En daardoor daalt het geloofwaardigheidsniveau niet een beetje maar heel, heel erg naar beneden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef Mendeljev het volgende:
Dat programma gaat dus écht nergens over. Mevrouw wil zo nodig geen mannelijke aandacht maar nodigt wel een mannelijke interviewer uit bij haar thuis om eens lekker controversieel te doen tegenover de camera. Rot toch op..
Waarom niet? Als ik graag een vuilniszak over mijn hoofd wil dragen mag dat toch ook?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef electronique het volgende:
is het uberhaupt legaal in NL om zo';n ding te dragen?
ik vind het niet normaalquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik graag een vuilniszak over mijn hoofd wil dragen mag dat toch ook?
dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:29 schreef Paul het volgende:
Te gevaarlijk het kan zo een bandiet zijn die een winkel wil overvallen o.i.d.
Kan zijn, maar verbieden gaat mij gewoon te ver. Mensen horen gewoon zelf te kunnen bepalen wat ze dragenquote:
Waarom mogen nudisten dan niet naakt op straat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kan zijn, maar verbieden gaat mij gewoon te ver. Mensen horen gewoon zelf te kunnen bepalen wat ze dragen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef RIGGER het volgende:
[ afbeelding ]
Mhhmh mhmhmh mhh hmhhmmpff fmphmhmm muhhmhmmhmm
Aldus de vrouw.
Nee, in sommige landen volgens mij een hoofddoek. Maar dat kan ik dan ook niet normaal vinden, op straat hoor je ook gewoon alles te kunnen dragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef eNaSnI het volgende:
Thuis moet ze het zelf weten, buiten de deur lijkt me dat je je aanpast aan de omgeving. Als je op 'vakantie' gaat naar het oosten, wordt je toch ook geacht een burka te gaan dragen?
Dus volgens die theorie zou 'n KKK outfit ook gewoon mogen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik graag een vuilniszak over mijn hoofd wil dragen mag dat toch ook?
Een bivakmuts is in iedergeval niet toegestaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef electronique het volgende:
is het uberhaupt legaal in NL om zo';n ding te dragen?
Over het laatste deel heb ik ook zo mijn bedenkingen, taliban enzoquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:11 schreef Orthello het volgende:
[..]
Een bivakmuts is in iedergeval niet toegestaan.
Een niqaab is eigenlijk een heel grote bivakmuts
Maar zonder dollen. Bivakmutsen mogen echt niet. En onder die noemer denk ik dat een niqaab en/of burka ook niet zou mogen. Echter lijkt het er op dat het wel gedoogd wordt.
Er is hier trouwens nog een topic over.
Ik heb het ook gezien en ben eigenlijk een beetje geschrokken. Met name van het laatste deel. Is dit nu wat ze noemen radicalisering?
Ze had namelijk één grote wens.... schieten met een semi automatisch geweer. Brrrr. Daar werd ik een beetje eng van.
En die oude school vriendinnen van haar... die wisten ook niet wat ze zagen/overkwam. Speechless en emotioneel werden ze er van. Vroeger had ze een andere naam en was het nogal een wildebras, als in rottigheid uithalen.
Ik vraag me af wat voor rottigheid ze tegenwoordig uithaalt, dat ze een andere naam gebruikt, haar uiterlijk verbergt in een niqaab en met een semi automatisch geweer wil (leren) schieten.
Ik vind het eigenlijk wel een beetjequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
Ik zie wel eens zo'n vleermuis door de supermarkt sjokken, het is eigenlijk geen gezicht
In al die gewaden? Lijkt me niet bepaald praktisch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:29 schreef Paul het volgende:
Te gevaarlijk het kan zo een bandiet zijn die een winkel wil overvallen o.i.d.
Ja, als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dus volgens die theorie zou 'n KKK outfit ook gewoon mogen?
Nee hoor, dat hoeft alleen maar in Saudi Arabië en Iran. Verder moet je alleen je hoofd bedekken als je een moskee bezoekt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef eNaSnI het volgende:
Thuis moet ze het zelf weten, buiten de deur lijkt me dat je je aanpast aan de omgeving. Als je op 'vakantie' gaat naar het oosten, wordt je toch ook geacht een burka te gaan dragen?
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:14 schreef gunk77 het volgende:
Het mooiste vond ik nog de foto die ze met z'n 3-tjes maakte. Staat zij ertussen met die Nikaab op/om. Heeft lekker veel nut om op de foto te gaan....
Beetje dit idee
[ afbeelding ]
Ze moeten dus voorkomen dat mannen zichzelf niet meer kunnen beheersen, maar als vrouwen er westers bijlopen dan zijn de vrouwen ineens "hoeren"??quote:Op woensdag 9 september 2009 10:42 schreef john_ven24 het volgende:
Het grappige is dus dat die vrouwen zo'n ding moeten dragen om geen aandacht van mannen te krijgen, maar als zo iemand in het openbaar rondloopt staat iedereen haar aan te gapen en na te staren.
En dat vraag je dan in KLB?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:21 schreef cvboer het volgende:
Ik ben benieuwd wat de mening van Fok!end nederland is.
Kansloos als die mannen zich niet kunnen beheersen bij het zien van een vrouwquote:Op woensdag 9 september 2009 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze moeten dus voorkomen dat mannen zichzelf niet meer kunnen beheersen, maar als vrouwen er westers bijlopen dan zijn de vrouwen ineens "hoeren"??
nigga pleasequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is Niqab
Edit: Het is Niqāb.
Zoals je weet zijn de meeste arabische mensen hier niet zo super rijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef john_ven24 het volgende:
Waarom zijn die arabische kinderen altijd zo dik?
Er wordt traditioneel veel suiker gebruikt, en dat was niet zo erg in de tijden dat het lichaam ook nog een hoop energie verbrandde, tegenwoordig gebruiken ze nog steeds veel suiker, maar is de fysieke arbeid niet meer toereikend om die hoeveelheden te verbranden.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef john_ven24 het volgende:
Waarom zijn die arabische kinderen altijd zo dik?
Nou, dat is dan toch een fantastische zet in de strijd tegen discriminatie, want als boer Henk en zijn vrouw Anita denken dat die Niqaab representatief is, dan hebben die 499.980 ander moslima's iig geen last van discriminatie als ze boer Henk en zijn vrouw een keer tegenkomen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
Deze mevrouw claimt ook een moslima te zijn!
Die eenzijdige berichtgeving over moslima's moet echt stoppen. Er zijn zo'n 500K moslima's in dit land, waarvan er 20 een niqaab dragen, en wat doet de sensatiemedia? Nu denkt boer Henk en zijn vrouw Anita die moslims alleen van tv kennen dat alle moslima's er zo uitzien:
[ afbeelding ]
Maar ja, de EO hé. Die maken er geen geheim van dat ze het liefst alle moslims willen 'kerstenen'.
He niet ook stiekem die afbeelding posten hequote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
Deze mevrouw claimt ook een moslima te zijn!
Die eenzijdige berichtgeving over moslima's moet echt stoppen. Er zijn zo'n 500K moslima's in dit land, waarvan er 20 een niqaab dragen, en wat doet de sensatiemedia? Nu denkt boer Henk en zijn vrouw Anita die moslims alleen van tv kennen dat alle moslima's er zo uitzien:
[ afbeelding ]
Maar ja, de EO hé. Die maken er geen geheim van dat ze het liefst alle moslims willen 'kerstenen'.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef Afwazig het volgende:
Ik vind dat lelijke vrouwen verplicht een niqab moeten dragen.
ik vind drakenshirts niet normaal en ik vind ook dat te dikke vrouwen geen strakke kleding mogen dragen.quote:
Nee, want als ik sta af te rekenen in een tankstation, en iemand komt op die manier gekleed binnen, kan het net zo goed een vent zijn die 'vermomd' is....quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Gamesua het volgende:
god, laat mensen dragen wat ze willen.
Ohw, dus als we dat laken verbieden worden er geen tankstations overvallen?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Nee, want als ik sta af te rekenen in een tankstation, en iemand komt op die manier gekleed binnen, kan het net zo goed een vent zijn die 'vermomd' is....
Nee maar ik mag ook niet met een helm op een tankstation binnenlopen of met een bivakmuts.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ohw, dus als we dat laken verbieden worden er geen tankstations overvallen?
hoeveel tankstations worden er trouwens overvallen door mensen met een nicaap?
Mensen zonder nicaap overvallen geen tankstations?
Als ik sta af te rekenen en jij komt binnen kun jij ook die tankstation gaan overvallen.
Gasmaskerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |