Iedereen in KLB, zeker de jongere generatie, kent ze wel. Van die mensen die je nooit ziet, behalve als er eens iets te kankeren valt op KLB. Of op het taalgebruik. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld topics over "het geven van" of de verpaupering van KLB. Ook in feedback liep een mooie reeks waarin iedereen die hier nooit iets heeft bijgedragen maar vroeger relevant scheen te zijn complete verhandelingen schreef over de teloorgang van KLB en Fok in het algemeen.
Vaak zijn dit ook users die, zodra je ze een klein beetje tegengas geeft, beroepen op het "ik ben hier al langer dan jij" principe. Dan krijg je te horen dat ze "al wat langer meelopen" of dat ze "je wel even door een bushokje tiefen, kutnewbie". Nu is er bij mijn weten nog nooit een Fok-newbie door een bushokje getieft, maar goed, het grapje leeft dus dat laat ik maar even zo.
Tevens merk je dat Fok zich sterk richt op dit soort users, users die al lang niks meer bijdragen maar speciale rechten krijgen omdat ze vroeger een leuk grapje hebben gemaakt. Fora als OLD en ZUU zijn voorbeelden van deze minachting jegens nieuwe users. Is er een NEW forum waarin alleen mensen kunnen posten die nog maar een maand geregistreerd zijn (lol KLB goede grap jongens)?
Klacht is dus het onterechte gevoel van suprematie bij sommige users. Niet gebaseerd op kunnen, intelligentie of humor, maar op een getalletje.