Klopt helemaalquote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
idd vooral t gele gedeelte is niet lekker..
racistquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Paul het volgende:
Beverton als je zo van die smilieposts blijft doen geef ik je aan bij de crew
Discovery Channel gekeken ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:11 schreef SeeNoEvil het volgende:
Ik vind het sowieso al vreemd dat het rode puntje boven zit, want bij een echt raket komt het vuur ook van beneden, dus rood moet onderaan omdat dat het heetste punt zoals bij een echte raket
Dit dus. Ik vind het gele gedeelte het lekkerst!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het rood juist het minst lekkere gedeelte van een raketje
Hier is het rode nog minder .. en chocola in combinatie met waterijs is niet te pruimenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef NoFidea het volgende:
[ afbeelding ]
http://ola-raketten-fans.hyves.nl
Valt wel mee dacht ik. Er zit een heel dun laagje chocolade bovenop de rode laag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Hier is het rode nog minder .. en chocola in combinatie met waterijs is niet te pruimen
Dat chocolade had je altijd met 1x zuigen er gelijk al afquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Hier is het rode nog minder .. en chocola in combinatie met waterijs is niet te pruimen
Ja, als je Koning Nifisk heet wel ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat chocolade had je altijd met 1x zuigen er gelijk al af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |