quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:01 schreef quo_ het volgende:Het is er één geworden van 79 euro, in de aanbieding bij Lidl.
Nu maar eerst een poosje studeren hoe zo'n ding werkt. Van computers weet ik bijna alles, een motorblok haal ik zo uit elkaar (en weer in elkaar) maar dit vakgebied is volledig hokuspokus voor me
Hahahahaha ja best ingewikkeld, hé! Als je er niets vanaf weet dan..
Ik wilde ook graag een naaimachine omdat het me handig leek om zelf dingen te kunnen repareren of misschien zelf eens een keer iets te gaan ontwerpen (en maken). Ik heb inmiddels een Brother naaimachine, ongeveer 500 euries

maar volgens mijn ouders een goede investing waar je jaaaaaren mee vooruit kunt

(mn moeder heeft er zelf een van 2000 (gulden

) en dat machientje draait al zeker 20 jaar mee..Ikzelf heb geen verstand van die dingen en wat beter zou zijn. Gelukkig heeft mijn moeder in het verleden een coupese opleiding gedaan en ze kan me alle handige kneepjes van het vak leren en van die machine, wat een puzzel vond ik het in het begin! Zonder haar zou ik er lang niet altijd uit komen. Overigens ook erg verslavend.. ben daarbij ook al aan het breien geslagen. Ook zo iets wat je van iemand moet leren en niet uit een boekje. Ik ga er rustig een dagje voor zitten