Dat bedoelde ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef reetveter het volgende:
Of bedoelde je niet iedere bejaarde FOK!ker?
Ongeveer zoquote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk niet![]()
Ik vraag me even af hoe de thuishulpmedewerker zal reageren als hij/zij zo'n ding in het kastje vindt
in 2 posts mij 2 keer aan het lachen gemaakt. Chapeau!quote:
Ik weet niet hoe oud je nu bent ...maar ik hoop van nietquote:Op woensdag 9 september 2009 17:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat vraag ik me nou altijd af qua uiterlijk. Loopt de vrouwengeneratie van mijn leeftijd over 50 jaar ook met een grijs permanentje en een kaki rok?
Pics?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef strikey het volgende:
[..] ik vind van die ouwe verzakte ouwe-mensen benen echt verschikkelijk
Ik ben 26, dus ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef strikey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je nu bent ...maar ik hoop van nietgewoon normaal semi lang (gekleurd) STRO haar
met een broek , ik vind van die ouwe verzakte ouwe-mensen benen echt verschikkelijk
post dan pics van jezelf in dezelfde kleren/posesquote:
Ho ho! Zeg dat niet te snel he!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik denk weinig hetzelfde omdat er tegenwoordig geen producten meer gemaakt worden die langer dan 20 jaar mee gaan.
Hulde voor dat ding, toen ik klein zat ik altijd te kloten met dat ding! Precies dezelfdequote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
En uiteraard mag ook de stoof niet ontbreken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |