Wordt het iets duidelijkerquote:Scans in het ziekenhuis wezen uit dat een foetus zich ontwikkelt in de buik van Kang Mengru, zo bericht The Sun. Volgens dokters gaat het om de tweelingzus van het meisje.
Vermoedelijk is bij de ontwikkeling van de embryo’s iets verkeerd gegaan, waardoor het ene embryo zich in de ander is gaan ontwikkelen.
Dat dacht ik dus ook.quote:
Heb ik ook wel eens eerder gelezen ja. Ziet er trouwens bizar uit die foto's.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Dit hoor je toch wel vaker?
Dagelijks idd. Zag er gisteren nog 34 lopen in de stad.quote:
kunnen we spreken van een trendquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dagelijks idd. Zag er gisteren nog 34 lopen in de stad.
Idd.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Dit hoor je toch wel vaker?
India. Freakshow.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef A-mineur het volgende:
China, daar gebeuren genetisch gezien de meest vreemde dingen
Mwah, eigelijk is daar de meeste kans dat zoiets gebeurt, omdat daar de meeste mensen wonen van deze aardkloot.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef A-mineur het volgende:
China, daar gebeuren genetisch gezien de meest vreemde dingen
Fraude zeg ik je, een kind met een kind nemen is vals spelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Is dit de oplossing van de één-kind politiek in China?
Maar het kind is al een jaar oud, die tweeling van haar is dus ook een jaar oud? Of is die later pas gaan ontwikkelen of zoiets vaagsquote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Gurby het volgende:
Zwanger vind ik nou niet echt een goede benaming voor een foetus in fetu hoor: Het is niet zo dat er een eitje van dat kind bevrucht is, ze draagt haar eeneiïge tweelingzusje intern met zich mee
Jups het zijn ook weer die typische berichtjes van Nu.nl.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Gurby het volgende:
Zwanger vind ik nou niet echt een goede benaming voor een foetus in fetu hoor: Het is niet zo dat er een eitje van dat kind bevrucht is, ze draagt haar eeneiïge tweelingzusje intern met zich mee
Maar hoe is dat mogelijk dan, zit die vast aan de nieren en dergelijke zodat het overleefd, want ik neem aan dat als het groeit dat het ook leeft op een of andere manier. Niet met bewustzijn uiteraard, maar dit is wel een beetje een rariteit als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb nu in ieder geval het idee dat het "zusje" niet in de baarmoeder zit maar gewoon in haar groeit en dat er kans is op beschadiging van haar organen. Dat zal in ieder geval wel de reden zijn waarom het zusje er nog niet uit is of ze moeten zonodig een freakshow willen houden. Dat is helemaal weerzinwekkend trouwens.
Zal vast op de een of andere manier kunnen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Maar hoe is dat mogelijk dan, zit die vast aan de nieren en dergelijke zodat het overleefd, want ik neem aan dat als het groeit dat het ook leeft op een of andere manier. Niet met bewustzijn uiteraard, maar dit is wel een beetje een rariteit als je het mij vraagt.
Op de site "the sun" staat dat het tweelingzusje zich als parasiet gedraagd. Met andere woorden er zit een grote baby-parasiet in d'r lichaam. Waarschijnlijk leeft dat de zus in het buikje van bloed en/of voedingsstoffen van het kindje zelf die hij op een parasitaire manier binnenkrijgt. (heel vaagquote:Op woensdag 9 september 2009 18:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Maar hoe is dat mogelijk dan, zit die vast aan de nieren en dergelijke zodat het overleefd, want ik neem aan dat als het groeit dat het ook leeft op een of andere manier. Niet met bewustzijn uiteraard, maar dit is wel een beetje een rariteit als je het mij vraagt.
Ja, had het op raarmaarwaar gezien... zusje is al dood en wordt er via operatie uitgehaald.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:20 schreef Cassier het volgende:
De kop is natuurlijk sensationeel maar klopt niet met de inhoud van het verhaal , typisch de media ....
Met een bos haarquote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat is er met dat rode broekje? Is zo'n open kruis hip daar in china?
Het is eerder een te grote trui die andersom gedragen wordtquote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat is er met dat rode broekje? Is zo'n open kruis hip daar in china?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |