Ja ik ga eerst alle links van de topics naar hem sturen hahaquote:Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef superjojo het volgende:
[..]
En nu ben je zijn vriend?![]()
Nou kan je hem wel keihard laten vallen, dat dan weer wel.
Je moet het ook anders doen. Eerst zijn vertrouwen winnen enzo. Patrick was ook niet meteen de beste vriend van Joran.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm had dus een krabbel bij mijn vriend Jordy achter gelaten en ik heb geeneens een krabbel terug gehad en mijn krabbel met links van fok topics is ook weggehaald
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef superjojo het volgende:
[..]
Je moet het ook anders doen. Eerst zijn vertrouwen winnen enzo. Patrick was ook niet meteen de beste vriend van Joran.
Ik heb het gewoon onder mijn eigen naam gedaan hehe maar ik zal je tip opvolgenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef superjojo het volgende:
[..]
Je moet het ook anders doen. Eerst zijn vertrouwen winnen enzo. Patrick was ook niet meteen de beste vriend van Joran.
Ja hadden we dat geluk maar dat iets hem overkwamquote:Op donderdag 17 september 2009 08:42 schreef UncleErnie het volgende:
"Maar wel likken, likken, likken"
Afmaken moesten ze hem. Verlos hem, en zijn familie, uit hun lijden.
Die vergelijking. geniaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef superjojo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 05:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb wat vrienden ingeschakeld die gaan helpen met geld ophalen om dat gezwel te bestrijden
[ afbeelding ]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |