leg uit? waarom verkoop je hem weer?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Omdat ik m niet nog niet binnen heb van apple
En dan zie ik een nieuw product in 'mijn bestelling':quote:Geannuleerd - vervangen door nieuw product
Product/artikelnr.
IPOD TOUCH (2ND GEN) 8GB-BNL
MB528NF/A
En als ik zoek op 'MC086NF/A' vind ik dat dit de aller nieuwste versie is, geintroduceerd op 09/09/2009quote:IPOD TOUCH 8G-BNL
MC086NF/A
Persoonlijke redenen. Maar hij is niet gestolen, ik heb een bonnetje, ik heb Apple Care garantie, en hij is nog niet geopend.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:52 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
leg uit? waarom verkoop je hem weer?
Ik moet ookzo weg, hij gaat heus niet zomaar weg, jij hebt op het moment het hoogste bod.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:45 schreef blizzardo het volgende:
stuur me maar een pm met wat je ervoor wil hebben. moet nu naar school.
De vraag van mij is best aardig. Als het zo is kan je beter een touch kopen en een telefoon voor tientje.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:17 schreef H-blast het volgende:
jezus wat een kansloze vragen allemaal weer. Succes appelsjapIk heb een Zune
Het is zo, behalve 3G en GPS danquote:Op woensdag 16 september 2009 11:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De vraag van mij is best aardig. Als het zo is kan je beter een touch kopen en een telefoon voor tientje.
131 en 1 eurocent incl. verzendenquote:Op woensdag 16 september 2009 02:46 schreef blizzardo het volgende:
131 incl. verzenden:p
Ik heb OV, dus kan komen idd.quote:
Weet niet of die andere boden nog gelden, maar ik bied ook 130, in Arnhem.quote:
Je hebt op het moment het hoogste bod.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet niet of die andere boden nog gelden, maar ik bied ook 130, in Arnhem.
Aangezien ik voor 150 een 32GB kan krijgen die 3 maanden oud is.
Niet meer helaas, hij is de 15e verzonden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:04 schreef delano.888 het volgende:
Ok
Tot wanneer kan dat ingraveren nog?
Ah, dacht dat je m dan ergens heen moet brengen ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Niet meer helaas, hij is de 15e verzonden.
Nee hij wordt dan vóór verzending gegraveerd door Apple.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah, dacht dat je m dan ergens heen moet brengen ofzo
Ach kras er zelf wel mn telefoonnummer in![]()
(dat doe ik altijd voor als ik hem zou verliezen, maar dat ga ik bij deze natuurlijk niet echt doen)
Ahja ik overleef het welquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee hij wordt dan vóór verzending gegraveerd door Apple.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |