Uit een raam? Hoe ruim denk je dat ik woonquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Penisbaard het volgende:
Een gitaar stelenSteel dan een boekenkast of een bed.
En je meubels willen niet uit elkaar wil je zeggen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:14 schreef Herbstmeister het volgende:
[..]
Uit een raam? Hoe ruim denk je dat ik woon?
Raam stond open, met je arm naar binnen kun je gewoon zo die gitaar pakken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef koningdavid het volgende:
Hoe is de inbreker binnengkomen dan?
Volgens mij zit Biels gewoon in het complot en verdelen ze vanavond samen de buit.
quote:
Amsterdam West. Studentenbuurt vlakbij Westerpark. Was een prima buurt, maar dit is even behoorlijk faggy.quote:
Was het ook echt een Fender Strat?quote:
Oké, deze leek er het meest opquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Was het ook echt een Fender Strat?
Dan is het zeker balen ja.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:32 schreef ploppperrrr het volgende:
Je woont echt met Biels op een kamer?
Gecondoleerd dan.
Nog liever Penisbaard
Echt, wiens kloon ben jij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:32 schreef ploppperrrr het volgende:
Gecondoleerd dan.
Nog liever Penisbaard
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:32 schreef ploppperrrr het volgende:
Gecondoleerd dan.
Nog liever Penisbaard
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Heh, dus je bent gewoon een echte retard. Kut voor je.
Een buurt verandert toch niet van de een op de andere dag mag ik hopen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Amsterdam West. Studentenbuurt vlakbij Westerpark. Was een prima buurt, maar dit is even behoorlijk faggy.
Er lag een boot voor ons huis waarop ook studentenkamers waren, maar die boot is sinds 2 weken weg. Inclusief beveiliging van die boot.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een buurt verandert toch niet van de een op de andere dag mag ik hopen?
faggyquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Amsterdam West. Studentenbuurt vlakbij Westerpark. Was een prima buurt, maar dit is even behoorlijk faggy.
Nee, dan had ik dat wel geschreven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
je bedoelt: zo gaat dat bij homo's.
Nee, want je zou nooit toegeven dat zoiets 'faggy' noemen behoorlijk triest en homosexueel is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dat wel geschreven.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:15 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
Nee, want je zou nooit toegeven dat zoiets 'faggy' noemen behoorlijk triest en homosexueel is.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Nerd taal, gauw wegwezen hier
Die is ook gestolen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef Herbstmeister het volgende:
[..]
Er lag een boot voor ons huis waarop ook studentenkamers waren, maar die boot is sinds 2 weken weg. Inclusief beveiliging van die boot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |