Even ter verduidelijking, het is HBO. Vandaag heb ik een vrije dag en donderdag en vrijdag heb ik halve dagen. Daarvoor ga ik met liefde en plezier maandag en dinsdag van 9 tot half 5 zittenquote:
Computergebruik opdracht 1:quote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, het is HBO. Vandaag heb ik een vrije dag en donderdag en vrijdag heb ik halve dagen. Daarvoor ga ik met liefde en plezier maandag en dinsdag van 9 tot half 5 zitten
Het was in ieder geval een opdracht voor computergebruik. Gelukkig zijn de meeste systeembeheerders niet zo slim en zal het ze ook niet opvallen dat m'n mailtje vandaag binnenkomt.
Ik zit op de TU Delft op school en ik moet 3 dagen per week van kwart voor 9 tot 4 lessen volgenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef Seam het volgende:
Overigens vind ik het wel goed dat TS toegeeft dat hij op school zit en dat hij geen studie doet
Zit wel een kern van waarheid in. Ik moest 4 opdrachten maken, waarvan ik er 2 gemaakt heb, maar wellicht is het verstandiger de laatste twee nu alsnog te maken en te mailen. Beter laat dan nooit, en misschien scoor ik toch nog hoger dan die 5.5quote:Op woensdag 9 september 2009 14:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Computergebruik opdracht 1:
1. Start pc op.
2. Open browser.
3. Open pdf.
4. Stuur een mailtje.
Dan ben je vast gelopen bij stap 3. Ik neem aan dat je de eerste 2 wel hebt gedaan, dus heb je een 5.5 = voldoende.
En nu ?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik zit op de TU Delft op school en ik moet 3 dagen per week van kwart voor 9 tot 4 lessen volgen
En nu moeten school/studie fags stil zijn aangezien het precies hetzelfde betekent.quote:
Studerenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef Seam het volgende:
Overigens vind ik het wel goed dat TS toegeeft dat hij op school zit en dat hij geen studie doet
mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in. Ik moest 4 opdrachten maken, waarvan ik er 2 gemaakt heb, maar wellicht is het verstandiger de laatste twee nu alsnog te maken en te mailen. Beter laat dan nooit, en misschien scoor ik toch nog hoger dan die 5.5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |