Daar draag ik ook een riem inquote:Op woensdag 9 september 2009 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
conclusie.......
volgende keer een korte broek aan!
Dan moet je geen riemen meer dragenquote:
Jawel want riemen zijn vet hip en dat vinden de chickies vet coolquote:Op woensdag 9 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je geen riemen meer dragen
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:19 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Jawel want riemen zijn vet hip en dat vinden de chickies vet cool![]()
en dat kan TS wel gebruiken![]()
Huldequote:
Al zitten BB zuper chill.quote:
Kom oorspronkelijk idd uit de achterhoek, maar het woord "gloepens" komt uit een show vanquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:24 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Al zitten BB zuper chill.
Er beewust voor kiezen om die boven je broek uit te laten komen![]()
![]()
![]()
Herman Finkersquote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Kom oorspronkelijk idd uit de achterhoek, maar het woord "gloepens" komt uit een show vanHerman Finkers
Een riem met een grote, aanwezige riem?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:13 schreef Pablo88 het volgende:
Tuurlijk is Ts über vet hip en draagt hij een riem met een lekker grote, anwezige belt.
GMTAquote:Op woensdag 9 september 2009 07:16 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Een riem met een grote, aanwezige riem?
Nee, anwezig.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:16 schreef Bafnek het volgende:
[..]
ik neem aan je BB-gun?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mijn BB zit er altijd voor.
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:23 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Hulde
Net zo geile uitstraling als een duitser![]()
[ afbeelding ]
Toen ik mn riem nog had, voordat ie werd gejat door n heaumeauquote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef x3ro het volgende:
TS faalt m aangezien ik altijd een riem draag en me dit nooit is voorgekomen
Je hebt nu weer een riem, 1 van mijquote:Op woensdag 9 september 2009 11:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Toen ik mn riem nog had, voordat ie werd gejat door n heaumeau, gebeurde mij dat ook constant
Ja stimmt.. en hij zit nu in Tilburg.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt nu weer een riem, 1 van mij+ vraag je riem dan terug aan die verdomde poot
Je weet toch dat die heaumeaux gewoon niets te willen heeft..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja stimmt.. en hij zit nu in Tilburg.En hij wou em niet teruggeven.
Misschien bedoeld hij vuilnisbelt / bouwvakkersdecolletéquote:Op woensdag 9 september 2009 07:16 schreef Bafnek het volgende:
[..]
omfgquote:Op woensdag 9 september 2009 11:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je weet toch dat die heaumeaux gewoon niets te willen heeft..![]()
OT: t ergste zijn nog van die lompe tsjaps met een namaak VJC of armani riem
Nou jezelf verbranden vind ik de domste van de 2.. Een namaak riem vind ik eerlijk gezegd gewoon een faalquote:Op woensdag 9 september 2009 11:29 schreef Plums het volgende:
[..]
omfgje huid bijna verbranden is toch wel ff erger dan n fucking fake w/e. met je 'blabla ooh fake, oooh verschrikkelijkkkk'. omg
!
Maar daar gaaat t niet om man.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nou jezelf verbranden vind ik de domste van de 2.. Een namaak riem vind ik eerlijk gezegd gewoon een faal
#carequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |