Even ter verduidelijking, het is HBO. Vandaag heb ik een vrije dag en donderdag en vrijdag heb ik halve dagen. Daarvoor ga ik met liefde en plezier maandag en dinsdag van 9 tot half 5 zittenquote:
Computergebruik opdracht 1:quote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, het is HBO. Vandaag heb ik een vrije dag en donderdag en vrijdag heb ik halve dagen. Daarvoor ga ik met liefde en plezier maandag en dinsdag van 9 tot half 5 zitten
Het was in ieder geval een opdracht voor computergebruik. Gelukkig zijn de meeste systeembeheerders niet zo slim en zal het ze ook niet opvallen dat m'n mailtje vandaag binnenkomt.
Ik zit op de TU Delft op school en ik moet 3 dagen per week van kwart voor 9 tot 4 lessen volgenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef Seam het volgende:
Overigens vind ik het wel goed dat TS toegeeft dat hij op school zit en dat hij geen studie doet
Zit wel een kern van waarheid in. Ik moest 4 opdrachten maken, waarvan ik er 2 gemaakt heb, maar wellicht is het verstandiger de laatste twee nu alsnog te maken en te mailen. Beter laat dan nooit, en misschien scoor ik toch nog hoger dan die 5.5quote:Op woensdag 9 september 2009 14:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Computergebruik opdracht 1:
1. Start pc op.
2. Open browser.
3. Open pdf.
4. Stuur een mailtje.
Dan ben je vast gelopen bij stap 3. Ik neem aan dat je de eerste 2 wel hebt gedaan, dus heb je een 5.5 = voldoende.
En nu ?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik zit op de TU Delft op school en ik moet 3 dagen per week van kwart voor 9 tot 4 lessen volgen
En nu moeten school/studie fags stil zijn aangezien het precies hetzelfde betekent.quote:
Studerenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef Seam het volgende:
Overigens vind ik het wel goed dat TS toegeeft dat hij op school zit en dat hij geen studie doet
mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in. Ik moest 4 opdrachten maken, waarvan ik er 2 gemaakt heb, maar wellicht is het verstandiger de laatste twee nu alsnog te maken en te mailen. Beter laat dan nooit, en misschien scoor ik toch nog hoger dan die 5.5
Blijkbaar werken ze dit jaar ineens met Office 2007. Heb ik vandaag ook maar ff geïnstalleerd.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:18 schreef Elcadarn het volgende:
opdracht voor computer gebruik en dan terug mailen, kon de opdracht niet openen ?
![]()
Denk dat dit een zwaar jaar voor je gaat worden TS.
imho : EPIC FAIL!
Inclusief of exclusief tussenuren? Bij inclusief: Respect.. anderzijds is tot 6 uur op school zitten ook tamelijk klote.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Moe zijn als je van 9 tot half 5 op school zit.
Ik zit tot 6 uur ja.
Inclusief ja. 4,5 uur welteverstaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:30 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief tussenuren? Bij inclusief: Respect..
Ik ben een grote klacht.quote:
4,5 uur wachten tot je volgende les is een hel.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef Pinkerton het volgende:
Pfff, dat is nog het meest vermoeiende volgens mij. Dat heb ik dan weer nooit. Heb m'n eerste twee jaar 5 dagen per week van 9 tot 4 gezeten zonder tussenuren. Dat was ook tamelijk klote.
Je zit hopelijk toch wel dicht genoeg bij school om op je kamer/thuis te luieren?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
4,5 uur wachten tot je volgende les is een hel.
Nee, ik zit in Utrecht op school en ik woon bij Eindhoven.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:36 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je zit hopelijk toch wel dicht genoeg bij school om op je kamer/thuis te luieren?
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef Penisbaard het volgende:
JEZUS NEE TOCH, DAT DIT KAN IN EEN MODERN WESTERS LAND TIJD DAT ZE WAKKER WORDEN IN DEN HAAG MIJN STEM GAAT ZEKER NAAR BAS VAN DER VLIES
Oehquote:Op woensdag 9 september 2009 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Utrecht op school en ik woon bij Eindhoven.
Trappen ze daar in op het hoger beroeps onderwijs?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef Dastan het volgende:
Als ik merk dat ik te laat ben lever ik gewoon een leeg OpenOffice-documentje of iets dergelijks in. Met de gebruikelijke mailwisseling - ik kan het niet openen, stuur het even in iets anders op - in welk bestandstype wilt u het? - gewoon in Word - ben je toch al snel een week verder.
Mail je via outlook? Zet de tijd van je computer naar gisteren 23:00 bijvoorbeeld. Stuur het mailtje dan en hij zal bij je docent aankomen met de datum van gisteren. Als hij klaagt dat je te laat hebt gemaild, wijs hem erop naar de datum/tijdstip te kijken en lul iets over email service stoornissenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, het is HBO. Vandaag heb ik een vrije dag en donderdag en vrijdag heb ik halve dagen. Daarvoor ga ik met liefde en plezier maandag en dinsdag van 9 tot half 5 zitten
Het was in ieder geval een opdracht voor computergebruik. Gelukkig zijn de meeste systeembeheerders niet zo slim en zal het ze ook niet opvallen dat m'n mailtje vandaag binnenkomt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mail je via outlook? Zet de tijd van je computer naar gisteren 23:00 bijvoorbeeld. Stuur het mailtje dan en hij zal bij je docent aankomen met de datum van gisteren. Als hij klaagt dat je te laat hebt gemaild, wijs hem erop naar de datum/tijdstip te kijken en lul iets over email service stoornissen![]()
Werkt datquote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mail je via outlook? Zet de tijd van je computer naar gisteren 23:00 bijvoorbeeld. Stuur het mailtje dan en hij zal bij je docent aankomen met de datum van gisteren. Als hij klaagt dat je te laat hebt gemaild, wijs hem erop naar de datum/tijdstip te kijken en lul iets over email service stoornissen![]()
als het werkt ben je geniaalquote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Idd sad.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Trappen ze daar in op het hoger beroeps onderwijs?
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:51 schreef afcajos het volgende:
Ja dat werkt. Geleerd van mijn stagebaas.
Hij zal em wel zien alsof ie zojuist is ontvangen, maar als het goed is en hij em opent staat er in de mail ergens de datum van gisteren.
Inderdaad ja. TS krijgt het nog moeilijk als hij 'echt werkt'. Denkt 'ie met weemoed terug aan zijn studietijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die helemaal op zijn na 7 1/2 uur op een stoel zitten.
Dat heb ik in vakanties alquote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad ja. TS krijgt het nog moeilijk als hij 'echt werkt'. Denkt 'ie met weemoed terug aan zijn studietijd.
God, dat had ik net vijf minuten eerder moeten lezen. Knal 'm net m'n hotmail uitquote:Mail je via outlook? Zet de tijd van je computer naar gisteren 23:00 bijvoorbeeld. Stuur het mailtje dan en hij zal bij je docent aankomen met de datum van gisteren.
Oo, nog beter. Hotmail is een goede reden om 'problemen met me mail' als excuus aan te dragen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:22 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat heb ik in vakanties alMaar goed, zonder mensen die klagen zou deze hele topic niet bestaan
Ik heb het best naar m'n zin op m'n studie hoor
[..]
God, dat had ik net vijf minuten eerder moeten lezen. Knal 'm net m'n hotmail uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |