Ja en de mijne is dat ik niks te verbergen heb en ik er dus geen moeite mee heb. Jij hebt er moeite met dus doe je..tja...niks...Beetje tikken op een forum...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is nu juist het punt
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:32 schreef EchoAlpha het volgende:
Dit soort gegevens zijn op veel plekken op te vragen...Als je die dingen wilt verbergen ben je flink de lul in Nederland
Maar antwoord geven op mijn lijstje doe je niet.....quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:35 schreef EchoAlpha het volgende:
Ja en de mijne is dat ik niks te verbergen heb en ik er dus geen moeite mee heb.
doe es lezen kwartje....quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:36 schreef EchoAlpha het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom je niet kwekt over bijv. BSN
quote:
Vul het lijstje eens in dan. Doe je telefoonnummer er ook maar bij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja en de mijne is dat ik niks te verbergen heb en ik er dus geen moeite mee heb.
Wil je daten? vuile kasthomoquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vul het lijstje eens in dan. Doe je telefoonnummer er ook maar bij.
M'n kontgat...mag het?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je wat te verbergen ofzo?
Je kan nu wel 'grappige' postjes plaatsen maar je gebrek aan informatie in je profiel en je weigering hier die gegevens op te lepelen geven wel aan dat je wel degelijk wat te verbergen hebt.quote:
Al die gegevens staan geregistreerd bij de overheid hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan nu wel 'grappige' postjes plaatsen maar je gebrek aan informatie in je profiel en je weigering hier die gegevens op te lepelen geven wel aan dat je wel degelijk wat te verbergen hebt.
En dat is in welke manier dan ook een antwoord op wat ik eerder post...?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Al die gegevens staan geregistreerd bij de overheid hoor
Je mist aan 1 stuk door het punt&slaat de plank volledig mis, je roept om t hardst dat je niets te verbergen hebt en schreeuwt t hardst als we dan om je gegevens vragen, ergo, je hebt iets te verbergen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef EchoAlpha het volgende:
Al die gegevens staan geregistreerd bij de overheid hoor
Post die gegevens dan....quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:02 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik heb helemaal niks te verbergen.
zelfs op Fok! houd je van alles voor jezelfquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:02 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik heb helemaal niks te verbergen...Jullie zeuren gewoon
Wat heb je toch te verbergen?quote:profiel van echoalpha
EchoAlpha
usergegevens
e-mail:
ondertitel:
signature:
homepage:
persoonlijke gegevens
voornaam:
achternaam:
geslacht: Niet ingevuld