quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:29 schreef TNA het volgende:
Morgen steekt een Pool asperges in jouw jas.
Hij had hem toch ook niet aan...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef hamkaastosti het volgende:
jas? op zo'n hete dag als vandaag?
je hebt gelijk. zo neem ik altijd een klauwhamer en een elektrische boormachine mee als ik ga poepen.quote:
Precies, je had hem sowieso niet mee moeten nemen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef hamkaastosti het volgende:
jas? op zo'n hete dag als vandaag?
zelfkennis (Y)quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:27 schreef Ketchupfles het volgende:
Fucking hell. Ik moet echt iets aan m'n verstand laten doen of zo.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
je hebt gelijk. zo neem ik altijd een klauwhamer en een elektrische boormachine mee als ik ga poepen.
Sommige mensen werken nog.. en 's ochtends kan het nog aan de frisse kant zijn ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk wel logisch om 'm mee te nemen.
Dit dus!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:42 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Sommige mensen werken nog.. en 's ochtends kan het nog aan de frisse kant zijn ja.
Als je straks de gemiddelde Zweed met een jasje dat verdomd op die van jou lijkt ziet lopen niet vergeten hé.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:27 schreef Ketchupfles het volgende:
Of je laat je jas in de bus liggen... Godnondeknetter. Naja, Arriva maar ingelicht van mijn verlies en nu maar hopen.![]()
Hopelijk was ie niet al te duur en had je geen dingen in je binnenzak. Eens ook een jas laten liggen in de trein met daarin rijbewijs en ID... Daar kon ik dus mooi naar fluiten. Nooit meer teruggezien of ook maar van gehoord. Waarschijnlijk loopt er nou ergens een conducteur onder mijn naam en een nickelson-jasquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:27 schreef Ketchupfles het volgende:
Of je laat je jas in de bus liggen... Godnondeknetter. Naja, Arriva maar ingelicht van mijn verlies en nu maar hopen.![]()
Ik ben m'n fiets vergeten in de bus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef Afwazig het volgende:
Ach ik ben pas vergeten mij fiets op slot te zetten. Weg dus. Hoe kun je zoiets nou vergeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |