quote:Op woensdag 9 september 2009 07:22 schreef etidoc het volgende:
Ochtend is juist het mooiste moment van de dag...
Ik lig elke dag om 5 uurquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:22 schreef etidoc het volgende:
Ochtend is juist het mooiste moment van de dag... Dan slapen al die jankerds nog !
Dat moet je niet zeggen!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:34 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom gaan we überhaupt ons hele leven naar school en werk om vervolgens voor niks te sterven?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:12 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik moet naar stage. Which is not nice. Zo vroeg opstaan
School = betere baan dan vakkenvullerquote:Op woensdag 9 september 2009 07:34 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom gaan we überhaupt ons hele leven naar school en werk om vervolgens voor niks te sterven?
Inderdaad. Ik zat om 6:50 uur al op mijn kantoor. Stelletje jankers omdat ze liever op bed liggenquote:
Waarom willen we de planeet eigenlijk nog redden als 'ie toch opgeslokt gaat worden door de zon? En waarom zoeken we nog naar andere planeten terwijl het universum toch zal imploderen. Het is allemaal voor niks, VOOR NIKS ZEG IK JE.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen!
Daar zijn de meeste mensen nog niet achter gekomen.
Het is 'boks' knuppel.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:53 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn wekker ging ook om 5.30. Vroeg opstaan went gewoon echt niet. Voor mij niet in ieder geval. Op het moment dat ik eenmaal heb gedouched en onderweg ben, ben ik wel wakker, alleen dat moment van uit bed moeten is drama. Ik sta nu meer dan een jaar om 5.30 op en nog went het niet. Als ik om 7 uur oid opsta is er niets aan de hand.
Ik voel je TS. BOX.
JIJ OPENT TENMINSTE JE OGEN! KIJK EENS MENSEN, DEZE MENEER OPENT ZIJN OGEN!! DEZE MENEER PIKT NIET ALLES WAT BALKENENDE EN CONSORTEN ONS VOOR PROBEREN TE HOUDEN! 2012 mensen, 2012!!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom willen we de planeet eigenlijk nog redden als 'ie toch opgeslokt gaat worden door de zon? En waarom zoeken we nog naar andere planeten terwijl het universum toch zal imploderen. Het is allemaal voor niks, VOOR NIKS ZEG IK JE.
Mensen die er niet mee om kunnen gaan dat alles voor niks isquote:Op woensdag 9 september 2009 07:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
JIJ OPENT TENMINSTE JE OGEN! KIJK EENS MENSEN, DEZE MENEER OPENT ZIJN OGEN!! DEZE MENEER PIKT NIET ALLES WAT BALKENENDE EN CONSORTEN ONS VOOR PROBEREN TE HOUDEN! 2012 mensen, 2012!!
Niks is voor niks...quote:Op woensdag 9 september 2009 08:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die er niet mee om kunnen gaan dat alles voor niks is
open jij eerst die brief nou maar lamlulquote:Op woensdag 9 september 2009 07:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kanker op geestelijk uitgedaagde.
Door frustis zoals jij, open ik hem nog nietquote:Op woensdag 9 september 2009 08:09 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
open jij eerst die brief nou maar lamlul
dat zou wel kut zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 07:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
JIJ OPENT TENMINSTE JE OGEN! KIJK EENS MENSEN, DEZE MENEER OPENT ZIJN OGEN!! DEZE MENEER PIKT NIET ALLES WAT BALKENENDE EN CONSORTEN ONS VOOR PROBEREN TE HOUDEN! 2012 mensen, 2012!!
Kerel, 7:00 is uitslapenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:00 schreef wise het volgende:
uitslapen¡¡
als ik om 11:00 of later wakker word dan ben ik verrotter dan dat ik om 7:00 op moet.
vroeg op staan ftw
Heulmaal niet, je bent aan het fok!enquote:
Een beetje op Fok! zitten is voor jou werk?quote:
Ik ben ook aan het werk en werk inderdaad op het gemeentehuis.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een beetje op Fok! zitten is voor jou werk?
Zit je soms aan de balie van het gemeentehuis ofzo?
Nu weet ik waarom ik daar altijd zo lang moet wachten.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk en werk inderdaad op het gemeentehuis.
TT: Seniel mannetje staat aan mn balie te wachten voor een nieuw rijbewijsquote:Op woensdag 9 september 2009 09:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik daar altijd zo lang moet wachten.
Stiekem zitten ze daar allemaal constant te KLB'en.
Jank zelf niet. Ik mag vier dagen stage lopen en daarnaast nog 3 dagen werken. Non-stop bezigquote:
Kon je serieus niet beter dan dat?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
TT: Seniel mannetje staat aan mn balie te wachten voor een nieuw rijbewijs
Lol,, mensen die dat aandachts verhaal nog gelovenquote:Op woensdag 9 september 2009 08:09 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
open jij eerst die brief nou maar lamlul
quote:
Geloof je dat nou nog steeds?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:47 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb de zon zien zakken in de zee:d
Nou en? Je bent echt niet de enige die dat ooit gedaan heeft hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:47 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Jank zelf niet. Ik mag vier dagen stage lopen en daarnaast nog 3 dagen werken. Non-stop bezig
Maarja over 10 weken lig ik ergens in Zuid-Amerika te chillen met mijn meisie![]()
![]()
Wordt dit weer zo'n topic waar alle 'mannen' zich melden die dan alweer om 2 uur 's nachts al op moeten en vervolgens gaan zeiken dat 4 uur uitslapen is?quote:
Ik begin om half 9, maar ik heb tyfus lange reistijdquote:Op woensdag 9 september 2009 10:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wordt dit weer zo'n topic waar alle 'mannen' zich melden die dan alweer om 2 uur 's nachts al op moeten en vervolgens gaan zeiken dat 4 uur uitslapen is?![]()
Er is echt niks stoers aan een baan hebben die van je vraagt dat je vroeg begint. Echt niet.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik begin om half 9, maar ik heb tyfus lange reistijd
http://www.theregister.co.uk/2001/11/09/quote:Op woensdag 9 september 2009 11:40 schreef wise het volgende:
9/11 oh noez.
Wat gebeurde er ook al weer op 9 november
Zoals jij direct na je VMBO?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:56 schreef Jimbo het volgende:
kanker studenten klagen echt overal over
werken zul je godverdomme
Trots dat je geen project hoeft te doen? Ik bedankquote:Op donderdag 10 september 2009 02:56 schreef Agiath het volgende:
De komende twee maanden hoef ik niet eerder op te staan dan 12:30
Wie wil me aanraken?
quote:Op donderdag 10 september 2009 03:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Trots dat je geen project hoeft te doen? Ik bedank.
quote:Op donderdag 10 september 2009 03:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Iets met tijdens herkansingen op lowlands zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |