No shit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef Matteüs het volgende:
Mooie docu met Nederlandse ondertitels. Het is een flinke zit van 1 uur en 38 minuten maar de eerste 10 minuten kun je al veel mee om een discussie te starten. Zeer de moeite waard.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8105709395775858867#
Deze docu laat zien hoe gewelddadig de islam is en niet zo zoet en vredelievend als men je wil doen geloven.
Ik post deze video naar aanleiding van het bericht op Spits http://www.spitsnieuws.nl(...)erandert_europa.html
en hoe groot is die groep?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Extremistische moslims zijn de Nazi's anno 2009
ik ben bezig meneerquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:35 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ga die video nu eens kijken, de eerste 10-12 minuten, voor je weer hier deelneemt.
Onder groep schaar ik ook de groep die zich niet willen aanpassen in Nederland, de straten terroriseren, en moslims die hun cultuur aan Nederland op dringen.quote:
No shit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:35 schreef Knudde het volgende:
(SHOCKING) Israeli Terrorism and the Talmud
En toch durf ik te beweren dat Meki en Meh7 ertegenin proberen te gaan alsof deze heren er geen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Zienswijze het volgende:
Even wat achtergrond info:
Personen die aan het woord komen in de documentaire: Robert Spencer, Walid Shoebat (ex-moslim, voormallig PLO-terrorist), Bat Yeor, Serge Trifkovic, Abdullah Al-Araby.
Abdullah Al-Araby, Robert Spencer en Bat Yeor hebben ook een aantal boeken gepubliceerd m.b.t. dit onderwerp.
Welterusten en tot morgen dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Marrije het volgende:
Ik heb nu 8 minuten zitten kijken en val nu al in slaap van de eenzijdigheid.
De vraag is wat het referentiekader is van een ex plo-terrorist, dat belooft al niet veel soepsquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Matteüs het volgende:
[..]
En toch durf ik te beweren dat Meki en Meh7 ertegenin proberen te gaan alsof deze heren er geen verstand van hebben.
Kijk maar eens goed naar exact 21 minuten in de docu. En stel de vraag die daar gesteld wordt eens aan jezelf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Geloof er niks van , Islam is gewoon goed, je hebt in elk geloof/cultuur goede en slechte mensen
Dus dat. Maar de video speelt lekker in op de angsten en onderbuikgevoelens van sommigen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Geloof er niks van , Islam is gewoon goed, je hebt in elk geloof/cultuur goede en slechte mensen
Ik ga er geen eens tijd aan bestedenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar exact 21 minuten in de docu. En stel de vraag die daar gesteld wordt eens aan jezelf.
Walid Shoebat vertelt over dat hij van plan was op zichzelf op te blazen. Hij had zijn "bomgordel" al om, maar op de locatie waar hij zichzelf wilde opblazen, waren op dat moment veel moslims. Daardoor blies hij zichzelf niet in 1x op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
De vraag is wat het referentiekader is van een ex plo-terrorist, dat belooft al niet veel soeps
Heb daar nu geen tijd voor. Welke vraag wordt gesteld? Misschien is dat dan een leuk discussie vraagstuk.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar exact 21 minuten in de docu. En stel de vraag die daar gesteld wordt eens aan jezelf.
En wat hebben die mensen gemeen met elkaar? Het zijn allemaal stuk voor stuk zionisten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Zienswijze het volgende:
Deze documentaire kan je niet vergelijken met Fitna of een of ander Youtube filmpje wat in elkaar is gezet door een willekeurige internetter.
Even wat achtergrond info:
Personen die aan het woord komen in de documentaire:
Robert Spencer (bekende internationale spreker),
Walid Shoebat (ex-moslim, voormallig PLO-terrorist),
Bat Yeor (geschiedkundige)
Serge Trifkovic
Abdullah Al-Araby.
Edit: alle 5 personen hebben ook een aantal boeken gepubliceerd m.b.t. dit onderwerp.
Terecht, ik heb 21 minuten gekeken, maar het is alleen maar meer van hetzelfde eenzijdige gewauwel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ga er geen eens tijd aan besteden
Ik weet niet wat voor geloof je hebt maar in dat geloof heb je ook slechte mensen en kan je dus ook zo video maken over jou geloof met die slechte mensen en dan net doen alsof het hele geloof slecht is![]()
Ik heb het over de islam, niet over de moslims.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik haat het dat mensen altijd bashen op moslims, jij (TS) bent zeker zo moslim hater??
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef Cordoba het volgende:
[..]
En wat hebben die mensen gemeen met elkaar? Het zijn allemaal stuk voor stuk zionisten.
Ze gebruiken hun anti-islam propoganda voor hun pro-israel propaganda.
Ik neem die zionistische leugenaars dan ook niet serieus. Zou jij ook niet moeten doen.
Je kunt best anti-islam zijn, maar om dan israëlische misdaden te verheerlijken...dan weet je weer hoe laat het is.
Mattheus, je bent Cordoba vergeten. En natuurlijk het veelvuldig gebruikte excuus dat het allemaal zionisten zijn (wat niet waar isquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Matteüs het volgende:
En toch durf ik te beweren dat Meki en Meh7 ertegenin proberen te gaan alsof deze heren er geen verstand van hebben.
Ik zou een ex-terrorist die over gestapt is naar het christendom geen zionist noemen, maargoed het ligt natuurlijk makkelijk voor de hand om iedereen weer te bestempelen als racist en zo doen we het weer van de hand.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef Cordoba het volgende:
[..]
En wat hebben die mensen gemeen met elkaar? Het zijn allemaal stuk voor stuk zionisten.
Ze gebruiken hun anti-islam propoganda voor hun pro-israel propaganda.
Ik neem die zionistische leugenaars dan ook niet serieus. Zou jij ook niet moeten doen.
Je kunt best anti-islam zijn, maar om dan israëlische misdaden te verheerlijken...dan weet je weer hoe laat het is.
Is Bat Yeor geen zionist? Is Spencer geen zionist? Is Wilders niet een zionist?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
[..]
Mattheus, je bent Cordoba vergeten. En natuurlijk het veelvuldig gebruikte excuus dat het allemaal zionisten zijn (wat niet waar is).
Goed dat je dit aan je post hebt toegevoegd. Voortaan eerst de docu bekijken voordat je mij aanvalt.quote:@ Cordoba: ik heb die documentaire niet eens in zijn geheel gekeken. Alleen wat stukjes gezien. De sprekers in die documentaire ken ik trouwens wel. Ook hun publicaties en korte biografie ken ik.
Waarom kan Walid S. geen zionist zijn? Weet je wel wat zionisme betekent? Zionisme is een politieke stroming net als het communisme. Zo zijn er ook christenen en moslims die zichzelf communist noemen, dus er zijn ook genoeg gristenhonden te vinden die zionist zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zou een ex-terrorist die over gestapt is naar het christendom geen zionist noemen, maargoed het ligt natuurlijk makkelijk voor de hand om iedereen weer te bestempelen als racist en zo doen we het weer van de hand.
Welke misdaden?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Weldenkende mensen verheerlijken namelijk geen israëlische misdaden.
[..]
Nope en nope.quote:Tenzij je een zionist bent en er betaald voor krijgt!
En wat ben je dan als je zegt dat je moslim-misdaden begrijpt? Een terrorist? Dan zijn er wel erg veel moslims die terroristen zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Is Bat Yeor geen zionist? Is Spencer geen zionist? Is Wilders niet een zionist?
Yep, ze zijn allemaal zionisten.
Weldenkende mensen verheerlijken namelijk geen israëlische misdaden. Tenzij je een zionist bent en er betaald voor krijgt!
Goed dat je dit aan je post hebt toegevoegd. Voortaan eerst de docu bekijken voordat je mij aanvalt
Heb jij de docu bekeken?quote:Goed dat je dit aan je post hebt toegevoegd. Voortaan eerst de docu bekijken voordat je mij aanvalt
Hij weet dus als geen ander hoe verrot de islam is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:12 schreef Cordoba het volgende:
@Whiskey en consorten: die ex-terrorist waar jullie zo'n fan van zijnwas degene die de islam een slechte naam gaf door mee te doen met de terroristen die burgerdoelen aanvallen...
En nu wil die sukkel de meerderheid v/d moslims die niet meedoen aan terreurpraktijken de les lezen, laat me niet lachen.
Hier een moslim die anderen moslims vraagt waarom moslims de joden zo haten (zionisten).quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Cordoba het volgende:
Yep, ze zijn allemaal zionisten.
Weldenkende mensen verheerlijken namelijk geen israëlische misdaden. Tenzij je een zionist bent en er betaald voor krijgt!
En jij denkt dat iemand die zó overtuigd is van de Islam, geen idee heeft waar hij over praat, dus moet hij wel een zionist zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:12 schreef Cordoba het volgende:
@Whiskey en consorten: die ex-terrorist waar jullie zo'n fan van zijnwas degene die de islam een slechte naam gaf door mee te doen met de terroristen die burgerdoelen aanvallen...
En nu wil die sukkel de meerderheid v/d moslims die niet meedoen aan terreurpraktijken de les lezen, laat me niet lachen.
Hij is zelf verrot. Een gefrustreerde Palestijn die even snel rijk wil worden over de ruggen van domme islamofoben die liever hem (een ex-TERRORIST!) verheerlijken en moslims die geen vlieg kwaad doen als terroristen neerzetten. Lachwekkend.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
Hij weet dus als geen ander hoe verrot de islam is.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:14 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hier een moslim die anderen moslims vraagt waarom moslims de joden zo haten (zionisten).
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-181705.html
Kijk goed naar de antwoorden en hoe die onderbouwd zijn.
En dat volk woont in Nederland? IP adres opspeuren en uitzetten dat Mocro tuig.quote:Nou een tip; zet eens wat vaker je t.v. aan en dan niet naar het NOS Journaal kijken, maar zet de Arabische zenders op en dan met name Aljazeera en zover ik weet is deze NOG NIET in handen van de Amerikanen en Joden.....
Jij verwoordt mooi wat ik denk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Hij is zelf verrot. Een gefrustreerde Palestijn die even snel rijk wil worden over de ruggen van domme islamofoben die liever hem (een ex-TERRORIST!) verheerlijken en moslims die geen vlieg kwaad doen als terroristen neerzetten. Lachwekkend.
Hij is tot inkeer gekomen over zijn belachelijke islamitische levensovertuiging door middel van rationeel en empathisch denken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Hij is zelf verrot. Een gefrustreerde Palestijn die even snel rijk wil worden over de ruggen van domme islamofoben die liever hem (een ex-TERRORIST!) verheerlijken en moslims die geen vlieg kwaad doen als terroristen neerzetten. Lachwekkend.
Dat jij opkomt voor dat zionistentuig is geen verrassing gezien je postgeschiedenis. Niet alleen verheerlijk jij israëlische (en in het Afghanistan-topic: amerikaanse misdaden) maar je juicht het zelfs toe.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand die zó overtuigd is van de Islam, geen idee heeft waar hij over praat, dus moet hij wel een zionist zijn?
Wie laat wie nou lachen?
Volgens jou is iedereen een zionist zodra diegene maar iets tegen de islam heeft, klopt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Dat jij opkomt voor dat zionistentuig is geen verrassing gezien je postgeschiedenis. Niet alleen verheerlijk jij israëlische (en in het Afghanistan-topic: amerikaanse misdaden) maar je juicht het zelfs toe.
Iedereen die zelf geen zionist is en een debiel kan zien dat die zgn. "islam-kenners" tegelijkertijd israel-lovers zijn. Toeval? Bestaat niet.
Weer een voor m'n lijstjequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Dat jij opkomt voor dat zionistentuig is geen verrassing gezien je postgeschiedenis. Niet alleen verheerlijk jij israëlische (en in het Afghanistan-topic: amerikaanse misdaden) maar je juicht het zelfs toe.
Iedereen die zelf geen zionist is en een debiel kan zien dat die zgn. "islam-kenners" tegelijkertijd israel-lovers zijn. Toeval? Bestaat niet.
Dat je aan de motieven van een voormalig insider wilt twijfelen, soit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Nee, als diegene Israel verdedigt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Volgens jou is iedereen een zionist zodra diegene maar iets tegen de islam heeft, klopt?
niks veranderd dus, nog steeds even extreem is het niet de ene kant op dan de anderequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:18 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hij is tot inkeer gekomen over zijn belachelijke islamitische levensovertuiging door middel van rationeel en empathisch denken.
1000 punten.
Omdat die mensen leugenaars zijn met een eigen zionisten-agenda.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:18 schreef Zienswijze het volgende:
Cordoba, je loopt alleen maar te schelden op de sprekers in die film.
Het is dat je zo ageert tegen Israël, ik zou bijna zeggen dat je jezelf hier zionist noemt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Die zionisten beseffen alleen nog niet dat deze strategie zeer nadelig is voor hun geliefde terreurstaat israël. Ze maken er opzettelijk een israël versus islam conflict van terwijl het gewoon een israël vs palestijnen conflict is. Al die leugenachtige anti-islam propaganda v/d zionisten die op de loonlijst van israël staan zal in het nadeel van israël uitpakken in de toekomst omdat ze nu niet meer met een paar miljoen Palestijnen te maken hebben maar met anderhalf miljard moslims die de smerige zionistische anti-islam propaganda spuugzat beginnen te worden.
Nee hoor. Heb ik jou een zionist genoemd? Nope. Ik ben al langer dan vandaag op FOK!, ik ken Whiskey's pro-israël standpunten nu wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Volgens jou is iedereen een zionist zodra diegene maar iets tegen de islam heeft, klopt?
Verlicht ons, waar bent u een kloon van, of lurkte je tot het je teveel werd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb ik jou een zionist genoemd? Nope. Ik ben al langer dan vandaag op FOK!, ik ken Whiskey's pro-israël standpunten nu wel.
Dat is het 'm juist... wat die ex-terrorist deed was zeker geen "islamitische levensovertuiging"...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:18 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hij is tot inkeer gekomen over zijn belachelijke islamitische levensovertuiging door middel van rationeel en empathisch denken.
1000 punten.
Zolang ze maar geen moslim zijn? Want je geeft de gemiddelde moslim met de pet op niet eens een eerste kans laat staan een 2de.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:24 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
Het is een dwaas geweest die tot inkeer is gekomen en ik geef hem het voordeel van de twijfel
omdat iedereen een 2e kans mag hebben van mij.
Russen, Indiërs, Thai, Filippino's en zo zijn natuurlijk 100% onschuldig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, als diegene Israel verdedigt.
Dit terwijl moslims rotzooi schoppen op wel meerdere plekken in de wereld. Ik hoef alleen maar onder andere Tsjetsjenie, Kashmir, zuiden van Thailand, zuiden van de Filipijnen, Darfur, Dagestan (Rusland) op te noemen.
Je beperkte denkvermogen speelt wat op. Ik zou even pauze nemen als ik jou was...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Dan ben je gewoon een islamhater TS
En ik haat islamhaters , die moeten gewoon oprotten die islamhaters![]()
Dus de Palestijnen hebben ook schuld, mag ik dat concluderen uit je woorden?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Russen, Indiërs, Thai, Filippino's en zo zijn natuurlijk 100% onschuldig.
Waar twee vechten hebben twee schuld.
Serieus?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef Cordoba het volgende:
Waar twee vechten hebben twee schuld.
Natuurlijk hebben de Pallies ook schuld... ze hadden allang een eigen staat kunnen hebben met een groter grondgebied dan ze nu hebben. Wat doen ze? Ze strijden... wat heeft dat hen opgeleverd na 60 jaar? Een veel kleiner grondgebied en geen eigen staat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dus de Palestijnen hebben ook schuld, mag ik dat concluderen uit je woorden?
Nee?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Serieus?
Dus als jij op straat zomaar een pak rammel krijgt van een groepje zionisten, ben je voor de helft ook zelf schuldig hieraan?
Opmerkelijk.
Ik denk dat je iets te gemakkelijk overheen gaat. Namelijk:quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Iblis het volgende:
Het is een beetje alsof je een film over de zwaarste zwarte-kousen gereformeerden maakt, die zonder TV, met 18 kinderen, enz. leeft en dan zegt dat dat het ware Christendom is.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Deze groep is groot... heel groot.
Het ergste is nog dat het een aantal nu nette burgers lijken. Maar als het erop aan komt dan komt men op voor hun islam. Het zijn slapende cellen en het is een kwestie van tijd voordat ze wakker worden.
hahah ook al met een Jihad bezig...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Dan ben je gewoon een islamhater TS
En ik haat islamhaters , die moeten gewoon oprotten die islamhaters![]()
Waarom zou ik mensen die mij als niet gelovige minderwaardig vinden een kans geven?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen moslim zijn? Want je geeft de gemiddelde moslim met de pet op niet eens een eerste kans laat staan een 2de.
Die zionisten hebben geen enkele reden om mij in elkaar te slaan, doen ze dat wel dan noemen we dat zinloos geweld en ben ik dus onschuldig.quote:
ha, zie je wel, ik dacht al, waar ken ik dit toch van, heb het inderdaad een tijd geleden al eens gezienquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Iblis het volgende:
Deze documentaire heb ik een tijd geleden ook al gezien,
quote:echt NWS materiaal kan ik het dan niet noemen, maar enfin. Aan het woord komen inderdaad onder ander Robert Spencer en Bat Ye'or. Spencer is onder andere misschien wel bekend vanwege zijn http://jihadwatch.org en http://dhimmiwatch.org websites. Ye'or is degene die het begrip ‘dhimmitude’ (dhimmi is natuurlijk een Islamitisch begrip) heeft gepopulariseerd.
Om dit nu de ware Islam te noemen is eenzijdig.
het is ook weer zo bij elkaar geplukt van heb ik jou daar, de mitsen en maren weggelatenquote:Er is allicht voor elke claim wel ergens een (extremistische) moslim te vinden die dit onderschrijft. Maar als geheel van claims wordt het volgens mij maar door heel weinigen gedragen.
dus datquote:Het is een beetje alsof je een film over de zwaarste zwarte-kousen gereformeerden maakt, die zonder TV, met 18 kinderen, enz. leeft en dan zegt dat dat het ware Christendom is.
En dat is het grote manco van deze film.
Wat een geromantiseerd wereldbeeld heb je toch weer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben de Pallies ook schuld... ze hadden allang een eigen staat kunnen hebben met een groter grondgebied dan ze nu hebben. Wat doen ze? Ze strijden... wat heeft dat hen opgeleverd na 60 jaar? Een veel kleiner grondgebied en geen eigen staat.
Maar dit betekent niet dat je israëlische misdaden moet gaan goedpraten of toejuichen. Zoals ik al eerder zei, geen weldenkend mens doet dat tenzij je een zionazi bent.
Maar je zei net dat je Walid een 2de kans geeft... jij bent maar een heiden in zijn christelijke ogen maar je geeft hem wel 2 kansen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:51 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
Waarom zou ik mensen die mij als niet gelovige minderwaardig vinden een kans geven?
Ik spuug op dat soort.(figuurlijk natuurlijk, ben geen mocro)
De 'zionistische' vrouwen en kinderen in de lijnbus in Jeruzalem, waarom moeten die wel dood dan? Waarom hebben die vrouwen en kinderen schuld aan zionisme, en waarom moeten ze daarvoor sterven?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Die zionisten hebben geen enkele reden om mij in elkaar te slaan, doen ze dat wel dan noemen we dat zinloos geweld en ben ik dus onschuldig.
Het Christendom ziet mij niet als minderwaardig maar als verloren schaap. Subtiel verschil.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Maar je zei net dat je Walid een 2de kans geeft... jij bent maar een heiden in zijn christelijke ogen maar je geeft hem wel 2 kansen.
Ik ben iig geen imperialist die 125 mensen afmaakt voor een tankwagen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat een geromantiseerd wereldbeeld heb je toch weer.
Zo stelde je het niet Willem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Die zionisten hebben geen enkele reden om mij in elkaar te slaan, doen ze dat wel dan noemen we dat zinloos geweld en ben ik dus onschuldig.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
De 'zionistische' vrouwen en kinderen in de lijnbus in Jeruzalem, waarom moeten die wel dood dan? Waarom hebben die vrouwen en kinderen schuld aan zionisme, en waarom moeten ze daarvoor sterven?
Leg me dat maar eens uit dan, als je toch met een vingertje wilt gaan wijzen naar Israëlische slachtoffers.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
Het Christendom ziet mij niet als minderwaardig maar als verloren schaap. Subtiel verschil.
Ik wil wel eens zien waar wij land-gewin hebben bij het bombarderen van een tankwagen, gooi niet met termen waar je de betekenis niet van weet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Ik ben iig geen imperialist die 125 mensen afmaakt voor een tankwagen.
Ik had het over mezelf en zover ik weet woon ik niet in Jeruzalem dus waar heb jij het nu weer over? Wel bij de les blijven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De 'zionistische' vrouwen en kinderen in de lijnbus in Jeruzalem, waarom moeten die wel dood dan? Waarom hebben die vrouwen en kinderen schuld aan zionisme, en waarom moeten ze daarvoor sterven?
Leg me dat maar eens uit dan, als je toch met een vingertje wilt gaan wijzen naar Israëlische slachtoffers.
De islam is een levensovertuiging. Dus letterlijke handvaten en regels hoe te leven en door te geven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Zienswijze het volgende:
De islam is namelijk een ander geloof dat je niet op 1 hoop kan gooien met die andere 200+ religies.
Je bent toch ook een imperialist als je dat soort misdaden goedpraat en zelfs toejuicht?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien waar wij land-gewin hebben bij het bombarderen van een tankwagen, gooi niet met termen waar je de betekenis niet van weet.
Je lult je er weer slinks omheen, maar je eerdere voorbeeld ging over conflicten tussen naties, en dat beiden daar schuld aan hadden, en dat reacties op die schuld geen probleem waren. Dus vandaar dat ik je nog een keer vraag, waarom moeten er vrouwen en kinderen sterven in de naam van Palestina, en welke schuld hebben deze 'zionisten' er aan dat er een conflict is?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf en zover ik weet woon ik niet in Jeruzalem dus waar heb jij het nu weer over? Wel bij de les blijven.
Incident imo en misschien wel terecht, mocht hij duivelsaanbidder zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Cordoba het volgende:
[..]Maar natuurlijk... duivelaanbidder. (wel klikken)
Ga eerst op wikipedia maar Imperialisme opzoeken, en verhoog je kennis niveau voor je mensen beticht van dingen waar je geen verstand van hebt. Je komt over als een schreeuwerig kind zonder inhoud, die met termen gooit die boven z'n verstand gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Je bent toch ook een imperialist als je dat soort misdaden goedpraat en zelfs toejuicht?
Terwijl jij dat soort misdadige acties toejuicht op dit forum hebben de Duitsers en Amerikanen wel spijt van hun domme actie.
Een bus opblazen of een Palestijnse school vol met kinderen met de grond gelijkmaken valt niet onder zelfverdediging. Maar als ik die zionisten die mij aanvallen probeer te verjagen wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zo stelde je het niet Willem.
Jij zult wel proberen van je af te slaan om je te beschermen. Dat is "waar 2 vechten".
Dat past 100% in je stelling "waar 2 vechten zijn 2 schuldig". Als je dan zo gevat wil zijn met je opmerkingen moet je wel eerst goed nadenken over wat je zegt.
En dit:
[..]
Dus die aanslagen van je mede-moslims op onschuldige zionisten veroordeel je wel?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Een bus opblazen of een Palestijnse school vol met kinderen met de grond gelijkmaken valt niet onder zelfverdediging. Maar als ik die zionisten die mij aanvallen probeer te verjagen wel.
Een incident...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:02 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
Incident imo en misschien wel terecht, mocht hij duivelsaanbidder zijn.
In een collectief moet je geen vreemde snoeshanen met dito gewoontes.
Het is natuurlijk spijtig dat onschuldige vrouwen en kinderen EN mannen doodgaan maar jij doet net of alleen maar onschuldige israëliërs doodgaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je lult je er weer slinks omheen, maar je eerdere voorbeeld ging over conflicten tussen naties, en dat beiden daar schuld aan hadden, en dat reacties op die schuld geen probleem waren. Dus vandaar dat ik je nog een keer vraag, waarom moeten er vrouwen en kinderen sterven in de naam van Palestina, en welke schuld hebben deze 'zionisten' er aan dat er een conflict is?
precies.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:06 schreef waht het volgende:
Oh nee, toch niet de ware Islam.Tot op heden dacht ik dat er geen twee moslims zijn die exact hetzelfde denken maar dit iis dus de ware Islam.
Nou dan ben ik wel heel erg bang hoor. De eerste moslim die ik zie zal ik gelijk doodschieten.
![]()
![]()
Ja maar álle moslims zijn extremisten. Ze wachten allemaal totdat ze jou kunnen dwingen een hoofddoek te dragen, ongelovige.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, extremistische gelovigen zijn eng, what else is new.
En jij komt over op mij als een schreeuwerig warmongerkind zonder inhoud, een oorlogshitser.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ga eerst op wikipedia maar Imperialisme opzoeken, en verhoog je kennis niveau voor je mensen beticht van dingen waar je geen verstand van hebt. Je komt over als een schreeuwerig kind zonder inhoud, die met termen gooit die boven z'n verstand gaan.
We moeten oppassen dat men dit soort dingen gaat roepen. We bedissen hier de islam, niet alle moslims.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar álle moslims zijn extremisten.
@ W_T Die had je nog niet eerder gehoord, warmongerkind.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:10 schreef Cordoba het volgende:
[..]
En jij komt over op mij als een schreeuwerig warmongerkind zonder inhoud, een oorlogshitser.
Hangt er vanaf met wat voor volk ik te maken heb...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:05 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dus die aanslagen van je mede-moslims op onschuldige zionisten veroordeel je wel?
Kun je eens aantonen waar je dat doet? Of doe je dit in je eentje, binnenkamers?
Goed puntquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
@ W_T Die had je nog niet eerder gehoord, warmongerkind.
Kan in het lijstje erbij.
Tuurlijk. Hoeveel moslims ken jij nou eenmaal? Genoeg die zelf geen hoofddoek dragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar álle moslims zijn extremisten. Ze wachten allemaal totdat ze jou kunnen dwingen een hoofddoek te dragen, ongelovige.
Die is leuk...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Hangt er vanaf met wat voor volk ik te maken heb...
Als de islamofoben israëlische misdaden gaan verheerlijken dan zul je mij niet snel Palestijnse wandaden zien afkeuren. Dan val ik eerder jou aan om erachter te komen waarom je zulke misdaden goedpraat. Want wat je dan doet is: israëlische misdaden verheerlijken en dan van mij verwachten dat ik Palestijnse wandaden ga afkeuren, nou mooi niet dus.
Maar als je verstandig bent en geen zijde kiest, je neutraal opstelt dan heb ik geen reden om Palestijnse wandaden goed te praten. Dan zal ik dat veroordelen en aangeven dat dat niet bijdraagt aan de oplossing van het conflict.
Hoeveel moslims ken jij er?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoeveel moslims ken jij nou eenmaal? Genoeg die zelf geen hoofddoek dragen.
Of maakte je een grapje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn Arabische televisiezenders ook. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef IHVK het volgende:
Maar damn wat is dit een eenzijdig en onzinnig filmpje zeg
TV-zenders en media in het algemeen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:23 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat zijn Arabische televisiezenders ook. Wat is je punt?
Of ga je een beweging beginnen om de Arabische televisiezenders aan te pakken? Zou ik stoer vinden, maar ben er bang voor van niet. Dus niet zo jammeren.
http://www.salafimanhaj.com/pdf/SalafiManhaj_Shoebat.pdfquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Walid Shoebat vertelt over dat hij van plan was op zichzelf op te blazen. Hij had zijn "bomgordel" al om, maar op de locatie waar hij zichzelf wilde opblazen, waren op dat moment veel moslims. Daardoor blies hij zichzelf niet in 1x op.
Boeken die hij gepubliceerd heeft:
- Why I Left Jihad: The Root of Terrorism and the Return of Radical Islam
- The Culture of Death: Coverage of testimony given by Shoebat.
- From Hate to Love: Discusses the anti-semitic indoctrination of Palestinian children.
- Walid Shoebat: A Testimony of Faith to Redemption
- Why we want to kill you
- In Satan’s Footsteps
- The Forgotten Ally
- Arabs Speak Frankly
Er is een verschil met de israëliërs een warm hart toedragen en de misdaden van Ariël Sharon goedpraten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:17 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die is leuk...
Dus als ik de Isrealiers een warm hart toe draag, veroordeel je het niet dat onschuldige kinderen omkomen tijdens een bomaanslag door je mede-moslim,
maar als ik neutraal blijf wil je het wel "met een soort gelijke strekking" veroordelen.
Dat geldt voor televisiezenders. Niet voor internet filmpjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef IHVK het volgende:
TV-zenders en media in het algemeen.![]()
Kijkcijfergeilerij.
En Arabische media idem.
Whatever....quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:27 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Er is een verschil met de israëliërs een warm hart toedragen en de misdaden van Ariël Sharon goedpraten.
Als je bij de tweede groep behoort (in ons geval "op een forum", zie ik dat dan aan je postgeschiedenis) dan zal ik je voor een hypocriet uitmaken omdat het kennelijk wel is toegestaan voor jou om de massamoordenaar Sharon te verheerlijken en tegelijkertijd verwacht je van mij dat ik de Palestijnen ga veroordelen. Donder op zeg.![]()
Het begint met : Indeed, all praise is due to Allaah, we praise Him, we seek His aid, and we ask for His forgiveness. We seek refuge in Allaah from the evil of our actions and from the evil consequences of our actions. Whomever Allaah guides, there is none to misguide and whoever Allaah misguides there is none to guide. I bear witness that there is no god worthy of worship except Allaah and I bear witness that Muhammad is the servant and messenger of Allaah.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef Mowa7id het volgende:
[..]
http://www.salafimanhaj.com/pdf/SalafiManhaj_Shoebat.pdf
Komop zeg. Weet je hoeveel filmpjes op het internet zijn, moet ik ze allemaal tegenspreken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:27 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat geldt voor televisiezenders. Niet voor internet filmpjes.
Daarbij: als je je aan dit filmpje stoort, spreek dan de beweringen die gemaakt worden eens tegen. Enkel *kotsen* is te makkelijk.
Ja, maar dat is wel een minderheid. Spencer en Ye’or (en in ons land Arabist Jansen) kiezen altijd wel deze variant van de Islam om aan te vallen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Zienswijze het volgende:
@ Iblis: Eindelijk eens een criticus die inhoudelijk op de documentaire ingaat na al dat gemekker van Cordoba![]()
Ten tweede: je vergelijking met de zwarte-kousen gereformeerden gaat niet op. De radicalen waar zij in het in deze documentaire over hebben, wilen de oude tijden van het islamitische rijk doen herleven. Zij willen hun geloof met geweld verspreiden of delen van de sharia invoeren. En hierbij komt het cruciale punt: omdat het Westen dat dan ook gaat merken. (het doel van de film is het Westen te waarschuwen).
Dat ben ik met je eens. Maar m’n vergelijking was meer dat deze film één zijdig zich focust.quote:Je vergelijking met de zwarte-kousen gaat dus niet op, omdat de zwarte-kousen gereformeerden hun geloof niet met geweld over de hele wereld willen verspreiden.
Ik weet niet of dat een fout is. Ik denk dat dit voor veel westerse moslims domweg geldt. Natuurlijk, de Islam zoals deze op het platte land in de Arabische wereld beleefd wordt, of zoals de Raad van Hoeders in Iran erover nadenkt is tamelijk totalitair. Maar ook het Christendom heeft zo’n theocentrische periode gekendquote:Ten derde: de film kan je zeg maar in 2 delen opdelen. Het eerste gaat over wat radicale moslims willen. Het tweede belicht het totalitaire systeem van islam.
Waarbij er duidelijk wordt gezegd dat het Westen de islam verkeerd benaderd. Het Westen benadert de islam als 1 van al die andere godsdiensten. En dat de islam iets persoonlijk is.
Dat is de fout die het Westen maakt.
Die tendens is er zeker, en daar moet m.i. ook wel een beetje mee opgepast worden. Prima als iemand zelf een hoofddoek wil dragen (ook op school) niet prima als mensen gescheiden gymles willen afdwingen.quote:Omdat islam ook de publieke domeinen wilt beheersen, hebben wij DAAROM zoveel spanningen en onbegrip met moslims. Moslims willen hun geloof ook in het publieke deel van de samenleving belijden, daar waar het dus ook niet-moslims raakt. Zoals hoofddoeken op op scholen, boerkini in het zwembad, halal voedsel in kantines etc. etc. Zo begint het. En het eindigt - tenminste dat is het uiteindelijke deel van de islam (zoals wij die in Saoedi-Arabie, Iran, Afghanistan, Pakistan, Somalie, Yemen zien) - met sharia, jizya voor niet-moslims, doodstraf voor homoseksuelen etc.
Je bent eerder een huichelaar als je een Sharon-fanboy bent en dan van mij verwacht dat ik de Palestijnen ga veroordelen om jou te 'pleasen'.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Whatever....
Je geeft duidelijk aan je veroordeling aan te passen aan het beeld van de persoon. Met andere woorden: je veroordeelt het,én je ondersteund het.
Dat heet "huichelen"
Ik ben helemaal geen fan van Sharon of van Olmert, ik was en ben het helemaal niet eens met hun beleid, de reden waarom mag je zelf gissen, of naar vragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Je bent eerder een huichelaar als je een Sharon-fanboy bent en dan van mij verwacht dat ik de Palestijnen ga veroordelen om jou te 'pleasen'.
Dus als een islamiet dat doet, geef je gelijk de islam de schuld ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Serieus?
Dus als jij op straat zomaar een pak rammel krijgt van een groepje zionisten, ben je voor de helft ook zelf schuldig hieraan?
Opmerkelijk.
Waarom voel je je dan aangesproken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fan van Sharon of van Olmert, ik was en ben het helemaal niet eens met hun beleid, de reden waarom mag je zelf gissen, of naar vragen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het begint met : Indeed, all praise is due to Allaah, we praise Him, we seek His aid, and we ask for His forgiveness. We seek refuge in Allaah from the evil of our actions and from the evil consequences of our actions. Whomever Allaah guides, there is none to misguide and whoever Allaah misguides there is none to guide. I bear witness that there is no god worthy of worship except Allaah and I bear witness that Muhammad is the servant and messenger of Allaah.
To
Wij van WC-eend adviseren WC-eend....
Waar zie je mij die stelling maken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus als een islamiet dat doet, geef je gelijk de islam de schuld ?![]()
En als iemand van een ander geloof dat doet dan is dat geloof gelijk de schuldige![]()
Mensen durven zich steeds meer openlijk tegen de islam te keren. Iets waar menig moslim nog aan moet wennen.quote:En ik wist niet dat er zoveel mensen op fok waren die tegen de islam waren![]()
Omdat je mij er van betichte eerder in het topic misschien, of is je korte termijn geheugen een beetje zwakjes?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:35 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken?
Serieus?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Waar zie je mij die stelling maken?
[..]
Mensen durven zich steeds meer openlijk tegen de islam te keren. Iets waar menig moslim nog aan moet wennen.
Heb de indruk dat je eigen stelling je ontgaat. Het raakt kant nog wal...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Serieus?
Opmerkelijk.
Dat heb jij gezegd maarja, ik verdoe mijn tijd niet meer met losers zoals jou![]()
In ieder geloof heb je slechte mensen en goede mensen
Snap nog steeds niet waarom dit in nieuws en achtergronden hoortdit is gewoon gezeik van een of andere user die geen leven heeft en zomaar iets begint te praten en met zijn zogenaamde filmpje
![]()
Wat een gekke redenatie. Vermelden ze dat erbij als ze je in elkaar slaan? Ik ben een zionist?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Serieus?
Opmerkelijk.
Dat heb jij gezegd maarja, ik verdoe mijn tijd niet meer met losers zoals jou![]()
In ieder geloof heb je slechte mensen en goede mensen
Snap nog steeds niet waarom dit in nieuws en achtergronden hoortdit is gewoon gezeik van een of andere user die geen leven heeft en zomaar iets begint te praten en met zijn zogenaamde filmpje
![]()
Het is inderdaad een minderheid. Maar daarmee moeten we niet doen alsof er niets aan de hand is. Ér was ook een minderheid onder de nazi's die verschrikkelijke dingen a.d.v. een ideologie hebben gedaan. Toen in het verleden moslims én christenen de halve wereld afragden, was dat ook een minderheid. De moslims in Afghanistan die delen van de pure islam invoeren, zijn ook een minderheid. Het is altijd een minderheid en die minderheid kan onfrisse dingen doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel een minderheid. Spencer en Ye’or (en in ons land Arabist Jansen) kiezen altijd wel deze variant van de Islam om aan te vallen.
En natuurlijk valt het niet te ontkennen dat deze bestaat, maar het nadeel is dat deze mensen ongeveer alles in termen van dhimmi en dhimmitude en Jihad duiden, en daar heb ik wel moeite mee (en dat doet die film ook).
Het doel van de film is het Westen te waarschuwen. Zie de titel van de film. Daarin gaan ze dus niet praten over bloemetjes en roosjes in de islam. Ze gaan natuurlijk de onfrisse dingen belichten. En de groep mensen die onfrisse dingen willen uitvoeren.quote:Dat ben ik met je eens. Maar m’n vergelijking was meer dat deze film één zijdig zich focust.
Nee, onjuist. Ik zei dat islam niet bij de voordeur stopt, islam wilt zich ook laten zien in de publieke ruimte (totalitaire ideologie). En in deze termen denken de meeste westerse moslims inderdaad. Omdat zij een hoofddoek dragen in het openbaar (islam dus belijden in het openbaar), om halal voedsel vragen in de kantine, boerkini dragen in zwembaden, vrouwen apart laten zwemmen in zwembaden etc. etc. Dit zijn dus al dingen waarmee islam in de publieke functies treedt.quote:Ik weet niet of dat een fout is. Ik denk dat dit voor veel westerse moslims domweg geldt. Natuurlijk, de Islam zoals deze op het platte land in de Arabische wereld beleefd wordt, of zoals de Raad van Hoeders in Iran erover nadenkt is tamelijk totalitair.
En waarom haal jij het christendom aan? Wat ik net al zei, islam is een andere religie dan die andere 200+ religie. Als je over islam praat, dien je die op een andere manier te benaderen.quote:Maar ook het Christendom heeft zo’n theocentrische periode gekend
Eens.quote:Die tendens is er zeker, en daar moet m.i. ook wel een beetje mee opgepast worden. Prima als iemand zelf een hoofddoek wil dragen (ook op school) niet prima als mensen gescheiden gymles willen afdwingen.
Eens. Ik zou het eerder over de sociale onrust en spanningen willen hebben. Het draait niet alleen om de sharia. Het draait ook niet alleen om een moslimmeerderheid.quote:De sharia, het geweld, die kant van de Islam bestaat, en dat valt ook niet te ontkennen. Je moet die kant niet negeren, maar om die kant telkens maar weer naar voren te halen doe je de Islam ook geen recht.
Gematigde moslims negeren delen van de islam. Liberale mosilms negeren nog meer delen van de islam. Zij negeren bijv, sharia.quote:En, wat nog meer is, ik denk dat het heel fnuikend werkt, omdat je in feite gematigde moslims vertelt ‘ja, maar jij belijd een rare versie van de islam’.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Heb de indruk dat je eigen stelling je ontgaat. Het raakt kant nog wal...
De ware Islam...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een gekke redenatie. Vermelden ze dat erbij als ze je in elkaar slaan? Ik ben een zionist?![]()
Of wilde je gewoon dat woord nog een keer gebruiken voor argumentssake?
Ik hekel de islam, klopt. En ik heb er redenen genoeg. Ik heb ook redenen om het Christendom te hekelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij haat islam, ok . Ik heb een hekel aan jou . Laat mensen gewoon in hun waarde
Als zo islamiet willen zijn laat hun dan, ze hebben een vrije keus
Opdoeken... en dan het Christendom gelijk meenemen please.... alhoewel we daar minder onrust van hebben....quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:52 schreef Appelknaller het volgende:
Even een vraagje aan de mensen met een mening tegen de Islam: Waarom en wat willen jullie dat er aan gedaan wordt?
Moet ik teleurstellend antwoorden of moet ik antwoorden naar de stempels op mijn voorhoofd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:52 schreef Appelknaller het volgende:
Even een vraagje aan de mensen met een mening tegen de Islam: Waarom en wat willen jullie dat er aan gedaan wordt?
Heel simpel, er is niks tegen te doen. We kunnen wel pogen het proces van uitzaaien te voorkomen/vertragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:52 schreef Appelknaller het volgende:
Jij bent zeker PVV stemmerquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik hekel de islam, klopt. En ik heb er redenen genoeg. Ik heb ook redenen om het Christendom te hekelen.
Je kent me niet, enkel wat posts hier en daar. En toch hekel je me net zo.
Het verschil zit hem in de kortzichtigheid die jij evenzo benaderd voor je islam. Is dat duidelijk genoeg?
Kor(an)t lontje?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En jij scheert alle islamieten over 1 kant, ik hoop dat ik je nooit van me leven tegenkomt zo kwaluser
Ben jij serieus? Je komt zo kinderlijk en dom over.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij bent zeker PVV stemmer![]()
En jij scheert alle islamieten over 1 kant, ik hoop dat ik je nooit van me leven tegenkomt zo kwaluser
Nee maar ik uit mijn mening dat ik islamhaters gewoon haat. Ja, er zijn een paar islamieten die de boel verzieken voor de andere maar er zijn heel en heel erg veel goede islamieten/moslims. De TS en andere mensen denken dat de islam gevaarlijk is door deze mensen maar dit heb je in elk geloof zo , ze zijn nog niet 100% op de wereld en ze hebben nog nooit met een moslim of islamiet gepraat, ze denken dat elke islamiet, moslim slecht is terwijl de TS zelf ook gewoon slecht is gezien zijn posthistory op fokquote:
Steeds meer mensen worden wakker. En niet alleen in Westerse landen. Ook in niet-Westerse landen groeit het anti-islam. In sommige landen gaan politici zelfs harder tekeer tegen de Islam dan onze Wilders. Maar goed, in die landen hebben ze al langer de islam in het land, dus de islam is daar al langer bezig om invloed te eisen in het land.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Stephan1237 het volgende:
En ik wist niet dat er zoveel mensen op fok waren die tegen de islam waren![]()
Boeken zijn nooit gevaarlijk. Tenzij je denkt dat je moet handelen, na het gelezen te hebben. Het is niet meer dan een roman, zoals elk religieus boek/rol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee maar ik uit mijn mening dat ik islamhaters gewoon haat. Ja, er zijn een paar islamieten die de boel verzieken voor de andere maar er zijn heel en heel erg veel goede islamieten/moslims. De TS en andere mensen denken dat de islam gevaarlijk is door deze mensen maar dit heb je in elk geloof zo , ze zijn nog niet 100% op de wereld en ze hebben nog nooit met een moslim of islamiet gepraat, ze denken dat elke islamiet, moslim slecht is terwijl de TS zelf ook gewoon slecht is gezien zijn posthistory op fok
Ze verkondigen in ieder geval lang niet altijd de werkelijkheid. Alleen sommige (jihadistische) mensen onderscheiden fictie niet van realiteit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef Zienswijze het volgende:
Daar gaan we weer. Boeken zijn niet gevaarlijk.![]()
Dan stel ik voor om Mein Kampf op scholen in voeren als leesmateriaal. Mein Kampf uit te zenden op TV. En na elk journaal wordt een hoofdstuk uit Mein Kampf voorgelezen. Daarna wordt nog erbij gezegd dat de mensen die zich naar de teksten uit Mein Kampf leven, een beloning krijgen (de hemel cq. het Paradijs) in de vorm van een Arisch land.
Ook stel ik voor om in de grondwet op te nemen dat Friezen apen en zwijnen zijn. En dat Marokkanen brandstof voor de hel zijn. En dat alle Turken extra belasting (jizyah) moeten betalen, omdat ze Turken zijn.
Boeken en letters tekst zaaien immers geen haat toch?![]()
![]()
TS als pvv'er kwalificeren vind ik niet zo gek hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij serieus? Je komt zo kinderlijk en dom over.
Meteen iedereen kwalificeren als PVV'er, dat is dom.
Iemand die een andere mening heeft dan jij bedreigen is nog dommer.
ik vind het dappere pogingen van je, maar soms he, is het vechten tegen de bierkaaiquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee maar ik uit mijn mening dat ik islamhaters gewoon haat. Ja, er zijn een paar islamieten die de boel verzieken voor de andere maar er zijn heel en heel erg veel goede islamieten/moslims. De TS en andere mensen denken dat de islam gevaarlijk is door deze mensen maar dit heb je in elk geloof zo , ze zijn nog niet 100% op de wereld en ze hebben nog nooit met een moslim of islamiet gepraat, ze denken dat elke islamiet, moslim slecht is terwijl de TS zelf ook gewoon slecht is gezien zijn posthistory op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |