Die is wel grappigquote:
Waarom, die kindjes willen graag hun welvaart delen met hun Palestijnse leeftijdsgenootjes, ze maken er zelfs leuke tekeningen op. Wat een onbaatzuchtigheid, ze verdienen een lintje deze lieve kinders.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Ietsje minder grappig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij gaan nooit naar de landmachtdagen waar je ook machine geweren vast kunt houden... En dat tekenen op bommen... mehquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Ietsje minder grappig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Worden die bommen ook afgeleverd? Als ze werkelijk gedropt worden dan wil ik er nog wel wat leuke tekstjes op krabbelen, ook al staat het misschien wat raar. Achja, ik roep wel wat kinders op om er wat op te schrijven namens mij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wij gaan nooit naar de landmachtdagen waar je ook machine geweren vast kunt houden... En dat tekenen op bommen... meh
Ik kan mijn ogen niet geloven. Is dit nou waar het om draait bij het jodendom? OMG!quote:
Op die leeftijd al.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Ietsje minder grappig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jong geleerd, oud gedaan.quote:
Omg, zo racistisch!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Zienswijze het volgende:
Ook is het zo dat je moeder joods moet zijn, wil jij een jood zijn.
Dan heb je deze video nog niet gezien hoor, hoe de joooooooooows achter Brüno de gayboy aanzitten en hem willen lynchenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Beter dan dat homoseksuelen de doodstraf krijgen
Daarmee kan je racisme niet goedpraten. Er is altijd wel iets erger, dat is geen argument om allerlei dingen mee goed te praten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Beter dan dat homoseksuelen de doodstraf krijgen
Je kunt er ook geen autobanden mee verwisselen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daarmee kan je racisme niet goedpraten.
Je mag je wel tot het joodse geloof bekeren, je wordt alleen nooit een ras-jood, want dat is een ras met overerving via de enige zekere factor, de moeder.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daarmee kan je racisme niet goedpraten. Er is altijd wel iets erger, dat is geen argument om allerlei dingen mee goed te praten.
Dat is echt een hoax hoor, hoe kunnen joden een en hetzelfde ras zijn terwijl er zwarte joden zijn en witte en gelequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Je mag je wel tot het joodse geloof bekeren, je wordt alleen nooit een ras-jood, want dat is een ras met overerving via de enige zekere factor, de moeder.
En waarom? Ik kan ook geen Nederlander worden. Het Nederlandse ras namelijk, daar kan ik niet toe behoren. Net zo min als jij tot het joodse ras toe kan behoren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daarmee kan je racisme niet goedpraten. Er is altijd wel iets erger, dat is geen argument om allerlei dingen mee goed te praten.
Misschien moet jij een keer in de theologie gaan duiken van het jodendom .quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Dan heb je deze video nog niet gezien hoor, hoe de joooooooooows achter Brüno de gayboy aanzitten en hem willen lynchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |