1. Wat doe jij als PSV-er in Amsterdam?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
daar werkt zo'n laaggeschoold buitenlands personeel dat je moet aanwijzen wat je wilt omdat ze geen nederlands verstaan
sub klacht: het duurt dan daar ook langer dan 5 minuten voor je iets krijgt, wat geen fast food meer is dus
anti klacht: het was heerlijk
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:40 schreef Trannellius het volgende:
Je eten kopen bij de Burger King getuigt ook niet van een succesvol leven. Verder een nutteloos kuttopic.
Had je je PSV shirt aan?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
daar werkt zo'n laaggeschoold buitenlands personeel dat je moet aanwijzen wat je wilt omdat ze geen nederlands verstaan
sub klacht: het duurt dan daar ook langer dan 5 minuten voor je iets krijgt, wat geen fast food meer is dus
anti klacht: het was heerlijk
Dan faal je toch wel big time, of zat het in een zakje?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:51 schreef somegirl het volgende:
Dan de burgerking op Leiden CS, moest 5 minuten wachten op m'n long chicken met kaas, vervolgens rennen naar de trein om er daar vervolgens achter te komen dat ik een whopper heb gekregen
Arnhem heeft een manager die Nederlands is. Gast heeft een dubbele snelheid dan de normale werknemers ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb bij de BK nog nooit een Nederlander zien werken.
Ja in een zakje, vandaar dat ik er ook niet eerder achter kwam.....quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dan faal je toch wel big time, of zat het in een zakje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |