dus dan moet je gaan versturen met het telefoonnummer van dhr Mulder.quote:
veelzeggend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:38 schreef JayJay8 het volgende:
Google?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:08 schreef ruffian het volgende:
Ik wil Twitter gaan integreren in mijn site.
Nu bedoel ik niet dat de mensen onze tweets kunnen gaan volgens maar dat ze op hun Twitter in kunnen loggen en vanuit mijn site kunnen posten.
Denk aan Slandr/Tweete maar dan in het nederlands (aangezien de mensen die ik er op wil zetten geen engels kunnen/a-technisch zijn)
Is hier een standaard webapplicatie voor? Er zijn er genoeg waarmee je voor 1 gebruiker aan de slag kan.
Je kan dan gebruik maken van de API van twitter, moet je wel alles zelf scripten..quote:Op donderdag 17 september 2009 12:08 schreef ruffian het volgende:
Ik wil Twitter gaan integreren in mijn site.
Nu bedoel ik niet dat de mensen onze tweets kunnen gaan volgens maar dat ze op hun Twitter in kunnen loggen en vanuit mijn site kunnen posten.
Denk aan Slandr/Tweete maar dan in het nederlands (aangezien de mensen die ik er op wil zetten geen engels kunnen/a-technisch zijn)
Is hier een standaard webapplicatie voor? Er zijn er genoeg waarmee je voor 1 gebruiker aan de slag kan.
Ik heb dat al een paar keer gehadquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:37 schreef Mirjam het volgende:
als je naar iemand tweet die jou niet volgt, maar met behulp van @[naam], krijgt die persoon je tweet dan wel te zien?
Jep.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:37 schreef Mirjam het volgende:
als je naar iemand tweet die jou niet volgt, maar met behulp van @[naam], krijgt die persoon je tweet dan wel te zien?
in programma's krijg je dat inderdaad wel direct te zien.. via web niet..quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:40 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik heb dat al een paar keer gehadMet een @ krijg je het voor zover ik weet altijd te zien.
en wie ga je nu stalken?quote:
Gravity, en als je niet de gratis versie hebt is het die 15(?) euro echt wel waard!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef Enfermera het volgende:
Is er eigenlijk een goeie applicatie die te downloaden is voor je telefoon om daarmee te twitteren? (voor Nokia E71). Heb er zelf al een paar geprobeerd maar die zijn raar en kloppen niet helemaal, of zijn in ieder geval niet gebruiksvriendelijk.
Niet via Twitter website. Dan moet je rechts op @<Username> rammen om het te zien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:37 schreef Mirjam het volgende:
STEW is beter, als ie werkt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:11 schreef ruffian het volgende:
[..]
Gravity, en als je niet de gratis versie hebt is het die 15(?) euro echt wel waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |