Als iemand tegen mij zegt dat hij honger heeft, dan ga ik er vanuit dat hij snel wat te eten nodig heeft om normaal te functioneren. Maar veel mensen raken al in paniek als de warme prak 10 minuten later dan normaal op tafel staatquote:Op woensdag 9 september 2009 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
TS is een vuige groen-linkser.
Die hebben het ook altijd over trek i.p.v. honger.
IN AFRIKA, DAAR HEBBEN ZE PAS HONGER !!! (en dan met zo'n kutkop).
Flikker op man. In Afrika is het ook het hele jaar zomer, zeiken WIJ daarover ?
Ik. Ik vind het een van de meest onzinnige en irritante uitspraken.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:13 schreef bananablues het volgende:
Lekker, zalm! Wanneer moet de kruidenkaas bij de saus?
Verder: who cares
Nee. Had je maar op mijn kantoor moeten werken.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef Plums het volgende:
Typ dat gerecht eens hier. Of linkje ofzo.
En iedereen zegt 'ik heb honger', ipv 'ik heb trek', omdat dat gewoon ingeburgerd is ofzo.Ik zeg ook altijd dat ik honger heb, ookal heb ik gewoon zin om iets kleins te eten.
Meeste gesprekken zitten vol met onzinnige en standaard uitdrukkingen. Als je je daaraan gaat ergeren vraag ik me af hoe je derest van je leven door moet komenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik. Ik vind het een van de meest onzinnige en irritante uitspraken.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee. Had je maar op mijn kantoor moeten werken.
Tagliatelle koken. Zalm bakken op een grilpan. Spinazie roerbakken in een pan, kruidenboter erbij doen wanneer de spinazie geslonken is. Goed doorroeren. Zalm in stukken snijden en door de spinazie doen. Tagliatelle op een bord leggen, en erbovenop de saus leggen.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tagliatelle koken. Zalm bakken op een grilpan. Spinazie roerbakken in een pan, kruidenboter erbij doen wanneer de spinazie geslonken is. Goed doorroeren. Zalm in stukken snijden en door de spinazie doen. Tagliatelle op een bord leggen, en erbovenop de saus leggen.
Ik kan hier dus echt kwaad om worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tagliatelle koken. Zalm bakken op een grilpan. Spinazie roerbakken in een pan, kruidenboter erbij doen wanneer de spinazie geslonken is. Goed doorroeren. Zalm in stukken snijden en door de spinazie doen. Tagliatelle op een bord leggen, en erbovenop de saus leggen.
Sommige mensen hebben suikerziekte.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:29 schreef Trannellius het volgende:
Wat ook zo irritant is: mensen die per se de hele dag ergens op moeten kauwen. Of die uit een vergadering rennen "omdat ze NU wat moeten eten".
Nee, je overlijdt niet plots als je kaken om half 1 nog steeds stil staan
Omdat stukjes zalm er mooier uitzien bij dit gerecht. En omdat het diepvrieszalm is.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kan hier dus echt kwaad om worden.![]()
![]()
.
Waarom ga je een prachtig mooi stuk gegrilde zalm in stukken snijden!?!?!
Ten eerste moet je het niet snijden maar voorzichtig uit elkaar halen, en ten tweede moet je het gewoon als heel stuk op je pasta/spinazie mengsel leggen.
En je kan ook eens proberen die spinazie rauw door je pasta te roeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Het was dan ook ter illustratie van een veel voorkomend probleem in onze samenleving. Je kunt nergens de samenleving zo goed aan afspiegelen als aan kantoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:35 schreef Oldenzaal het volgende:
SJONGEJONGE JONGE! OCH OCH OCH, POE, POE, POE!!
Je maakt wat mee op kantoor zeg!!!
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:36 schreef afcajos het volgende:
Oneens. Wij westerlingen weten pas echt wat honger is. Als ik een half uur te laat eet raak ik ook in blinde paniek en moet ik snel wat binnen krijgen.Ik zit aan de 4-5 topics per dag. Misschien moet ik maar een eigen ""Centraal Trannellius Ergernissen" topic makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoera! Weer een kuttopic!
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het was dan ook ter illustratie van een veel voorkomend probleem in onze samenleving. Je kunt nergens de samenleving zo goed aan afspiegelen als aan kantoor.
Stond vanochtend op de tramhalte ...quote:Op woensdag 9 september 2009 10:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het was dan ook ter illustratie van een veel voorkomend probleem in onze samenleving. Je kunt nergens de samenleving zo goed aan afspiegelen als aan kantoor.
Uhhuh, dat mensen Nederlandse woorden verkeerd gebruiken ligt natuurlijk aan degene die ze wel correct gebruikt. Hoe dom van me.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:43 schreef RTB het volgende:
[..]
Probleem zit dus bij TS, net zoals bij de rest van zijn kuttopics.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:46 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Uhhuh, dat mensen Nederlandse woorden verkeerd gebruiken ligt natuurlijk aan degene die ze wel correct gebruikt. Hoe dom van me.
quote:hon·ger de; m 1 behoefte aan voedsel
Ga weg met je taalpurisme manquote:Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef RTB het volgende:
[..]
[..]
Hebben die mensen een behoefte aan voedsel? Ja. Dat jij dat niet "vindt" maakt het niet minder waar.
Trek hebben is wat naar binnen kunnen werken. Honger hebben is daadwerkelijk behoefte hebben aan voedsel.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef RTB het volgende:
[..]
[..]
Hebben die mensen een behoefte aan voedsel? Ja. Dat jij dat niet "vindt" maakt het niet minder waar.
Had je ook maar iets anders verwacht op het moment dat je mijn naam bij het topic zag?quote:
Ik gok dat TS zich meer irriteert aan het aanstellerige gedrag dan aan de uitspraak zelf.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:18 schreef bananablues het volgende:
[..]
Meeste gesprekken zitten vol met onzinnige en standaard uitdrukkingen. Als je je daaraan gaat ergeren vraag ik me af hoe je derest van je leven door moet komen
Ik vind het kut iemand te verbeteren die de essentie van mijn topic daadwerkelijk begrijpt, maar ik erger mij eraan, je kunt je niet ergens aan irriteren.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gok dat TS zich meer irriteert aan het aanstellerige gedrag aan aan de uitspraak zelf.
Je mag best zeggen dat je eht koud hebt of dat je het koud vind. Dat zijn namelijk beweringen aan de hand van je eigen maatstaven. Echter moet het dan niet zo zijn dat je gewoon verder gata in je shirt en korte broek.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:24 schreef Skonk het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag je ook niet meer zeggen dat je het koud hebt?
Dat hebben ze namelijk op de Noordpool al..
Ik weet mijn thema's goed in mijn topics te verweven.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Weer een verkapt 'ik kan goed koken-topic' van TS.
Los daarvan lijkt het me sowieso nogal een flauw gerecht.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kan hier dus echt kwaad om worden.![]()
![]()
.
Waarom ga je een prachtig mooi stuk gegrilde zalm in stukken snijden!?!?!
Ten eerste moet je het niet snijden maar voorzichtig uit elkaar halen, en ten tweede moet je het gewoon als heel stuk op je pasta/spinazie mengsel leggen.
En je kan ook eens proberen die spinazie rauw door je pasta te roeren.
Typisch zo'n dat zei mijn moeder vroeger ook altijd uitspraak, maar dan zonder verwijzing naar kindertjes in Afrika.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:06 schreef Trannellius het volgende:
Als je een knorrend gevoel krijgt en je best wat naar binnen kunt werken, heb je trek. Honger heb je als je een dag lang flink bezig bent geweest zonder ontbijt of wat dan ook.
Weetje wat, zoek het uitquote:Op woensdag 9 september 2009 11:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind het kut iemand te verbeteren die de essentie van mijn topic daadwerkelijk begrijpt, maar ik erger mij eraan, je kunt je niet ergens aan irriteren.
Mijn moeder zei niks tegen mij. Ik ben op jonge leeftijd verstoten.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Typisch zo'n dat zei mijn moeder vroeger ook altijd uitspraak, maar dan zonder verwijzing naar kindertjes in Afrika.
Edit: maar wel met banner...
[ afbeelding ]
Niet mee eens met de laatste regel, mijn lichaam heeft behoefte aan voedsel als ik net heb gesport. Het heeft dan namelijk gebrek aan brandstoffen. Dus ik heb dan honger. Dat je alsnog een week kunt functioneren zonder eten boeit helemaal niet. Misschien zouden we wat meer woorden voor verschillende gradaties honger moeten verzinnen?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Trek hebben is wat naar binnen kunnen werken. Honger hebben is daadwerkelijk behoefte hebben aan voedsel.
Deze mensen hebben geen gebrek aan (dus geen behoefte aan) voedsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |