Zo kun je wel meer dingen bedenken ahahah..quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef -SG- het volgende:
Wehhehehe moet je nagaan dat MASD het opnam voor krentenbol rond dat koninginnedag gedoe. Hij wilde haar gewoon in bed hebben, maar het is ondertussen een faker
!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toen ik die TT zag moest ik eerder aan orgasmes denken dan aan een kloon
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toen ik die TT zag moest ik eerder aan orgasmes denken dan aan een kloon
Ik doelde meer op Desunoto die dat niet geloofde.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, ik had niet verwacht dat iemand zo ongelofelijk veel tijd in een fakeprofiel zou steken.
WTFquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Desunoto die dat niet geloofde.
Aangezien hij een van de grootste KB aanbidders op fok was.
Ja indd, waarom zou je in godsnaam iemand anders voordoen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja toch? ik dacht eerst ook zo van "wtf
? "
Maar ik zou jou ook in bed willen hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef -SG- het volgende:
Wehhehehe moet je nagaan dat MASD het opnam voor krentenbol rond dat koninginnedag gedoe. Hij wilde haar gewoon in bed hebben, maar het is ondertussen een faker
!
Dan denk jij dat maar, want jwts, vrij land.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef RoBro het volgende:
het zieligste vind ik dat al die mensen haha en got you in haar fotoboek neerzetten hoe zielig ben je dan ja dat denk ik echt
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef -SG- het volgende:
!
Ohja joh, denk je dat echt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef RoBro het volgende:
het zieligste vind ik dat al die mensen haha en got you in haar fotoboek neerzetten hoe zielig ben je dan ja dat denk ik echt
Snap ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar ik zou jou ook in bed willen hebben.
Wat vind je van die White Denim die ik boven je postte?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of zit je gewoon dom te lullen.
Weet ik niet. Ken ik niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wat vind je van die White Denim die ik boven je postte?
Hoe moeilijk is het om een youtube filmpje te kijkenquote:
....quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heel lastig want ik luister nu zelf iets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een youtube filmpje te kijken
Oh is dat muziek was je nu luistert? Ik dacht dat er een kat van de trap viel en een paar prullenbakken omgooide.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heel lastig want ik luister nu zelf iets.
Satsuki is cool.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh is dat muziek was je nu luistert? Ik dacht dat er een kat van de trap viel en een paar prullenbakken omgooide.
Oh well.
Iemand heeft wel 20 profielen gevonden van ene Emi. En KB heeft dus een aantal foto's overgenomen, iets veranderd/gespiegeld en andere niet en het is wel heel duidelijk zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Acinonyx het volgende:
Hoe weet je trouwens zo goed dat Krentebolletje een fakerd is ?
Niet met mij iigquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wij zouden toch een trio doen met Raavi?
of was dat nou met iemand anders?
Overleden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
Weet iemand wat er mis is met Demonoid? Krijg telkens alleen een wit scherm
Nee jij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
JIj leest vast geen krant.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef Jotcha het volgende:
Ik ga morgen niet in de krant lezen dat er iemand van een flat afgesprongen is, omdat ze ontmaskerd is op een internetcommunity ofwel?
De krant lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef Jotcha het volgende:
Ik ga morgen niet in de krant lezen dat er iemand van een flat afgesprongen is, omdat ze ontmaskerd is op een internetcommunity ofwel?
Demonoid had altijd fatsoenlijke torrentsquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iemand heeft wel 20 profielen gevonden van ene Emi. En KB heeft dus een aantal foto's overgenomen, iets veranderd/gespiegeld en andere niet en het is wel heel duidelijk zo.
ted zit in bangkok nee dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef Jotcha het volgende:
nu.nl, NRC, NRC Next, AD, regionale troep en de voorpagina van de Telegraaf in de bieb om te lachenquote:
Het verschil is niet zo groot.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Demonoid had altijd fatsoenlijke torrents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |