Het is wel zo dat ik sinds ik bezet ben merk dat ik vaker als potentieel date-materiaal word beschouwd.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Je valt blijkbaar in de smaak bij fags.
hahaquote:Op woensdag 9 september 2009 13:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Je valt blijkbaar in de smaak bij fags.
Ik ken die persoon vrijwel niet en vind het een vrij ongemakkelijke vraag.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef AskMe het volgende:
Mja ff serieus, als je d'r last van hebt dat iemand te dicht bij staat, dan vraag je toch of hij/zij wat meer ruimte wil creëren tussen jullie? Ik snap 't probleem niet.
Het kan, maar het is niet bepaald subtiel. Iemand zou het gewoon door moeten hebben als je een klein stukje naar achter gaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef AskMe het volgende:
Mja ff serieus, als je d'r last van hebt dat iemand te dicht bij staat, dan vraag je toch of hij/zij wat meer ruimte wil creëren tussen jullie? Ik snap 't probleem niet.
Truequote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het kan, maar het is niet bepaald subtiel. Iemand zou het gewoon door moeten hebben als je een klein stukje naar achter gaat.
Nee, hij vroeg met Nederlands accent of ik interesse had om rond oktober een project te doen voor zijn afdeling.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:03 schreef Mr.Talisker het volgende:
Vroeg hij met een Marokkaans accent naar je geld en je telefoon?
Ja. Duidelijk een gebrek aan ballen.quote:Trannellius [ Developer ]
Wat is dit nou voor een kutopmerking?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben me serieus af aan het vragen wat FOK voor mongolen in hun team hebben rondlopen om te developen.......
Toegegeven, dat vergaderingtopic was niet helemaal 100% waar. Maar dit is dus wel serieus. Ik heb het af en toe dus dat mensen een andere afstand hanteren dan ik en dat kan best intimiderend overkomen. En als je een persoon nog niet zo goed kent, weet je ook niet hoe hij gaat reageren als je er inderdaad wat van zegt.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ach dit is een topic, ergens van gekopieert op de een of andere manier.
Check hoeveel topics die malloot opent en wat er voor een kutzooi tussenzit. Nu gaat ie het ineens hebben over "zones"
Hmm, ik reageerde alleen maar omdat ik vandaag het zelfde mee maaktequote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ach dit is een topic, ergens van gekopieert op de een of andere manier.
Check hoeveel topics die malloot opent en wat er voor een kutzooi tussenzit. Nu gaat ie het ineens hebben over "zones"
En die zones heb ik ooit eens gelezen in een Inleiding Psychologie boek. Geen idee of ik de correcte wetenschappelijke benamingne gebruik, derhalve licht ik ze toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Toegegeven, dat vergaderingtopic was niet helemaal 100% waar. Maar dit is dus wel serieus. Ik heb het af en toe dus dat mensen een andere afstand hanteren dan ik en dat kan best intimiderend overkomen. En als je een persoon nog niet zo goed kent, weet je ook niet hoe hij gaat reageren als je er inderdaad wat van zegt.
Scherp hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 13:57 schreef CasB het volgende:
Je ziet dit verkeerd "Dicht op me" betekent dat diegene op je hoofd staat, "dicht bij me" lijkt me een betere omschrijving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |