quote:
Gewoon slechte lemming van een frustie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:19 schreef __Saviour__ het volgende:
"oh boehoe over dat islamtopic dus ik open maar een christendomtopic"
''Oh boehoe was er net een topic waar ik 'kritisch' kon zijn over de Islam, komt er een user die op eenvoudige wijze laat zien hoe belachelijk ik wel niet was.''quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom hebben de verstandigen onder ons ook atheïsme uitgevonden bowlingbal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:18 schreef Bowlingbal het volgende:
Nee maar even zonder dollen. Het is natuurlijk belachelijk om je kop in het zand te steken voor de problemen van het Christendom. Wat zal er nog overblijven van onze cultuur, ons geloof in Wodan, als we het Christendom toelaten? We hebben al gezien dat het Christendom geassocieerd kan worden met bloederige oorlogen, waaronder de kruistochten.
Het is te hopen dat links en rechts niet weer de problemen rondom deze religie gaan ontkennen.
Exact mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe verschilt de 'kritiek' op het Christendom in mijn OP met de 'kritiek' op de Islam in dat andere topic?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:23 schreef huhggh het volgende:
[..]
Exact mijn eerste gedachte.
Wat ongelofelijk triest en transparant.
Ik ben de Illuminatie, en met de Islam neem ik de wereld over. Maar nu je mijn geheime plan ontdekt hebt, zal ik moeten onderduiken in de geheime bunker van Hitler, op de Zuidpool.quote:Maar van Bowlingbal verwacht ik ook geen kritische kijk, alleen een sneer zodra je een kritisch mening hebt over zijn beschermde islam.
Het is wel jammer dat de ontwikkelingen in de wapentechnologie zo snel zijn gegaan. Met zwaarden en vlaggen de strijd ingaan en vechten tot de laatste man staat, dat is eigenlijk het allermooiste. Ook veel eervoller.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Hoewel christelijk geïnspireerde muziek echt grandioos is, dat dan weer wel. En die film is trouwens ook super, zo te zien is LXIV er ook fan van, hulde
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik ben de Illuminatie, en met de Islam neem ik de wereld over. Maar nu je mijn geheime plan ontdekt hebt, zal ik moeten onderduiken in de geheime bunker van Hitler, op de Zuidpool.
Daarom alleen alquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hoe verschilt de 'kritiek' op het Christendom in mijn OP met de 'kritiek' op de Islam in dat andere topic?
Inderdaad, ik smelt dan ook altijd weg bij films als dat, de romantiek die er van af straalt van oorlog voeren mano a mano is geweldig. Het indrukken van een rood knopje of een trekker overhalen haalt een beetje de romantiek weg mijn inziens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat de ontwikkelingen in de wapentechnologie zo snel zijn gegaan. Met zwaarden en vlaggen de strijd ingaan en vechten tot de laatste man staat, dat is eigenlijk het allermooiste. Ook veel eervoller.
Of je dan vecht voor het Christendom of de Islaam maakt eigenlijk niet zoveel uit. Het doel is het vechten op zich.
Wow, je gebruikt de magische frase 'je bent hypocriet'. Dan moet je wel gelijk hebben!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:35 schreef huhggh het volgende:
[..]
Daarom alleen al![]()
Je bent gewoon een ordinaire huilie-copycat.
"Zij doen het ook, dus nu ga ik een topic over het christendom openen"
Niemand zal het zo bind voor het christendom opnemen, als zij die het nu blind opnemen voor de agressieve uitwassen van de islam.
Zo triest dat je zelf niet in kan zien hoe vreselijk hypocriet je wel niet bent.
Om mijn favoriete tekst uit de Bijbel maar te citeren.quote:Jeremía 48:10: 10Vervloekt zij, die des HEEREN werk bedriegelijk doet; ja, vervloekt zij, die zijn zwaard van het bloed onthoudt!
De bijbeltekst is ontleend aan de Statenvertaling 1977, © Nederlands Bijbelgenootschap 1977.
Den Heere vervloekt dus eigenlijk pantser.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Iblis het volgende:
[..]
Om mijn favoriete tekst uit de Bijbel maar te citeren.
Bla bla bla.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef Bowlingbal het volgende:
Deze wiki laat zien hoe gewelddadig het Christendom is en niet zo zoet en vredelievend als men je wil doen geloven.
Standpunten zijn toch helemaal niet zo relevant! Daar merk je nog maar weinig van als het gevecht begonnen is. Er zijn altijd maar weinig soldaten geweest die uiteindelijk vochten met een abstract politiek standpunt in hun achterhoofd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Inderdaad, ik smelt dan ook altijd weg bij films als dat, de romantiek die er van af straalt van oorlog voeren mano a mano is geweldig. Het indrukken van een rood knopje of een trekker overhalen haalt een beetje de romantiek weg mijn inziens.
Ik denk dat de oorlogen om Jeruzalem (gruwelen daargelaten) ook een evenement van je lifetime was, en voor menig persoon niet te missen, ook al was je het niet eens eens met de standpunten.
Waarvan akte, maar je moest eerst duizenden kilometers wandelen met religieuze fanatici, dat zou me een beetje tegen houden. Het vechten om Jeruzalem zelf was dan wel weer een summum van romantiek lijkt me, de beladenheid en spanning die gepaard gaan met pure levensovertuigingen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Standpunten zijn toch helemaal niet zo relevant! Daar merk je nog maar weinig van als het gevecht begonnen is. Er zijn altijd maar weinig soldaten geweest die uiteindelijk vochten met een abstract politiek standpunt in hun achterhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |