Een weekje maar? Groeit dat zo snel?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Geloof me, ik had hetzelfde met mijn verstandskies en dat valt allemaal reuze mee. Paar vervelende prikjes en voor de rest van de tijd inclusief genezing ben je lijp van de medicijnen. Weekje vla slobberen en klaar alweer.
Per ongeluk iddquote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Penisbaard het volgende:
Ik was nooit bang voor de tandarts, tot hij vorig jaar perongeluk een stuk uit mijn tandvlees sneed.
Nee, peron geluk.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Per ongeluk idd![]()
Denk dat hij crew op FOK! is.
Daar moet ik dus ook heen hč?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef error_404 het volgende:
Ach joh, het is de tandarts, niet de kaakchirurg.
Die prikken vind ik persoonlijk het ergst, ik heb het niet zo op naalden, maar daarna is alles prima, dan voel je toch niets meer.
Dat gat van je verstandskies wordt dichtgenaaid. Na ongeveer een weekje minder je wss met medicijnen en dan voel je er al niet meer extreem veel van. Op dat kut draadje na waar je niet af kan blijven.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Een weekje maar? Groeit dat zo snel?
Bij mij wordt er trouwens ook een andere kies blootgelegd.
Dus als het niet fatsoenlijk dicht groeit, mag die er ook nog uit..
Die zijn meestal chiller dan een tandarts.quote:
Ieeeeeeeeeeeeeuw.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat gat van je verstandskies wordt dichtgenaaid. Na ongeveer een weekje minder je wss met medicijnen en dan voel je er al niet meer extreem veel van. Op dat kut draadje na waar je niet af kan blijven.
Ik ben 2 jaar geleden al bij de kaakchirurg geweest om naar die verstandskies te laten kijken.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die zijn meestal chiller dan een tandarts.
Speciaal voor mij doen ze het toch met verdoving, anders durf ik helemaal niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Penisbaard het volgende:
Die gaatjes kunnen best in 1x trouwens, is helemaal geen verdoving voor nodig. Net op het moment dat het pijn gaat doen stopt het boren
23 jaaar geen tandarts? Dan had jij vast ook wel een bek met bakstenen in je gezicht hangen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Lubbert het volgende:
Tja wat jij nu hebt, heb ik ook gehad. Na 6 jar schooltandarts heb ik gezworen nooit meer naar zo'n sadist toe te gaan. Ik heb dat 23 jaar vol kunnen houden. Toen was de maat vol en ben ik met lood in m'n schoenen naar m'n huidige tandarts gegaan. Door haar ben ik nu totaal van de angst af. Ondanks dat ze een hoop werk heeft gehad om m'n gebit weer toonbaar te maken zit ik nu zonder zenuwen bij haar in de wachtkamer. Welek behandeling ik ook moet ondergaan, het maakt me geen moer meer uit.
Ik doe altijd 2 verdovingenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Speciaal voor mij doen ze het toch met verdoving, anders durf ik helemaal niet..
Doe mij jouw tandarts, bitte.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Penisbaard het volgende:
Die gaatjes kunnen best in 1x trouwens, is helemaal geen verdoving voor nodig. Net op het moment dat het pijn gaat doen stopt het boren
Ik ben juist banger voor de spuit met de verdoving dan voor de boorquote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Speciaal voor mij doen ze het toch met verdoving, anders durf ik helemaal niet..
in dit stadium van vla slurpen ben ik nuquote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Geloof me, ik had hetzelfde met mijn verstandskies en dat valt allemaal reuze mee. Paar vervelende prikjes en voor de rest van de tijd inclusief genezing ben je lijp van de medicijnen. Weekje vla slobberen en klaar alweer.
Mijn lieve mama had toen ik thuis kwam het halve koelschap aan toetjes meegenomen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef soofje het volgende:
[..]
in dit stadium van vla slurpen ben ik nu
ik pak ook nooit verdoving, doet wel wat pijn vaak maar dat is na 10 minuten ook weer over.. heb ik liever dan eerst een spuitje en dan zo'n kut gevoel in je bek voor de rest van de dagquote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe mij jouw tandarts, bitte.
De mijne zei het laatst ook wel zonder verdoving af te kunnen....Ik ging bijna door de stoel van de pijn.
Trouwens, ik zie dat nog niemand heeft gezegd dat bepaalde vrouwelijke kwaliteiten beter benut kunnen worden zonder tanden....Behalve dat, veel succes
De verdoving voel je wel even idd, die paar prikjes.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Eh? Bij mij hebben ze een jaar of 4 terug mijn 4 verstandkiezen eruit getrokken/sneden/boord. Eerst de twee aan de ene kant, 2 weken daarna beide verstandkiezen aan de andere kant. Werd helemaal niets dichtgenaaid (had dus wel een gat in mij tandvlees/kaak wat vervelend was, maar na een dag of 3 ook niet meer zeer deed). Kon ook na de eerste dag gewoon alles eten, alleen dus op letten dat ik maar aan 1 kant kauwdequote:Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat gat van je verstandskies wordt dichtgenaaid. Na ongeveer een weekje minder je wss met medicijnen en dan voel je er al niet meer extreem veel van. Op dat kut draadje na waar je niet af kan blijven.
"Het zal geen pijn doen.."quote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe mij jouw tandarts, bitte.
De mijne zei het laatst ook wel zonder verdoving af te kunnen....Ik ging bijna door de stoel van de pijn.
Trouwens, ik zie dat nog niemand heeft gezegd dat bepaalde vrouwelijke kwaliteiten beter benut kunnen worden zonder tanden....Behalve dat, veel succes
Jep, dat had ik ook. Alleen kauwen deed pijn, aan beide kanten.. maargoed ook vrij snel over.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De verdoving voel je wel even idd, die paar prikjes.
Na de extractie van mijn verstandkiezen heb ik 3 pijnstillers genomen (in de loop van de 3 dagen erna) en de 3e dag at ik weer vrijwel normaal. Die van mij zaten ook ver onder het tandvlees en 90 graden gedraaid.
Ligt eerder aan je chirurg denk ik. Bij mij hebben ze de boel gewoon netjes bij elkaar gehouden met wat draadjes. Uiteindelijk toen die opgelost waren wel wat gekloot met stukjes rijst en brood maar dat kon je er zo uit spoelen met dat spuitje. Ik weet nog dat ik draadje zo fucking irritant vond omdat je die de hele tijd voelt met je tong.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Eh? Bij mij hebben ze een jaar of 4 terug mijn 4 verstandkiezen eruit getrokken/sneden/boord. Eerst de twee aan de ene kant, 2 weken daarna beide verstandkiezen aan de andere kant. Werd helemaal niets dichtgenaaid (had dus wel een gat in mij tandvlees/kaak wat vervelend was, maar na een dag of 3 ook niet meer zeer deed). Kon ook na de eerste dag gewoon alles eten, alleen dus op letten dat ik maar aan 1 kant kauwde
Rijst was inderdaad gewon kut om te eten, dat kwam altijd in dat gatquote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jep, dat had ik ook. Alleen kauwen deed pijn, aan beide kanten.. maargoed ook vrij snel over.
[..]
Ligt eerder aan je chirurg denk ik. Bij mij hebben ze de boel gewoon netjes bij elkaar gehouden met wat draadjes. Uiteindelijk toen die opgelost waren wel wat gekloot met stukjes rijst en brood maar dat kon je er zo uit spoelen met dat spuitje. Ik weet nog dat ik draadje zo fucking irritant vond omdat je die de hele tijd voelt met je tong.
Ha ha, da's waar ookquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef soofje het volgende:
in dit stadium van vla slurpen ben ik nu
Dat draadje voel ik juist totaal niet. Maar ben meer bang dat er eten in komt en dat het gaat ontsteken.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jep, dat had ik ook. Alleen kauwen deed pijn, aan beide kanten.. maargoed ook vrij snel over.
[..]
Ligt eerder aan je chirurg denk ik. Bij mij hebben ze de boel gewoon netjes bij elkaar gehouden met wat draadjes. Uiteindelijk toen die opgelost waren wel wat gekloot met stukjes rijst en brood maar dat kon je er zo uit spoelen met dat spuitje. Ik weet nog dat ik draadje zo fucking irritant vond omdat je die de hele tijd voelt met je tong.
Best een tijd alleen op een gegeven moment is de wond gewoon helemaal geheeld. Soms blijft zo'n flapje tandvlees gewoon uitsteken. Maar je hebt toch zo'n spuitje gekregen waarmee je de boel moet spelen om ontsteking tegen te gaan?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef soofje het volgende:
[..]
Dat draadje voel ik juist totaal niet. Maar ben meer bang dat er eten in komt en dat het gaat ontsteken.
Voor de rest heelt het inderdaad erg snel (als vind ik het idee van het gat gewoon te smerig laat staan dat er eten in komt) vandaar dat ik nog rustig aan doe met eten.
Hoe lang duurd het eigenlijk voor het hele gat eindelijk dicht is?
Agooshhh hugggggggquote:Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef Anne het volgende:
Nou, ik ga me voorbereiden. Tot straks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |