Je weet nooit wat het opbrengt!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef Trannellius het volgende:
Ik denk ook wel dat je met dit topic een heel eind gaat komen hier.
Turkenquote:
Dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:24 schreef BrandX het volgende:
of je doet aangifte bij de politie in plaats van eigen rechtertje te willen spelen?
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
Aangifte gedaan bij de politie ofzo?
De helft van Rotterdam woont in Delft?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat.
Enne.. Aan je beschrijving voldoet alleen maar de helft van Rotterdam.. Succes
Dan vind je het ook niet erg dat wanneer ik die knakkers zou kennen dit bij de politie doorgeef ipv hier?quote:
Nopequote:Op woensdag 9 september 2009 15:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan vind je het ook niet erg dat wanneer ik die knakkers zou kennen dit bij de politie doorgeef ipv hier?
Want het is algemeen bekend dat dieven alleen maar in hun eigen woonplaats te werk gaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
De helft van Rotterdam woont in Delft?
quote:
De politie heeft het al veel te druk. Laat TS gewoon lekker eigen rechter spelen...quote:Op woensdag 9 september 2009 15:24 schreef BrandX het volgende:
of je doet aangifte bij de politie in plaats van eigen rechtertje te willen spelen?
Misschien heb ik wel hele goede redenen om aan te nemen dat ze écht uit Delft komen, en in het bijzonder uit dat gedeelte van Delft.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Want het is algemeen bekend dat dieven alleen maar in hun eigen woonplaats te werk gaan.
Politie is er bij geweest, alles is uitgebreid vastgelegd.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De politie heeft het al veel te druk. Laat TS gewoon lekker eigen rechter spelen...
Veel plezier met die goede redenen dan maar.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel hele goede redenen om aan te nemen dat ze écht uit Delft komen, en in het bijzonder uit dat gedeelte van Delft.
die 2 kneusjes waren OF van plan een Yamaha Neo's te jatten, OF het ging ze om de voorkap, omdat ze die meenamen toen ze gestoord werden door een vrouw die haar hond uitliet (ik was nét te laat omdat ze van die vrouw schrokken). Misschien ging het om die kap omdat 1 van hun zelf zo'n scooter hebben, en een te grote pauper is om een nieuwe te kopen ivm schade?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
Even voor m'n beeldvorming, wat is er gebeurd eigenlijk?
Met andere woorden; jij voorziet ons van halve informatie in je OP en wij moeten dit potje Cluedo voor je oplossen?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel hele goede redenen om aan te nemen dat ze écht uit Delft komen, en in het bijzonder uit dat gedeelte van Delft.
Gelukkig maak jij altijd enorm goede topicsquote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:
Tering, wat een kuttopic.
Ter hoogte van de school op de bras toevalig?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
die 2 kneusjes waren OF van plan een Yamaha Neo's te jatten, OF het ging ze om de voorkap, omdat ze die meenamen toen ze gestoord werden door een vrouw die haar hond uitliet (ik was nét te laat omdat ze van die vrouw schrokken). Misschien ging het om die kap omdat 1 van hun zelf zo'n scooter hebben, en een te grote pauper is om een nieuwe te kopen ivm schade?
Het is ook niet mijn scooter, ik ben dan ook niet van plan om eigen rechter te spelen.
deze somsquote:Op woensdag 9 september 2009 15:47 schreef Kafka. het volgende:
Die ken ik wel ja. Mark de Vries en Paul van Dijk heten ze.
Dat is toch het Mondriaan?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ter hoogte van de school op de bras toevalig?
Hoe laat?
alleen Toeters turken --> Turkende Toetersquote:
bullshit... als ik halverwege op de weg van heerlen naar eindhoven een huis leeg jat zal geen mens verwachten dat ik het benquote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Want het is algemeen bekend dat dieven ALLEEN maar in hun eigen woonplaats te werk gaan.
Ja AUWWWWHOEEERRRR HEEEE jij bent er een uit Heerlen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:18 schreef woads het volgende:
[..]
bullshit... als ik halverwege op de weg van heerlen naar eindhoven een huis leeg jat zal geen mens verwachten dat ik het ben
ze leefden nog lang en gelukkig !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 04:09 schreef woads het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen
Staat daar niet eigenlijk Lardcore?quote:
je maakt nu alweer de associatie tussen hardcore en racisme,quote:
Ind, vandaag moeten er ook weer mensen geflitst wordenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De politie heeft het al veel te druk. Laat TS gewoon lekker eigen rechter spelen...
je was me voorquote:
Nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:16 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Staat daar niet eigenlijk Lardcore?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |