Heh?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef FFSletop het volgende:
Overigens toen die reclame v/d Mac zei dat er 10 % kangaroevlees in zat doe ik geen Mac en BK meer. een kangaroe opeten die op de reis hierheen al bedorven is, ja daag
Eensch!quote:
ja, dat zei die gast in die Mac reclame van "weet wat je eet" ofzo.... in ieder geval, ik vond dat spul toch al om tequote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:18 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ja, dat zei die gast in die Mac reclame van "weet wat je eet" ofzo.... in ieder geval, ik vond dat spul toch al om te![]()
echt waardeloze kwalieit
. toen ik daar voor het laatst was dachtik echt dat ik een ton chemisch afval naar binnen zat te werken.
zelden zulke waardeloze kwaliteit van de Mac gezien, dan is de Bk nog beter.
die is wegquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:46 schreef Almelovakr het volgende:
Ik zit hier echt met een glimlach op m'n gezicht! Hoe triest is het dat mensen zich serieus druk maken om een Mcdonalds of een Burgerking?
Het zal jou een rotzorg zijn of je eten door een buitenlander gemaakt is of door een Nederlander.
Bovendien heb ik het idee dat de meeste mensen die in dit topic posten nooit verder geweest zijn dan Duitsland en het geld niet hebben om zo nu en dan eens een heelijke ossenhaas te bestellen in een restaurant.
Het is algemeen bekend dat de McDonalds en KFC in NL bagger zijn.
Ik reis veel in alle uithoeken van de wereld en ik proef toch echt het verschil en de liefde voor eten in sommige landen.
Zo heb ik de lekkerste Big Mac in Moskou gehad en de lekkerste hotwings van de KFC in Peru en Ecuador.
Je bepaald en betaald zelf voor je gefrituurde vreten, en dan nog klagen op fok dat het niet goed is
daarom vlieg ik altijd even naar stockholm heen en weer voor mn fastfoodquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:53 schreef jpg97 het volgende:
Ja die hebben we helaas niet in NL
Whitecastle >>> Max
Ohhh sorry dat wist ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom vlieg ik altijd even naar stockholm heen en weer voor mn fastfood
alle moslimsquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik mocht laatst een happie nemen van een nieuwe Macburger die een vriend had gekocht. Er zat varkensvlees tussen ipv rund. Sorry maar dat zachte varkensvlees tussen je burger is echt een no-goWie vindt dat ook?
zo had ik het nog niet bekekenquote:
Jij hebt liever gortdroog brood dat meteen al het speeksel in je mond opneemt als je een hap neemt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:53 schreef Sombreros het volgende:
Double Angry Whopper![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beter dan McDonalds met haar vieze soppige kinderzweet broodjes.
Dit dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:17 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Jij hebt liever gortdroog brood dat meteen al het speeksel in je mond opneemt als je een hap neemt.
Wattefak? Puur natuur uhuhquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:45 schreef BlackRhino het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik eens een broodje + hamburger van de BK een jaar bewaard hebt in een afgesloten trommel en dat er na dat jaar NIKS geen schimmel ofzo op zat? Het broodje was alleen een beetje hard alsmede de burger... zegt wel wat over de hoeveelheid conserveringsmiddelen erin
Wat een bullshit, die hamburger gaat sowieso schimmelen/rotten ook al zitten er conserveringsmiddelen in. Kijk maar naar dit filmpjequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:45 schreef BlackRhino het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik eens een broodje + hamburger van de BK een jaar bewaard hebt in een afgesloten trommel en dat er na dat jaar NIKS geen schimmel ofzo op zat? Het broodje was alleen een beetje hard alsmede de burger... zegt wel wat over de hoeveelheid conserveringsmiddelen erin
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef Folmer het volgende:
Alsof je tussen stront en kots moet kiezen.
Niet dus.. groenten en saus had ik er uiteraard wel afgehaaldquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Wat een bullshit, die hamburger gaat sowieso schimmelen/rotten ook al zitten er conserveringsmiddelen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |