Mensen zonder geboortedatum op hun profiel hebben een slecht karakter?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik word argwanend bij mannen zonder geboortedatum
Ja. Ze zijn Satan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen zonder geboortedatum op hun profiel hebben een slecht karakter?
zijn er nu minder zuurpruimen aanwezig ?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan was ik meestal allang weer weggestuurd
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen zonder geboortedatum op hun profiel hebben een slecht karakter?
Jij beschermt me.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn er nu minder zuurpruimen aanwezig ?
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He doesn't yet know where that mouth has traveled
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
Wie is Mieke, is dat die jongen met die witte sokken aan?
Het gesprek ging op zich goed. Maar had me toch enigszins verkeken op de baan. Tis meer een kantoorbaan en daar ging ik niet voor. (tis Marketing & Analyse).quote:Op woensdag 9 september 2009 15:09 schreef Baltar het volgende:
@ Mieke, hoe is het sollicitatiegesprek gegaan, vorige week donderdag?
waar zie je dan witte sokken?quote:
Je wilde toch meer een "Jamin" baan hebben?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het gesprek ging op zich goed. Maar had me toch enigszins verkeken op de baan. Tis meer een kantoorbaan en daar ging ik niet voor. (tis Marketing & Analyse).
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je wilde toch meer een "Jamin" baan hebben?
quote:
de trekking is morgenmiddag om 14 uurquote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als je niets wint, hou je dan meteen op met dat bijgeloof?
Wanneer is 't, dan zal ik duimen.
Of Wilmaquote:Op woensdag 9 september 2009 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar zie je dan witte sokken?![]()
ze noemen me Mieke i.p.v. Mike omdat ik het vreselijk vind als handtasjes "meid" of "zij" zeggen tegen jongens. Het verwijven zeg maar.
Dus voor straf noemen ze me Mieke.
Omdat Mike hunt nogals eens blondt is wordt hij ook Mieke genoemdquote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
Wie is Mieke, is dat die jongen met die witte sokken aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |