abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72555164
Even een kort artikel over de situatie momenteel wij wonen in laren in het Gooi nNu hebben jullie waarschijnlijk al vernomen dat er een stelletje idioten protesten aan het voeren zijn. Wat vindt u daar nou van?

Mijn mening is als volgt: Wat denken ze wel niet? Waar denken ze nou actie tegen te voeren? Waar ze namelijk actie tegen voeren is tegen alle bankiers en iedereen die een bonus krijgt etc. Nou mijn vader dit jaar hard mijn best gedaan en een fikse miljoenenbonus ontvangen en ik vind dat hij er recht op had. Deze lui zijn te lui om voor de duvel te werken en zijn jaloers op mensen die dit niet zijn. Ze hebben gekozen voor de makkelijke weg na school; snel werken en 'rijk' worden. Nu vallen er ontslagen en zijn ze boos op de mensen die het beter hebben. Terwijl mensen als mijn vader zich in de schuld hebben gestoken om te investeren in een goede toekomst.
Dus eigenlijk kunnen de bonussen niet hoog genoeg zijn. Want het is toch niet normaal dat de Range Rover van mijn moeder beklad is met de volgende woorden GAME OVER terwijl ze boodschappen aan het doen was in de AH hier in Laren
pi_72555201
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef ElineGroenink het volgende:
Even een kort artikel over de situatie momenteel wij wonen in laren in het Gooi nNu hebben jullie waarschijnlijk al vernomen dat er een stelletje idioten protesten aan het voeren zijn. Wat vindt u daar nou van?

Mijn mening is als volgt: Wat denken ze wel niet? Waar denken ze nou actie tegen te voeren? Waar ze namelijk actie tegen voeren is tegen alle bankiers en iedereen die een bonus krijgt etc. Nou mijn vader dit jaar hard mijn best gedaan en een fikse miljoenenbonus ontvangen en ik vind dat hij er recht op had. Deze lui zijn te lui om voor de duvel te werken en zijn jaloers op mensen die dit niet zijn. Ze hebben gekozen voor de makkelijke weg na school; snel werken en 'rijk' worden. Nu vallen er ontslagen en zijn ze boos op de mensen die het beter hebben. Terwijl mensen als mijn vader zich in de schuld hebben gestoken om te investeren in een goede toekomst.
Dus eigenlijk kunnen de bonussen niet hoog genoeg zijn. Want het is toch niet normaal dat de Range Rover van mijn moeder beklad is met de volgende woorden GAME OVER terwijl ze boodschappen aan het doen was in de AH hier in Laren
Goh, ik hoop toch echt dat je een kloon bent, anders zou je wel hier zielig zijn
pi_72555502
de bonussen zijn gewoon gerechtvaardigd
pi_72555609
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef ElineGroenink het volgende:
de bonussen zijn gewoon gerechtvaardigd
Ja, en daarom bekladden mensen de auto van je moeder ook, anders weet je toch niet wat je met al dat geld aan moet
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:34:46 #6
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_72555650
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2009 @ 17:35:07 #7
230491 Zith
pls tip
pi_72555661
hoi floortjeh!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_72555832
Gelukkig zijn die klonen niet doorzichtig.
For great justice!
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:49:04 #9
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72556038
Kloontje komt om z'n loontje!
censuur :O
pi_72557816
Hee Eline, ga met je paardjes spelen. Of ga je vader en moeder pesten.

Maar AUB blijf hier weg.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:56:56 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72557918
OMG ZOEEN PRIKKELENDE STELLING
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72558087
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef Vandergeld het volgende:

Ja, en daarom bekladden mensen de auto van je moeder ook, anders weet je toch niet wat je met al dat geld aan moet
Ik ken wel een mannetje die hem voor een leuk prijsje overspuit. Als bonus zal hij hem dan ook nog even in de was zetten
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_72558999
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik ken wel een mannetje die hem voor een leuk prijsje overspuit. Als bonus zal hij hem dan ook nog even in de was zetten
Ho ho! Die bonus gaat er alleen uit als het werk goed gedaan is hè.
Ik wil geen crisis in de autowassector!
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_72562549
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')