Cameron of Travis?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:43 schreef TheArt het volgende:
Meyer heeft al bijna 2 man ingehaald na 9 km
Ow, ik dacht dat leeftijd het enige criterium was.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep. Cameron mag hier ook niet starten vanwege rijdend bij een ProTour-team.
Jep, 2x16,6 km. maakt 33,2 km.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:04 schreef FredWielergek het volgende:
Het gaat om 2 ronden he? 2 x 16 km?
*schakelt in*quote:Op woensdag 23 september 2009 09:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Live op Eurosport nu. Ik weet niet of je dat kan zien.
Boh, wel een paar. Voor de wereldtitel zal het wel gaan tussen Malori, Gretsch, Bobridge, Van Garderen, Quaade en Kittel. Maar het valt moeilijk te zeggen. Ik gok overigens op Bobridge voor het goud.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef franklop het volgende:
Ben niet zo in het beloftenwereldje, buiten de Nederlanders (schaam, schaam), maar wie is nou het sterkste gebleken dit jaar bij de beloften bij tijdritten?
Niet vreemd. Sokolov was tweevoudig Europees kampioen tijdrijden bij de junioren in 2005 en 2006.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:19 schreef FredWielergek het volgende:
Oei, Sokolov was er toch dichtbij.
De regie gaf weinig aandacht aan hem.
Die gaan gewoon af op de uitslag van vorig jaar, voornamelijk omdat ze het beloftenwielrennen gewoon niet volgen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef eurosport het volgende:
De Eurosport-studio gokt op Malori als winnaar vandaag! Gaan dus nog niet voor een verrassing als winnaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |