quote:
Stand 1724quote:
Nee.... het had een Nederlandse titel maar het liedje was gewoon nog steeds in het Fins.quote:
echt druk is het niet..maar ik weet de antwoorden ook niet op de gestelde vragenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:01 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Stand 1724
3 mr_anonimous
1 thomaster
1 slaveloos
weinig punten vanavond, is het rustig?
Het is hier bekend geworden dankzij Jamba Ringtones......quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef qonmann het volgende:
Eva heeft mooi zwart haar..maar dat zal niet een punt opleveren.
Maar zo is het hier niet bekend geworden....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef thomaster het volgende:
De tekst staat er gewoon bij: Eva's Polka
Zo is het nummer inderdaad hier bekend geworden. Eneco heeft het zelfs nog gebruikt in een commercial.quote:
Achteraf niet zo'n beste ruil denk ik.....quote:
Ja dat is waar maar in die tijd was het wel een goeie ruil denk ik maar als je nu kijkt wat voor macht Amerika heeft.....quote:
Met een aantal getrouwen overboord gezet na muiterij....daarna is niks meer van ze vernomen.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef qonmann het volgende:
Aanvullend vraagje: Hoe kwam Hudson aan zijn eind ?
Ja merkwaardig eindequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met een aantal getrouwen overboord gezet na muiterij....daarna is niks meer van ze vernomen.....
quote:Toen hij kwam vast te zitten in het ijs, begon de bemanning te morren. Zij waren onderweg niemand tegen gekomen. Hudson had altijd al moeite gehad de orde te handhaven, maar nu werd dat nog erger dan anders. Hij werd ervan verdacht rantsoenen op te potten en bij de verdeling sommigen te bevoordelen. Toen in juni 1611 het schip zich had weten los te maken uit het ijs, kwam het tot openlijke muiterij. Hudson, zijn zoon, tevens loods, en zeven mannen die hem trouw gebleven waren, werden in een sloep overboord gezet. Van hen is nooit meer iets vernomen. Teruggekeerd in Engeland werd de bemanning gevangen genomen.
Ik weet niet, maar ik ben verliefd geloof ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is deze schoonheid?
[ afbeelding ]
Janine eigenlijk maar toch goed!quote:
vioolmuziek op de achtergrond..quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik ben verliefd geloof ik
De loop van deze rivier was zeer moeilijk te ontdekken omdat ie met zo'n rare bocht een schijnbeweging maakt, maar uiteindelijk is het geluktquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Niger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |