abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72579321
Potver. Nog 40 minuten en het is zover.
Dan lig ik (tenminste, als de boel bij anderen niet uitloopt) weer in de tandartsstoel.

Al 22 jaar heb ik nooit, niks aan mijn tanden gehad. Tot afgelopen donderdag.
Nu mag ik terugkomen om <iets> ( ) op mijn tanden weg te halen omdat het loslaat.
En omdat ze dit gaan weghalen, ontstaan er waarschijnlijk gaatjes die ze ook meteen zullen behandelen.
Ik mag hiervoor vandaag voor de ene kant en volgende week voor de andere kant terugkomen (ivm verdoving).

Hiervoor ben ik al zenuwachtig. Het is nieuw, ik hou niet van de tandarts en een zenuwpees ben ik sowieso altijd al geweest.

Het ergste gaat overigens nog komen: Er zit een verstandskies in de weg en die moet eruit.
En waar zit ie? Ver onder het tandvlees en onder mijn kaak/bot.

Serieus. Ik bibber.

Klacht: De Tandarts .
  woensdag 9 september 2009 @ 12:55:25 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72579370
Geloof me, ik had hetzelfde met mijn verstandskies en dat valt allemaal reuze mee. Paar vervelende prikjes en voor de rest van de tijd inclusief genezing ben je lijp van de medicijnen. Weekje vla slobberen en klaar alweer.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:56:11 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72579384
Vooral als de verdoving niet werkt en de tandarts een zenuw raakt... Ik zou thuisblijven!
pi_72579392
Ik was nooit bang voor de tandarts, tot hij vorig jaar perongeluk een stuk uit mijn tandvlees sneed.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:57:16 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72579419
En toen zei de tandarts: "Doe je mond goed open en bijt eens flink op de tanden."
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_72579424
Sterkte Weet je hoe groot die boren zijn?

Dit

En dit
pi_72579448
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Geloof me, ik had hetzelfde met mijn verstandskies en dat valt allemaal reuze mee. Paar vervelende prikjes en voor de rest van de tijd inclusief genezing ben je lijp van de medicijnen. Weekje vla slobberen en klaar alweer.
Een weekje maar? Groeit dat zo snel?

Bij mij wordt er trouwens ook een andere kies blootgelegd.
Dus als het niet fatsoenlijk dicht groeit, mag die er ook nog uit.

.
pi_72579455
Er zit nogsteeds een gapende wond in mijn tandvlees, vooral als ik iets eet met veel zout voel ik het wel.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:58:04 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72579465
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Penisbaard het volgende:
Ik was nooit bang voor de tandarts, tot hij vorig jaar perongeluk een stuk uit mijn tandvlees sneed.
Per ongeluk idd
Denk dat hij crew op FOK! is.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:58:46 #11
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72579493
Ach joh, het is de tandarts, niet de kaakchirurg.
Die prikken vind ik persoonlijk het ergst, ik heb het niet zo op naalden, maar daarna is alles prima, dan voel je toch niets meer.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 9 september 2009 @ 12:59:06 #12
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72579506
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Per ongeluk idd
Denk dat hij crew op FOK! is.
Nee, peron geluk.
pi_72579507
Het doet echt pijn hoor Anne!!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_72579521
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef error_404 het volgende:
Ach joh, het is de tandarts, niet de kaakchirurg.
Die prikken vind ik persoonlijk het ergst, ik heb het niet zo op naalden, maar daarna is alles prima, dan voel je toch niets meer.
Daar moet ik dus ook heen hč? .
pi_72579548
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Anne het volgende:

[..]

Een weekje maar? Groeit dat zo snel?

Bij mij wordt er trouwens ook een andere kies blootgelegd.
Dus als het niet fatsoenlijk dicht groeit, mag die er ook nog uit.

.
Dat gat van je verstandskies wordt dichtgenaaid. Na ongeveer een weekje minder je wss met medicijnen en dan voel je er al niet meer extreem veel van. Op dat kut draadje na waar je niet af kan blijven.
pi_72579561
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Die zijn meestal chiller dan een tandarts.
pi_72579567
quote:

[..]

Oh men nu heb ik pas echt medelijden met je Dan ga je kapot van de pijn gek!!!
pi_72579575
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat gat van je verstandskies wordt dichtgenaaid. Na ongeveer een weekje minder je wss met medicijnen en dan voel je er al niet meer extreem veel van. Op dat kut draadje na waar je niet af kan blijven.
Ieeeeeeeeeeeeeuw.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:01:02 #19
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_72579579
quote:

[..]

Sterkte
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:01:19 #20
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72579586
De kaakchirurg is een sadist. True story. Veel plezier.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:02:06 #21
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72579612
Die gaatjes kunnen best in 1x trouwens, is helemaal geen verdoving voor nodig. Net op het moment dat het pijn gaat doen stopt het boren
  woensdag 9 september 2009 @ 13:02:18 #22
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_72579617
Tja wat jij nu hebt, heb ik ook gehad. Na 6 jar schooltandarts heb ik gezworen nooit meer naar zo'n sadist toe te gaan. Ik heb dat 23 jaar vol kunnen houden. Toen was de maat vol en ben ik met lood in m'n schoenen naar m'n huidige tandarts gegaan. Door haar ben ik nu totaal van de angst af. Ondanks dat ze een hoop werk heeft gehad om m'n gebit weer toonbaar te maken zit ik nu zonder zenuwen bij haar in de wachtkamer. Welek behandeling ik ook moet ondergaan, het maakt me geen moer meer uit.
Binnie noe helemoale van god los
pi_72579618
quote:

[..]

Die zijn meestal chiller dan een tandarts.
Ik ben 2 jaar geleden al bij de kaakchirurg geweest om naar die verstandskies te laten kijken.
En ik vond hem eigenlijk helemaal niet zo aardig . Maar gelukkig zijn er meer, wie weet is die vent allang weg daar.
pi_72579643
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Penisbaard het volgende:
Die gaatjes kunnen best in 1x trouwens, is helemaal geen verdoving voor nodig. Net op het moment dat het pijn gaat doen stopt het boren
Speciaal voor mij doen ze het toch met verdoving, anders durf ik helemaal niet. .
pi_72579655
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Lubbert het volgende:
Tja wat jij nu hebt, heb ik ook gehad. Na 6 jar schooltandarts heb ik gezworen nooit meer naar zo'n sadist toe te gaan. Ik heb dat 23 jaar vol kunnen houden. Toen was de maat vol en ben ik met lood in m'n schoenen naar m'n huidige tandarts gegaan. Door haar ben ik nu totaal van de angst af. Ondanks dat ze een hoop werk heeft gehad om m'n gebit weer toonbaar te maken zit ik nu zonder zenuwen bij haar in de wachtkamer. Welek behandeling ik ook moet ondergaan, het maakt me geen moer meer uit.
23 jaaar geen tandarts? Dan had jij vast ook wel een bek met bakstenen in je gezicht hangen.
pi_72579663
Nou, ik ga me voorbereiden. Tot straks.
pi_72579690
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Speciaal voor mij doen ze het toch met verdoving, anders durf ik helemaal niet. .
Ik doe altijd 2 verdovingen Kan ik lekker muziek luisteren en heb ik nergens last van
  woensdag 9 september 2009 @ 13:04:17 #28
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_72579693
Mijn tandarts gleed een keer uit terwijl hij de boor in mijn mond had, waardoor hij door mijn tandvlees de boor duwde, het bloede heftig. Hoop dat het jou niet overkomt, ( uitkijken als hij tegels heeft op de vloer).
pi_72579704
Nja. Ik heb ook nog nooit gaatjes gehad, en mijn verstandskies laten verwijderen was de eerste échte ingreep in mijn gebit. Toen hebben ze eerst mijn tandvlees open gesneden en weg geduwd. Daarna mijn verstandskies in 5 stukken geboord. Stuk voor stuk eruit gehaald. Wond schoon gemaakt en de boel dichtgenaaid.
pi_72579716
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Penisbaard het volgende:
Doe mij jouw tandarts, bitte.

De mijne zei het laatst ook wel zonder verdoving af te kunnen....Ik ging bijna door de stoel van de pijn.

Trouwens, ik zie dat nog niemand heeft gezegd dat bepaalde vrouwelijke kwaliteiten beter benut kunnen worden zonder tanden....Behalve dat, veel succes
pi_72579788
Ik mag volgende keer een verstandskies laten trekken
I spoke proper England since I was a children.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:07:17 #32
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72579803
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik ben juist banger voor de spuit met de verdoving dan voor de boor
  woensdag 9 september 2009 @ 13:09:45 #33
131603 Afwazig
Serious business
pi_72579882
Kukident is in de aabieding bij de DA deze week.
pi_72579893
quote:
in dit stadium van vla slurpen ben ik nu
Verwijderd
pi_72579956
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef soofje het volgende:

[..]

Mijn lieve mama had toen ik thuis kwam het halve koelschap aan toetjes meegenomen.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:13:05 #36
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_72579971
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De mijne zei het laatst ook wel zonder verdoving af te kunnen....Ik ging bijna door de stoel van de pijn.

Trouwens, ik zie dat nog niemand heeft gezegd dat bepaalde vrouwelijke kwaliteiten beter benut kunnen worden zonder tanden....Behalve dat, veel succes
ik pak ook nooit verdoving, doet wel wat pijn vaak maar dat is na 10 minuten ook weer over.. heb ik liever dan eerst een spuitje en dan zo'n kut gevoel in je bek voor de rest van de dag
pi_72579992
quote:
De verdoving voel je wel even idd, die paar prikjes.
Na de extractie van mijn verstandkiezen heb ik 3 pijnstillers genomen (in de loop van de 3 dagen erna) en de 3e dag at ik weer vrijwel normaal. Die van mij zaten ook ver onder het tandvlees en 90 graden gedraaid.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72579995
quote:

[..]

Eh? Bij mij hebben ze een jaar of 4 terug mijn 4 verstandkiezen eruit getrokken/sneden/boord. Eerst de twee aan de ene kant, 2 weken daarna beide verstandkiezen aan de andere kant. Werd helemaal niets dichtgenaaid (had dus wel een gat in mij tandvlees/kaak wat vervelend was, maar na een dag of 3 ook niet meer zeer deed). Kon ook na de eerste dag gewoon alles eten, alleen dus op letten dat ik maar aan 1 kant kauwde
pi_72580014
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

"Het zal geen pijn doen.."

Nee, maar mijn vuist die door je hersenpan heen gaat wel
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72580106
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De verdoving voel je wel even idd, die paar prikjes.
Na de extractie van mijn verstandkiezen heb ik 3 pijnstillers genomen (in de loop van de 3 dagen erna) en de 3e dag at ik weer vrijwel normaal. Die van mij zaten ook ver onder het tandvlees en 90 graden gedraaid.
Jep, dat had ik ook. Alleen kauwen deed pijn, aan beide kanten.. maargoed ook vrij snel over.
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Eh? Bij mij hebben ze een jaar of 4 terug mijn 4 verstandkiezen eruit getrokken/sneden/boord. Eerst de twee aan de ene kant, 2 weken daarna beide verstandkiezen aan de andere kant. Werd helemaal niets dichtgenaaid (had dus wel een gat in mij tandvlees/kaak wat vervelend was, maar na een dag of 3 ook niet meer zeer deed). Kon ook na de eerste dag gewoon alles eten, alleen dus op letten dat ik maar aan 1 kant kauwde
Ligt eerder aan je chirurg denk ik. Bij mij hebben ze de boel gewoon netjes bij elkaar gehouden met wat draadjes. Uiteindelijk toen die opgelost waren wel wat gekloot met stukjes rijst en brood maar dat kon je er zo uit spoelen met dat spuitje. Ik weet nog dat ik draadje zo fucking irritant vond omdat je die de hele tijd voelt met je tong.
pi_72580127
Ach, het ergste is nog wel een wortelkanaalbehandeling, gebeurd wel eens dat daar de verdoving niet bij werkt . DAN wens ik je pas veel succes
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_72580142
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Jep, dat had ik ook. Alleen kauwen deed pijn, aan beide kanten.. maargoed ook vrij snel over.
[..]

Ligt eerder aan je chirurg denk ik. Bij mij hebben ze de boel gewoon netjes bij elkaar gehouden met wat draadjes. Uiteindelijk toen die opgelost waren wel wat gekloot met stukjes rijst en brood maar dat kon je er zo uit spoelen met dat spuitje. Ik weet nog dat ik draadje zo fucking irritant vond omdat je die de hele tijd voelt met je tong.
Rijst was inderdaad gewon kut om te eten, dat kwam altijd in dat gat
  woensdag 9 september 2009 @ 13:18:50 #43
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72580177
HAHAHHAAH

hahahaha
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_72580180
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef soofje het volgende:
Ha ha, da's waar ook

En, viel het mee?
pi_72580209
Ik moet vrijdag naar de kaakchirurg voor extractie van twee verstandskiezen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_72580223
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

[..]

Dat draadje voel ik juist totaal niet. Maar ben meer bang dat er eten in komt en dat het gaat ontsteken.

Voor de rest heelt het inderdaad erg snel (als vind ik het idee van het gat gewoon te smerig laat staan dat er eten in komt) vandaar dat ik nog rustig aan doe met eten.

Hoe lang duurd het eigenlijk voor het hele gat eindelijk dicht is?
Verwijderd
pi_72580283
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef soofje het volgende:

[..]

Dat draadje voel ik juist totaal niet. Maar ben meer bang dat er eten in komt en dat het gaat ontsteken.

Voor de rest heelt het inderdaad erg snel (als vind ik het idee van het gat gewoon te smerig laat staan dat er eten in komt) vandaar dat ik nog rustig aan doe met eten.

Hoe lang duurd het eigenlijk voor het hele gat eindelijk dicht is?
Best een tijd alleen op een gegeven moment is de wond gewoon helemaal geheeld. Soms blijft zo'n flapje tandvlees gewoon uitsteken. Maar je hebt toch zo'n spuitje gekregen waarmee je de boel moet spelen om ontsteking tegen te gaan?

Er liep voor mij zo'n dude uit de operatiekamer die had echt zo'n dikke bek door een ontsteking.

Boem: " Kom ik hier ook zo weg chirurg? "

pi_72580345
Mijn tandarts wil ook graag mijn verstandskies eruit laten trekken, maar de reden die hij opgeeft vind ik niet de moeite: er zou een ontsteking kunnen ontstaan. Yeah whatever, ik heb het al sinds de middelbare school en ik maak me er niet druk om.

Overigens heb ik 1 gaatje zonder verdoving laten vullen, dat was een ervaring om nooit meer te vergeten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_72580618
Ik heb zo'n beetje alles wel gehad bij de tandarts. Stuk of 4 tanden laten trekken ( ruimte maken voor beugel ) wortelkanaalbehandeling, tandsteen verwijderen op de moeilijke plekjes.
Het ergste vind ik de verdoving... niet de prik maar de hoeveelheid die ze altijd doen. Meestal heb ik s'ochtens een afspraak en savonds is mijn mond nog steeds verdooft.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_72581935
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef Anne het volgende:
Nou, ik ga me voorbereiden. Tot straks.
Agooshhh huggggggg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')