abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73949826
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Matthijs- het volgende:
Netjes. Had je een kladblaadje mee naar huis genomen of kan jij de vragen ergens zien?
Ik mocht mijn kladblaadje meenemen, maar mijn opgavenblaadje moest ik met naam inleveren
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:38:11 #177
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_73949948
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:13 schreef Matthijs- het volgende:
Ik had net wel een afsluitend 3-uurs-examen (bij economie is het jaar verdeeld in 5 periodes waardoor ze elkaar redelijk snel opvolgen).

Geen idee of het goed of slecht ging. Gezien de voorbereiding mag ik blij zijn met een voldoende. Nu gauw aan de bak voor wiskunde. Morgen is het tentamen en ik moet nog de helft van alle stof doornemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste sorry dat ik je vraag niet meer zag over die opgaves van de oefentoets

En bij mij ging het vrij slecht. Zal wel een onvoldoende worden Heb ook totaal geen zin om wiskunde te doen.
pi_73952121
ik heb hem net ook gemaakt heb alleen de vragen nodig... heeft iemand die toevallig meegenomen/ meegekregen. Ik moet hem inleveren dus ga er van uit dat het niet zo is, maar ik wil zooo graag weten wat ik heb, denk onvoldoende maar zeker weten is altijd lekker!
pi_73953963
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef piepschuimblok het volgende:

[..]

Ik volg nu het vak fiscaal, maar wel voor Economie&Bedrijfseconomie, dus wellicht niet waar jij naar op zoek bent?
Nee eigenlijk niet, vind het vak fiscaal zelf wel leuk, daarom dat ik er misschien verder in wil gaan, vandaar. Hoe ging het tentamen bij jou?
pi_73958708
niemand? ik wil heel graag weten wat mijn score is..
pi_73959517
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef jojo91 het volgende:
niemand? ik wil heel graag weten wat mijn score is..
Niemand mocht het opgavenblad meenemen.
pi_73959885
ik weet niet of dit voor iemand de tweede keer is dat hij tentamens maakt, maar weet iemand of de opgaven er in de loop van de week/ weekend op komen? of is dit iets dat pas na het bekend worden van het cijfer openbaar wordt gemaakt?
alvast bedankt voor de informatie!
pi_73960335
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:41 schreef jojo91 het volgende:
ik weet niet of dit voor iemand de tweede keer is dat hij tentamens maakt, maar weet iemand of de opgaven er in de loop van de week/ weekend op komen? of is dit iets dat pas na het bekend worden van het cijfer openbaar wordt gemaakt?
alvast bedankt voor de informatie!
IK heb zelden meegemaakt dat het tentamen zelf NA het tentamen op Blackboard wordt gezet. Meestal komt er een excel-sheet met de juiste antwoorden. Het is verstandiger om je antwoorden op een kladbladje te schrijven, als je het tentamen zelf niet mee mag nemen.
pi_73963863
Wat Najir zegt, je mag altijd je kladblaadjes meenemen dus als je nog wat tijd over hebt is het vooral bij meerkeuze verstandig om je antwoorden over te nemen.
Spoilers!
pi_73964883
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat Najir zegt, je mag altijd je kladblaadjes meenemen dus als je nog wat tijd over hebt is het vooral bij meerkeuze verstandig om je antwoorden over te nemen.
Klopt. Ik ken ook wel mensen die het gewoon afwachten, zoveel geduld heb ik zelf jammer genoeg nooit.
pi_73965456
Ik laat mn kladblaadje ook weleens een paar weken op mijn bureau liggen tot ik het lef op heb gebracht om mijn cijfer te gaan bekijken
Maar ik heb geloof ik in 4 jaar tijd 5 meerkeuzetentamens gehad, dus zo vaak komt het ook niet voor.
Spoilers!
pi_73966138
Zit nu nog voor wiskunde te leren lkijkt een hopeloze zaak...
Accountancy heb ik meegenomen en alles nagekeken, lijk er 15/16 fout te hebben dus een voldoende zit er nog maar heeeeeel misschien in, moest een 5,3 halen..

voortaan maar eerder beginnen met studeren
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:19:05 #188
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_73968261
Wellicht zit je nét aan de goede kant!

Het blijft trouwens grappig: zo heb ik 6 a 7 weken lang echt he-le-maal niets voor wiskunde gedaan, kan ik me er ook totaal niet toe zetten, en vandaag (de dag voor het tentamen) is het geen enkel probleem om van 13:00 tot 24:00 eraan te werken. __! Ik zou moeten gaan leven alsof elke dag mijn laatste kans was, dan was dit niet nodig.
Oh really?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:03:39 #189
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73969687
Ja, die laatste dagen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:04:10 #190
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73969701
Vecht of vlucht reactie
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73970434
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:19 schreef Matthijs- het volgende:
Wellicht zit je nét aan de goede kant!

Het blijft trouwens grappig: zo heb ik 6 a 7 weken lang echt he-le-maal niets voor wiskunde gedaan, kan ik me er ook totaal niet toe zetten, en vandaag (de dag voor het tentamen) is het geen enkel probleem om van 13:00 tot 24:00 eraan te werken. __! Ik zou moeten gaan leven alsof elke dag mijn laatste kans was, dan was dit niet nodig.
Ik vroeg me al af waarom je struikelde over van die simpele dingen. Maar die extreme voornemens slaan ook nergens op. Gewoon elke dag normaal aan werken.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:17:03 #192
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_73973012
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:23 schreef Pnel het volgende:
Zit nu nog voor wiskunde te leren lkijkt een hopeloze zaak...
Accountancy heb ik meegenomen en alles nagekeken, lijk er 15/16 fout te hebben dus een voldoende zit er nog maar heeeeeel misschien in, moest een 5,3 halen..

voortaan maar eerder beginnen met studeren
Ik hoor steeds dat je bij 11 of meer fout een onvoldoende hebt.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:39:37 #193
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_73973532
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:34 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af waarom je struikelde over van die simpele dingen. Maar die extreme voornemens slaan ook nergens op. Gewoon elke dag normaal aan werken.
Focus ligt na uuuuren wiskunde wellicht wat lager.

@ boerbert

Meen je niet? Dan zou je 3/4 goed moeten hebben ipv 2/3, dat zou wel heel zwaar zijn..! Hoop toch dat dat niet het geval is.
Oh really?
pi_73984621
met 16 fouten een voldoende zou betekenen dat de norm 60% is.
Met 15 fout is het ongeveer hetzelfde als bij de tussentoets..

Maar goed ik heb goede voornemens en een studieplanning voor komende periode opgesteld van 26 uur per week incl. colleges en practica.
Hoop dat het lukt de volgende keer.

Alsnog is 26 uur per week maar 6,5 ect
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:57:45 #195
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_73985034
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:39 schreef Matthijs- het volgende:
@ boerbert

Meen je niet? Dan zou je 3/4 goed moeten hebben ipv 2/3, dat zou wel heel zwaar zijn..! Hoop toch dat dat niet het geval is.
Vind ik ook te zwaar, maar ze hebben de gokkans weer doorberekend ofzo
pi_73989604
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:46 schreef Pnel het volgende:

Maar goed ik heb goede voornemens en een studieplanning voor komende periode opgesteld van 26 uur per week incl. colleges en practica.
Hoop dat het lukt de volgende keer.

Alsnog is 26 uur per week maar 6,5 ect
Is nog steeds aan de zeer hoge kant, je kunt beter in het begin weinig tot niets doen en vanaf een/twee weken voor het tentamen vlammen. Dan zit alles nog fris in het geheugen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:44:35 #197
274576 piepschuimblok
Voor optimale isolatie.
pi_73994505
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:27 schreef Najir het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet, vind het vak fiscaal zelf wel leuk, daarom dat ik er misschien verder in wil gaan, vandaar. Hoe ging het tentamen bij jou?
Tentamen vond ik eerlijk gezegd wel iets lastiger dan de oefenvragen van de sommencolleges, maar aan de andere kant was er volgens mij wel erg veel op te zoeken in de wettenbundel. Gecombineerd met de practica zou ik me wel moeten schamen als ik het vak niet gehaald heb, maar je weet het maar nooit.

Ik blijf het gek vinden dat een aantal docenten niet gewoon even de antwoorden op blackboard gooien na het tentamen. Is zo weinig moeite, en zo veel fijner voor de studenten.
pi_73997836
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef Finitio het volgende:

[..]

Is nog steeds aan de zeer hoge kant, je kunt beter in het begin weinig tot niets doen en vanaf een/twee weken voor het tentamen vlammen. Dan zit alles nog fris in het geheugen.

Als je gewoon met de stof meeleest is het veel makkelijk op te pakken voor het tentamen.
Geen referral hier.
pi_74010620
Wiskunde was wel érg moeilijk
pi_74012662
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Als je gewoon met de stof meeleest is het veel makkelijk op te pakken voor het tentamen.
Natuurlijk is het een voordeel als je alles al een keer door hebt gelezen, de baten hiervan wegen imo echter niet op tegen de kosten (vele uren lezen). Met eerder genoemde methode heb ik altijd zeer goed gepresteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')