Dat is wat ik dus bedoelde met naar het net komen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:57 schreef Norrage het volgende:
Murray past zijn spel niet aan....hij moet risico gaan nemen, anders is het over...
Ik wil best zo'n reactie plaatsen hoor, want die vorig was verre van dat. Murray speelt al een jaar of 5 op en vooral ver achter de baseline, daarmee wordt hij 2e van de wereld en verslaat Federer en Nadal en ook Cilic al 3 keer. Hij moet z'n foutenlast beperken en daarmee Cilic aan het twijfelen brengen want mentaal liet hij het in verleden nog wel eens afweten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus bedoelde met naar het net komen.
Maar dan krijg je zo'n reactie alsof je een complete tennis nitwit bent![]()
En dan ooit tegen mij over imago beginnen, hoe denk je dat je eigen imago hier is mod
Mjah, vaak had hij niet meer nodig dan achter de baseline staan..maar als hij moest, bv in partijen tegen Nadal ging hij ineens beuken en indrukwekkend spelen...Ik heb het gevoel dat nu het zo goed gaat er steeds meer arrogantie aan het insluipen is en hij minder zijn spel aan past aan zijn tegenstanders, juist iets wat zijn kracht was voorheen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wil best zo'n reactie plaatsen hoor, want die vorig was verre van dat. Murray speelt al een jaar of 5 op en vooral ver achter de baseline, daarmee wordt hij 2e van de wereld en verslaat Federer en Nadal en ook Cilic al 3 keer. Hij moet z'n foutenlast beperken en daarmee Cilic aan het twijfelen brengen want mentaal liet hij het in verleden nog wel eens afweten.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wil best zo'n reactie plaatsen hoor, want die vorig was verre van dat. Murray speelt al een jaar of 5 op en vooral ver achter de baseline, daarmee wordt hij 2e van de wereld en verslaat Federer en Nadal en ook Cilic al 3 keer. Hij moet z'n foutenlast beperken en daarmee Cilic aan het twijfelen brengen want mentaal liet hij het in verleden nog wel eens afweten.
Dat is tenminste een fatsoenlijke reactiequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is ie populair eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef EddyAlbena het volgende:
Murray eruit en niemand die 'm mist![]()
Voor een #2 niet echt, maar op zich wordt het wel zeer gerespecteerd dat er zo'n goede tennisser rondloopt die een beetje tussen Fed en Nadal in probeert te staan...maar dat op de GS nog niet kan.quote:
het is inderdaad stuitend om te zien hoe alwetend de mods zich op dit forum zich soms gedragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus bedoelde met naar het net komen.
Maar dan krijg je zo'n reactie alsof je een complete tennis nitwit bent![]()
En dan ooit tegen mij over imago beginnen, hoe denk je dat je eigen imago hier is mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |