abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72777826
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Wow, onverwachte interesse. Maar ja... weet ik veel, dit klinkt allemaal veel te onwerkelijk om echt waar te zijn. Zou het wel zou zijn dan zou ik er gedeeltelijk anders over denken. Maar sommige mensen zijn gewoon ter wereld gebracht om je te amuseren.
Ik lach met jou mee hoor.
  donderdag 17 september 2009 @ 16:50:34 #102
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72844281
ben ik de enige die dit topic niet snapt? hoe kan je een hoer betalen en geen sex krijgen?
pi_72847591
Door haar de keuze te geven: neuken of niet neuken.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_72849948
Triest dit.
pi_72850813
Overigens heb ik een paar maanden als barman in een hoerenbuurt in Groningen gewerkt, en ik weet dat wel meer mannen naar de hoeren gaan zonder tot de daad te komen. Eenzame mannen, soms met coke erbij of niet, die gewoon een uurtje aandacht willen van een vrouw. We hebben er nogal wat.

Er zijn dan ook weer types die verliefd raken op een hoer en het dan gek vinden als ze hun pinpas met pincode meegeven en de priverekening blijkt leeggehaald te zijn.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_73119073
SimBeSim? Van Partyflock?

http://www.youtube.com/user/SimBeSim
pi_73119462
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 07:32 schreef Rasher het volgende:
SimBeSim? Van Partyflock?

http://www.youtube.com/user/SimBeSim
haha aan de reacties daar te lezen is hij erg geliefd

Sorry,maar ik neem dit soort topics echt niet serieus genoeg
Net alsof je als man zijnde betaald voor sex en er dan geen gebruik van maakt omdat het niet geil genoeg is met condoom.....
Dat vraag je toch alvorens te betalen lijkt me...

Als TS op springen staat neemt hij toch zeker wat voor hem ligt en gaat hij niet eerst een lange zoektocht starten naar een prostituee met passie voor der werk en affiniteit met neuken zonder condoom
Dat wordt dan veel handbediening als dat echt zo is
pi_73121333
Geniale gast toch

Beetje te laat op je werk komen, speed snuiven en weken lang wakker blijven, schijt aan alles hebben. Ook hoe je woning eruit ziet.

Filmpjes verklaren wel waarom al die hoeren aanlopen.
pi_73130542
Simbesim is een held
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')