Zo kun je wel meer dingen bedenken ahahah..quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef -SG- het volgende:
Wehhehehe moet je nagaan dat MASD het opnam voor krentenbol rond dat koninginnedag gedoe. Hij wilde haar gewoon in bed hebben, maar het is ondertussen een faker
!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toen ik die TT zag moest ik eerder aan orgasmes denken dan aan een kloon
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toen ik die TT zag moest ik eerder aan orgasmes denken dan aan een kloon
Ik doelde meer op Desunoto die dat niet geloofde.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, ik had niet verwacht dat iemand zo ongelofelijk veel tijd in een fakeprofiel zou steken.
WTFquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Desunoto die dat niet geloofde.
Aangezien hij een van de grootste KB aanbidders op fok was.
Ja indd, waarom zou je in godsnaam iemand anders voordoen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja toch? ik dacht eerst ook zo van "wtf
? "
Maar ik zou jou ook in bed willen hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef -SG- het volgende:
Wehhehehe moet je nagaan dat MASD het opnam voor krentenbol rond dat koninginnedag gedoe. Hij wilde haar gewoon in bed hebben, maar het is ondertussen een faker
!
Dan denk jij dat maar, want jwts, vrij land.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef RoBro het volgende:
het zieligste vind ik dat al die mensen haha en got you in haar fotoboek neerzetten hoe zielig ben je dan ja dat denk ik echt
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef -SG- het volgende:
!
Ohja joh, denk je dat echt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef RoBro het volgende:
het zieligste vind ik dat al die mensen haha en got you in haar fotoboek neerzetten hoe zielig ben je dan ja dat denk ik echt
Snap ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar ik zou jou ook in bed willen hebben.
Wat vind je van die White Denim die ik boven je postte?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of zit je gewoon dom te lullen.
Weet ik niet. Ken ik niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wat vind je van die White Denim die ik boven je postte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |