Dat is het rare juist.quote:
Werkt al helemaal niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zet Windows'98 modus maar weer aan..
Moet je die desktop scaling composition troep uitzetten ofzo (weet ff de precieze naam niet, zit op werkquote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is het rare juist.
Ik krijg geen error.
Het spel lijkt op te starten, scherm wordt even zwart, gaat weer terug naar de desktop, wordt weer zwart en gaat weer naar de desktop waarnaar er niks meer gebeurd.....
Geprobeerd, geen suc6.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je die desktop scaling composition troep uitzetten ofzo (weet ff de precieze naam niet, zit op werk) Iig zoiets bij de compatibility mode options
En in hoeverre gaat dit m'n probleem met DKII oplossen of helpen?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook Windows 7 dvd liggen, 32 en 64 bit. Ik heb 'm nog niet geinstalleerd maa dat ga ik binnenkort wel doen. Ik heb nu 32bits Vista draaien op een systeem met een 64bits CPU. Dat heb ik toen gedaan omdat er veel dingen nog niet werkten op Vista 64 bit.
Hoe is dat nu met Win7? Ik kan niet zeggen dat ik iets negatiefs merk aan mijn huidige Vista installatie.
- Run as administratorquote:Op woensdag 9 september 2009 13:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En in hoeverre gaat dit m'n probleem met DKII oplossen of helpen?
Wanneer het antwoord niet is, dan gaarne posten in het centrale Windows 7 topic.
Al geprobeerd, alleen de setting compatible met server os en NT4 nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
- Run as administrator
- Compatibility mode aanzetten
Probeer dat eens...
Jup, naar 1.70.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:34 schreef switchboy het volgende:
snel vraagje: heb je DK2 gepatched? dat was iig nodig in vista
32 of 64bit OS?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef ThuleWulf het volgende:
Ik heb zojuist even de instellingen bekeken.
Start het spel met: DKII.exe" -softwarefilter -32biteverything
En Win XP Sp3 compatibility mode.
D3D werkt helaas niet meer onder Win 7(tenminste niet bij mij)
Het hoofdmenu heeft nog steeds last van zwarte strepen maar in game ziet alles er goed uit.
Welke versie 7?quote:
Hmmmm, ik nog de RC.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nu Vista een beetje redelijk werkt gaan mensen die shit weer opzoeken, wacht gewoon even met Win7.
Jup deze methode werkt 64bit RTM hier. Menu ziet er hier wel normaal uit btw.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef ThuleWulf het volgende:
Ik heb zojuist even de instellingen bekeken.
Start het spel met: DKII.exe" -softwarefilter -32biteverything
En Win XP Sp3 compatibility mode.
D3D werkt helaas niet meer onder Win 7(tenminste niet bij mij)
Het hoofdmenu heeft nog steeds last van zwarte strepen maar in game ziet alles er goed uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |