl ze niet voor nieuwe kinderen zorgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het hier over dingen die een flinke impact hebben op de omgeving van de persoon en op het zorgstelsel, niet iets triviaals als genderdysforie of homoseksualiteit.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
deze keer leuk:-)
andere keer van 2 'oude' kale nichten met vieze ideeén
Er zijn genoeg ouders allang blij dat ze uberhaubt zwanger kunnen worden. Dus daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als je een ouder bent die een kind weg wil doen omdat het toevallig een nare aandoening heeft je het daarna zeker niet opnieuw moet proberen en dat je een slechte oppervlakkige ouder bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |