die is toch failliet ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb de Winq opgezegd.
quote:
feli met je eigen sitequote:
De site is er nog niet hoor. Maar bedankt. Ga ik nog wel iets op verzinnen, maar je kunt ook iedere dag even kijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
feli met je eigen siteAlleen nou krijg ik niet meer in google blogger list dinges dat je een update hebt
Yeah, denk dat dat 'm wordt. Of een RSS feed op mijn google homepage.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef SCH het volgende:
[..]
De site is er nog niet hoor. Maar bedankt. Ga ik nog wel iets op verzinnen, maar je kunt ook iedere dag even kijken
nope winq hing aan infuus van sjoerd kooistraquote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag nog een nummer. bedoel je niet de squeeze?
Nou dan heb ik aan het failliet meegeholpen, even kijken of er iets over instaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope winq hing aan infuus van sjoerd kooistra
Nee ik ben de gene die de deur in je gezicht gooidequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow was jij die jongen die ik tackelde
sorry
ow okay, dacht dat dat Nuno was, you know que dramatico :-)quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee ik ben de gene die de deur in je gezicht gooide
verkapt ik denk aan orgygangbang maar durf het niet te zeggenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom verwacht ik dat mike elk moment kan binnen komen en iets over een orgy/gangbang zegt
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
verkapt ik denk aan orgygangbang maar durf het niet te zeggen
Denk datje vast wel als plakje kaas mag fungeren bij die 2quote:
ieder krijgt wat ie geeft shatz.. karmaquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan iedereen even van mijn BF afblijven
Ik heb vandaag de nieuwe binnengekregen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou dan heb ik aan het failliet meegeholpen, even kijken of er iets over instaat.
09-09-09?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
wie is er vandaag trouwens jarig?
zelfs ik vind nummer 2 wat aan de vrouwelijke kant, maar dat kan ook aan het enorm hoge phoshopgehalte liggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
typetje van Nunito
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
zoeits denk ik :-)
tja en dan ook nog eens de poets naar huis sturenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:33 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Verjaardag is afgelopen. Net nog even gebeld met Mex en zometeen maar eens naar bedje toe.
Oooooooooooooow wat een ZOOOI in de huiskamer
El numero de diablo al revésquote:Op woensdag 9 september 2009 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja en dan ook nog eens de poets naar huis sturen![]()
voordeel is wel dat ik morgen om 09:09 uur mijn staatslot met eindcijfer 09 kan halen
Je kon blijven slapenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja en dan ook nog eens de poets naar huis sturen![]()
voordeel is wel dat ik morgen om 09:09 uur mijn staatslot met eindcijfer 09 kan halen
ik poets zondag wel, laat de troep maar lekker liggen, alleen etensresten even afspoelenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kon blijven slapen
Maar morgen poetsen was gewoon niet handig geweest
Sgoed meidquote:Op woensdag 9 september 2009 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik poets zondag wel, laat de troep maar lekker liggen, alleen etensresten even afspoelen
meid?quote:
Done.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien moet ik maar mijn eigen blote mannen blog gaan beginnen..
En dat ie meteen daarna richting die hoek gingquote:Op woensdag 9 september 2009 00:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
meid?
trouwens wel echt scherp van me dat ik Tim's bierflesjes verplaats heb he![]()
*bookmark*quote:
begrijp ik nou goed dat commando, zonder ondergoed is?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.boxers-or-briefs.com/list.html
jij ja, ikke niet hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef Ang3l het volgende:Als je ff in die verjaardagslijst stata bij gay.nl krijg je altijd metene were allerlei nieuwe verzoekjes etc.
mmmm een knappe engel mét de looks, creatief én dan nog eens inhoud????
ben jij wel echt????
Mja. Of........
Hee Knapsack, als ik had geweten dat zo'n fraai Engeltje bij me in de buurt woonde was ik natuurlijk nooit naar Zwitserland verhuisd ;-) en nog jarig ook zie ik ... PROFICIAT en LEEF NOG LANG EN GELUKKIG !! groetjes, Robert
Ik kreeg niks andersquote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef Ang3l het volgende:
Als je ff in die verjaardagslijst stata bij gay.nl krijg je altijd metene were allerlei nieuwe verzoekjes etc.
mmmm een knappe engel mét de looks, creatief én dan nog eens inhoud????
ben jij wel echt????
Mja. Of........
Hee Knapsack, als ik had geweten dat zo'n fraai Engeltje bij me in de buurt woonde was ik natuurlijk nooit naar Zwitserland verhuisd ;-) en nog jarig ook zie ik ... PROFICIAT en LEEF NOG LANG EN GELUKKIG !! groetjes, Robert
Jij denkt dat ik altijd ondergoed aanheb?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat commando, zonder ondergoed is?
dan zijn er toch best veel mensen die geen ondergoed dragen...
wat een gekke gedachte
quote:
Het zijn allemaal oude engerds hoorquote:
dat denk ik niet alleenquote:Op woensdag 9 september 2009 01:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik altijd ondergoed aanheb?
Ik doe het eigenlijk alleen bij een korte broek, als het warm weer is.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat commando, zonder ondergoed is?
dan zijn er toch best veel mensen die geen ondergoed dragen...
wat een gekke gedachte
Met een korte broek lijkt me het juist onpraktischquote:Op woensdag 9 september 2009 01:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk alleen bij een korte broek, als het warm weer is..
Voor de rest lijkt het mij maar onpraktisch eigenlijk, zonder onderbroek. In verband met de was enzo..
Ik keek net even in mijn bezoekerslijst. 55+ was ook wel oververtegenwoordigd (en niemand stuurt mail met hoe het vroeger wasquote:Op woensdag 9 september 2009 01:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het zijn allemaal oude engerds hoor
(O kut, daar hoor ik nu ook bij!)
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een korte broek lijkt me het juist onpraktischdan zie je 'm door de pijp heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |