Iets wat 10,10 euro kost en met 20 euro betalen is 9,90 teruggeven (klote muntjes etc...)quote:Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef FGdE het volgende:
Paar dagen geleden naar inglorious bastards geweest (top film btw)
Wil ik een medium popcorn zout halen , heb ik net de mevrouw achter de kassa een briefje van 5 gegeven vraagt ze: " hebt u toevallig 10 cent bij?"
Zoals we denk ik allemaal kennen heb je al snel een aantal muntjes in je broekzak alleen ik zocht het niet om met mijn popcorn in de hand een 10 cent muntje te gaan zoeken. Dus ik antwoord haar dat ik geen 10 cent muntje meer had. En in kleine 5 seconden kon ze het op een andere manier wisselen.
Klacht: personeel die vraagt of je X cent kan wisselen terwijl ze goed weten dat ze het veel sneller op een andere manier kunnen teruggeven
Hier pas echt alleen maar eenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef FGdE het volgende:
Zoals we denk ik allemaal kennen heb je al snel een aantal muntjes in je broekzak alleen ik zocht het niet om met mijn popcorn in de hand een 10 cent muntje te gaan zoeken.
En het is ook nog eens fijner voor jou. Aan al dat kleine grut heb je ook niks.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef Keiichi het volgende:
Het gaat niet om snelheid, maar om hoeveel kleingeld de kassa overhoud.
Kleingeld bij de bank kopen, kost geld namelijk.
Het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 9 september 2009 15:18 schreef Trannellius het volgende:
En dan durven mensen te beweren dat ik kutklachten heb
Dat heb je toch ook?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:18 schreef Trannellius het volgende:
En dan durven mensen te beweren dat ik kutklachten heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |