Spammerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:27 schreef Misan het volgende:
[..]
dat vind ik juist het mooie. Als ik een youtube video upload, dan wordt deze meteen op mijn blog en twitter geplaatst, een foto die ik verstuur naar mobypicture komt op hyves, flickr en twitter te staan, etc
veel mensen op hyves hebben geen twitter of flickr dus zien ze op die manier ook mijn foto's, net als dat ik vanwege het linkje op FOK! een Flickr-account heb aangemaakt waar ik toch al een tijdje over twijfeldequote:
Mijn www.qik.com livestream (een webcam functie vanaf mijn mobiele telefoon die streamt) wordt ook gelijk getweet. Ik vind het super handigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 04:45 schreef DennisMoore het volgende:
"I favorited a YouTube video..."
I don't care!
Dat auto-crossposten en alles aan elkaar linken is zo irritant...
ik gebruik Twitter ook louter op het werk (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:28 schreef Misan het volgende:
[..]
veel mensen op hyves hebben geen twitter of flickr dus zien ze op die manier ook mijn foto's, net als dat ik vanwege het linkje op FOK! een Flickr-account heb aangemaakt waar ik toch al een tijdje over twijfelde
en youtube heb ik idd gewoon gedaan omdat het kon
quote:One interesting aspect of this feature is that a user's profile will now also show a section that highlights the public lists a user was added to. This could have some interesting social ramifications. After all, Twitter's emphasis on follower counts has already created a bit of a popularity contest and now being part of a certain list that is being curated by the right person could add yet another dimension to this issue.
twitter_lists_create.jpgOf course, these new lists will open up avenues for a new products as well. Third-party tools, for example, can now look at the public lists and maybe create new algorithms to rank a user's authority on Twitter.
http://www.readwriteweb.c(...)er_expands_lists.php
De wens is vader van de gedachte...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef basst2005 het volgende:
"Trending topics: RIP Kanye West , #LongLiveYeezy , Balloon Boy , New Google Music "
Terwijl hij dus helemaal niet dood is haha.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef Muffley het volgende:
twitterberry ftw
had alleen wel gewild dat twitter een wat stoerdere naam had
Neuken, dan kon je met een stalen gezicht zeggen dat je nog geneukt hebt vandaagquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Neuken, dan kon je met een stalen gezicht zeggen dat je nog geneukt hebt vandaag
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:29 schreef DennisMoore het volgende:
www.hierisministerverhagen.nl
Toch wel leuk gedaan! Stel dat ie straks premier wordt....
Leukquote:Op zondag 1 november 2009 14:14 schreef qu63 het volgende:
Heeft iedereen #trick of #treat al geprobeerd? Alleen nog even op update klikken
quote:Op zondag 1 november 2009 14:14 schreef qu63 het volgende:
Heeft iedereen #trick of #treat al geprobeerd? Alleen nog even op update klikken
Ik heb de Big Ben toegevoegd. Ik moet alleen wel in de gaten houden dat ie een uur achter loopt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:55 schreef knars het volgende:
Zonder zo'n klok is je timeline dan ook niet compleet
Lolzquote:Op dinsdag 3 november 2009 06:12 schreef JJH het volgende:
De Big Ben heeft ook een account.
http://twitter.com/big_ben_clock
Net als een zwitserse koekoeksklok
http://twitter.com/coucou_suisse
big_ben_clockquote:Op woensdag 4 november 2009 02:12 schreef frame-saw het volgende:
De Big Ben clockIk moet gewoon elke keer lachen als ik BONG zie staan.
logisch, het gaat over twitterquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk is dit best wel een inhoudsloos topic he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |