Dan rijdt diegene door rood.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef amaranta het volgende:
Net goed. Je had die intentie blijkbaar ook dus meneer Agent heeft goede mensenkennis en voorspellende gaven.
Wat nou als er net iemand langsfiets in een zwart pak zonder fietsverlichting enzo?
bij uitrollen altijd ff je remlicht aanzetten (aan pedaal komen maar niet remmen) zodat achteropliggend verkeer weet dat je aan het remmen/vertragen bent. Ook bij remmen op de motor dit even doen, anders veroorzaak je vrij makkelijk ongelukken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef AlligatorNL het volgende:
Sowieso, als je je auto uit laat rollen en hij rijdt een flink stuk achter je, dan kan hij dit moeilijk zien.
Kom eens op met die scan
Niets, TS gaat de boete aanvechten.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:26 schreef retuow82 het volgende:
[ afbeelding ]
En als je de bekeuring niet in kunt scannen dan wil ik in ieder geval weten wat het je gaat kosten.
nee want als het fietserslicht eerst op groen stond, en TS had niet de intentie om voor rood te stoppen, hij pardoes de -zwart gekleede- fietser aangereden en de schuld ligt dan 100% bij TS.quote:
Dat is per APV geregeld en ook poging tot overtreden van een APV is niet strafbaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vraagje;
dus een poging t perron (bijvoorbeeld) op te lopen zonder kaartje is niet strafbaar?
En mogen ze je geen bekeuring voor geven?
Dan moet je wel eerst betalen, wat je later -heeeeeeeeeeeeeeeeel eventueel- terugkrijgt.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niets, TS gaat de boete aanvechten.
Ok weer wat geleerdquote:Op woensdag 9 september 2009 17:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat is per APV geregeld en ook poging tot overtreden van een APV is niet strafbaar.
Als je dus het perron op wil lopen maar je hebt geen kaartje en je wordt voor het perron al gecontroleerd kun je daar geen boete voor krijgen. Althans, je kan hem wel krijgen, maar die houdt geen stand als je bezwaar aantekent.
en wa nouw as je gwn nie betaal?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst betalen, wat je later -heeeeeeeeeeeeeeeeel eventueel- terugkrijgt.
Succes met je opleidingquote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ok weer wat geleerd( ik ben sinds 2 dagen BOA aan t leren dus hier heb ik wel wat aan
)
En hoe kom jij aan die wijsheid eigenlijk? Leer je er voor oid?
Thnx!! ik zal t nodig hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Succes met je opleiding
Paar jaar terug beveiligingsdiploma gehaald in de tijd dat ik op Schiphol werkte, is nog het een en ander blijven hangen. Voorderest vind ik wettelijke regelgeving ook wel interessant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |