Dat werkt dus echt goed, ik verwachtte niet veel van zo'n prut stick maar ik had het foutquote:Op donderdag 10 september 2009 21:58 schreef Tjardo het volgende:
Als ik me PP weer cash; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8309
Dan op mijn Minilaptop en dat word TV in de Kar!
Dus je hebt hem zelf gekocht, lijkt me... Is het makkelijk dat ding werkend te krijgen? En daarmee kun je dus gewoon hier TV kijken op de laptop/pc, right? Is de kwaliteit daarvan ook goed? Heb je misschien een voorbeeld?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat werkt dus echt goed, ik verwachtte niet veel van zo'n prut stick maar ik had het fout
+ Welke zenders kan je ontvangen?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Dus je hebt hem zelf gekocht, lijkt me... Is het makkelijk dat ding werkend te krijgen? En daarmee kun je dus gewoon hier TV kijken op de laptop/pc, right? Is de kwaliteit daarvan ook goed? Heb je misschien een voorbeeld?
Ik heb niet deze, maar een mooiere geheel zwarte met zwarte afstandbediening op Ebay gehaald.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Dus je hebt hem zelf gekocht, lijkt me... Is het makkelijk dat ding werkend te krijgen? En daarmee kun je dus gewoon hier TV kijken op de laptop/pc, right? Is de kwaliteit daarvan ook goed? Heb je misschien een voorbeeld?
Kun je daar alleen de 3 gratis zenders (ned1, ned2 en ned3) mee ontvangen of ook andere zenders zoals sbs en eurosport? Lijkt me vaag want je moet er normaal voor betalen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat werkt dus echt goed, ik verwachtte niet veel van zo'n prut stick maar ik had het fout
SBS6quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je daar alleen de 3 gratis zenders (ned1, ned2 en ned3) mee ontvangen of ook andere zenders zoals sbs en eurosport? Lijkt me vaag want je moet er normaal voor betalen.
edit: Poster boven me geeft al antwoord![]()
Spannend, houd ons op de hoogte!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:15 schreef F-meister het volgende:
hoi,
Ik heb een BB Pistool besteld .
Hopelijk komt het aan. En word het niet onderschept.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19841
groetn
Tip of the week!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo vanmorgen naar de opticien geweest voor een oogmeting en daarna gelijk![]()
Ik zou er nog even over nadenken![]()
Dus gelijk maar even naar http://www.optical4less.com/ en daar een nieuwe bril met de gegevens van het meetrapportzonder randjes besteld met nieuwe glazen met verzending voor 52 euri's
![]()
![]()
Montuurtje bij de brillenboer vanaf 250 euri![]()
glazen ook nog eens 250 euri
![]()
Nog even een discountcode opgehaald bij http://www.retailmenot.com/![]()
Hier dus http://www.retailmenot.com/view/optical4less.com![]()
en dan heb je nog 10% extra korting![]()
Iemand nog vragen![]()
![]()
Haha jij bent dus echt de lulquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:15 schreef F-meister het volgende:
hoi,
groetn
ben bang van wel, er wordt echt megaveel gecontroleerd de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha jij bent dus echt de lul
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Misschien kun je het nog annuleren, er is de laatste tijd namelijk erg veel controle. De kans dat ze je pakken is erg groot.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:15 schreef F-meister het volgende:
hoi,
groetn
Dat is nog eens een verstandig antwoordquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:06 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Misschien kun je het nog annuleren, er is de laatste tijd namelijk erg veel controle. De kans dat ze je pakken is erg groot.
Megaveel gecontroleerd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben bang van wel, er wordt echt megaveel gecontroleerd de laatste tijd
Wat is er allemaal aan de hand bij Jackquote:Op vrijdag 11 september 2009 06:57 schreef thecuriousone het volgende:
Paypal net veranderd en nu de website plat...
http://downforeveryoneorjustme.com/dealperfect.com
Hoezo dat, iemand die ik ken heeft er al een paar probleemloos besteld.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik loop een beetje angst te zaaien maar weinig mensen hier zullen het risico nemen. Er zijn ook veel veiligere opties, zoals België en Duitsland zodat er geen douane is dat je pakje gaat openscheuren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:49 schreef sven93 het volgende:
[..]
Hoezo dat, iemand die ik ken heeft er al een paar probleemloos besteld.
Ja, je hebt wel gelijk het is en blijft een risico. Je hebt geluk of nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik loop een beetje angst te zaaien maar weinig mensen hier zullen het risico nemen. Er zijn ook veel veiligere opties, zoals België en Duitsland zodat er geen douane is dat je pakje gaat openscheuren.
Op het DP forum is een Nederlander gepakt met een decoration for fingers, staat de marechaussee voor zijn deur en de rechter gaat het even bekijken.
Je moet voor dit soort producten een paypal account opzetten, via via wat geld erop krijgen om vervolgens naar een leeg appartement te sturen waar jij bij kunt gehehe
Op het internet melden dat je er 1 hebt besteld is ook lomp, het zal niet de eerste keer zijn dat de politie meeleest op een forum en via google je naam kan vinden.
had jij ook 666888?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Skiet het volgende:
en dan ook nog die rare tracking nummers de laatste tijd.
Rare tracking nummers hadden ze in het begin ook al, ik snap het trouwens ook niet helemaal hoezo je soms bij iets van $4 een tracking nummer krijgt en bij een bestelling van $8 bijv nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Skiet het volgende:
en dan ook nog die rare tracking nummers de laatste tijd.
Dat heb ik heel vaak.quote:
quote:Dealperfect website is under really bad attack at present. The spare system has been put into use. But all datas about the orders is empty temporarily. Once the system is recovered, all datas will work normally again.
We feel very sorry for any inconvenience caused to you.
U vraagt, zij plaatsenquote:
Varkens oorlog!!!quote:
Dat zijn refurbished condooms uit de Chinese gevangenis, 1 dollar + gratis aidsquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
Wat ik alleen niet snap is de titel "for him" is er ook een vrouwenversie ofzo?
Enne, voor dat ene probleem hebben ze ook 100 condooms voor 1 dollar ofzokans dat je dat ding zwanger maakt is toch nihil dus kunnen het net zo goed cheap ass chinese condooms zijn
![]()
Gewoon on nou.. krijg 't mooie berichtje:quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:57 schreef thecuriousone het volgende:
Paypal net veranderd en nu de website plat...
http://downforeveryoneorjustme.com/dealperfect.com
quote:Dealperfect website is under really bad attack at present. The spare system has been put into use. But all datas about the orders is empty temporarily. Once the system is recovered, all datas will work normally again.
We feel very sorry for any inconvenience caused to you.
Ik heb zelf een 20mW of 30mW, echt fantastischquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:33 schreef tokko1 het volgende:
Z'n 50 mW groene laser is toch echt wel nice van DX!
overdag Felle groene punt en 'snachts met maan enzo duidelijke straal .. schijnt "oneindig" ver.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.2390
Elke keer als ik dat lees schrik ik weer een beetje, ik wist namelijk niet dat die dingen illegaal waren en had ze besteld. Gelukkig ben ik niet gepakt anders zou ik echt de lul zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik loop een beetje angst te zaaien maar weinig mensen hier zullen het risico nemen. Er zijn ook veel veiligere opties, zoals België en Duitsland zodat er geen douane is dat je pakje gaat openscheuren.
Op het DP forum is een Nederlander gepakt met een decoration for fingers, staat de marechaussee voor zijn deur en de rechter gaat het even bekijken.
Je moet voor dit soort producten een paypal account opzetten, via via wat geld erop krijgen om vervolgens naar een leeg appartement te sturen waar jij bij kunt gehehe
Op het internet melden dat je er 1 hebt besteld is ook lomp, het zal niet de eerste keer zijn dat de politie meeleest op een forum en via google je naam kan vinden.
En ben je nu getransformeerd in een killer die willekeurige voorbijgangers de hoofd inmept alsof het watermeloenen zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees schrik ik weer een beetje, ik wist namelijk niet dat die dingen illegaal waren en had ze besteld. Gelukkig ben ik niet gepakt anders zou ik echt de lul zijn.Die dingen zijn trouwens echt gaaf.
Nee ze waren voor mijn neefje, hij is uiteraard wel een gewetenloze killer geworden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En ben je nu getransformeerd in een killer die willekeurige voorbijgangers de hoofd inmept alsof het watermeloenen zijn?![]()
quote:9/8/2009 090893E7 090893E7 Processing - Contact us for the latest update.
Ja, mijn wc eend injectiespuiten gaan dus nooit geleverd worden volgens mijquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
Heeft iemand dit al eens gehad? Bij DealExtreme?
[..]
Ja, ik, heel vaak zelfs. Ik slaag er altijd in om producten te bestellen die dan plots toch niet leverbaar blijken te zijn. Dealextreme contacteren heeft niet veel nut. Als je het redelijk dringend nodig hebt kan je beter je order cancelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
Heeft iemand dit al eens gehad? Bij DealExtreme?
[Processing ..]
Nee hoor, heb de tijd... Wacht het rustig af dan maar...quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja, ik, heel vaak zelfs. Ik slaag er altijd in om producten te bestellen die dan plots toch niet leverbaar blijken te zijn. Dealextreme contacteren heeft niet veel nut. Als je het redelijk dringend nodig hebt kan je beter je order cancelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |