*humpf* ik wil eigenlijk moeilijk gaan doen ook om te kijken hoe alles werkt (xbox)quote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef amvrosios het volgende:
Xbox,of Xbox 360?
Ze kunnen wel allemaal VGA uitpoepen,en Composiet (geluid,beeld)
miets goede converters
of wil je echt moeilijk gaan doen?
Xbox heeft standaard een simpel verloopstuk van XboxOut naar Composiet (geel = beeld,wit/rood = Audio)quote:Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef woads het volgende:
[..]
*humpf* ik wil eigenlijk moeilijk gaan doen ook om te kijken hoe alles werkt (xbox)
ik kan ook niks door middel van kabels strippen?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:48 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Xbox heeft standaard een simpel verloopstuk van XboxOut naar Composiet (geel = beeld,wit/rood = Audio)
daar kun je eigenlijk weinig spannendst mee doen.
Nee, wat je wel kan doen is zoeken naar een composiet naar VGA convertor.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef woads het volgende:
ik kan ook niks door middel van kabels strippen?
ok (: en hoeveel kosten die dan? thnx ^^quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nee, wat je wel kan doen is zoeken naar een composiet naar VGA convertor.
Beter als alleen scart, met tulp stekkers kun je misschien nog wel wat verzinnen.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:48 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Xbox heeft standaard een simpel verloopstuk van XboxOut naar Composiet (geel = beeld,wit/rood = Audio)
daar kun je eigenlijk weinig spannendst mee doen.
Google zegt vanaf 50 euroquote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef woads het volgende:
[..]
ok (: en hoeveel kosten die dan? thnx ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |