quote:Mattheüs 5:30 En indien uw rechterhand u ergert, houwt ze af, en werpt ze van u; want het is u nut, dat een uwer leden verga, en niet uw gehele lichaam in de hel geworpen worde.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:21 schreef Igen het volgende:
Een goed christen zou hetzelfde doen.
[..]
Dien jij overigens geen bronnen te vermelden bij je publicaties? Of geldt dat niet voor jou?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:17 schreef bendk het volgende:
Handjes afgesneden van dieven
Een Islamitische rechtbank heeft van twee dieven de handen af laten snijden. Een derde man, verdacht van aanranding, kreeg slechts zweepslagen.
Sheik Ali Mohamud Rage zei namens de rechtbank dat de twee hadden bekend. Een ooggetuige zag dat de handen van de gillende gevangenen werden afgesneden met een keukenmes..
Niet in deze vorm hoor!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dien jij overigens geen bronnen te vermelden bij je publicaties? Of geldt dat niet voor jou?
Overigens is dit meer ---> WFL.
Een goed christen zou niet stelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:21 schreef Igen het volgende:
Een goed christen zou hetzelfde doen.
[..]
quote:Gij zult niet stelen.
Klopt, maar niet in de vorm van een nieuwsbericht met weinig bronvermelding.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat over religie, en dat is toch de juiste stek geworden daarvoor?
Een goed christen zou niet stelen, klopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:30 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Een goed christen zou niet stelen.
[..]
Nem dus .......
Mijn punt is dat de Islamitische rechtbanken zich -gaan- nestelen in Europa, zoals al in Duitsland en Engeland.quote:
Foetsie diefstal dan toch, binnen korte tijd?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef bendk het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de Islamitische rechtbanken zich -gaan- nestelen in Europa, zoals al in Duitsland en Engeland.
Zie vooral deze posting en dan slaat de schrik om mijn hart:
Welkom in de islamitische middeleeuwen
Nee, okee, dat geldt ook voor bendk, ook al is hij cultuser idd, gewoon een bron vermelden en iets wat lijkt op het begin van een discussie. Maar verder...quote:Op woensdag 9 september 2009 17:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
Klopt, maar niet in de vorm van een nieuwsbericht met weinig bronvermelding.
Wel lekker goedkoop, denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef whaley het volgende:
Geval van sharia in een gebied in Somalië dus. Misschien een reden om daar niet op vakantie te gaan.
Afgezien van dat is Somalië geweldig! Het romantische piratenleven bestaat daar nog altijd! Azuurblauwe lagunes, watervallen met verborgen schatten, machtige houten zeilschepen, schepen kapen en de buit begraven! Arrrr!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef whaley het volgende:
Geval van sharia in een gebied in Somalië dus. Misschien een reden om daar niet op vakantie te gaan.
Boek nu voor een cruise langs Somalië!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Afgezien van dat is Somalië geweldig! Het romantische piratenleven bestaat daar nog altijd! Azuurblauwe lagune's, watervallen met verborgen schatten, machtige houten zeilschepen, schepen kapen en de buit begraven! Arrrr!
Ik denk dat je het je te romantisch voorstelt.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Afgezien van dat is Somalië geweldig! Het romantische piratenleven bestaat daar nog altijd! Azuurblauwe lagune's, watervallen met verborgen schatten, machtige houten zeilschepen, schepen kapen en de buit begraven! Arrrr!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |