Goh, ik hoop toch echt dat je een kloon bent, anders zou je wel hier zielig zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef ElineGroenink het volgende:
Even een kort artikel over de situatie momenteel wij wonen in laren in het Gooi nNu hebben jullie waarschijnlijk al vernomen dat er een stelletje idioten protesten aan het voeren zijn. Wat vindt u daar nou van?
Mijn mening is als volgt: Wat denken ze wel niet? Waar denken ze nou actie tegen te voeren? Waar ze namelijk actie tegen voeren is tegen alle bankiers en iedereen die een bonus krijgt etc. Nou mijn vader dit jaar hard mijn best gedaan en een fikse miljoenenbonus ontvangen en ik vind dat hij er recht op had. Deze lui zijn te lui om voor de duvel te werken en zijn jaloers op mensen die dit niet zijn. Ze hebben gekozen voor de makkelijke weg na school; snel werken en 'rijk' worden. Nu vallen er ontslagen en zijn ze boos op de mensen die het beter hebben. Terwijl mensen als mijn vader zich in de schuld hebben gestoken om te investeren in een goede toekomst.
Dus eigenlijk kunnen de bonussen niet hoog genoeg zijn. Want het is toch niet normaal dat de Range Rover van mijn moeder beklad is met de volgende woorden GAME OVER terwijl ze boodschappen aan het doen was in de AH hier in Laren
Ja, en daarom bekladden mensen de auto van je moeder ook, anders weet je toch niet wat je met al dat geld aan moetquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef ElineGroenink het volgende:
de bonussen zijn gewoon gerechtvaardigd
Ik ken wel een mannetje die hem voor een leuk prijsje overspuit. Als bonus zal hij hem dan ook nog even in de was zettenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef Vandergeld het volgende:
Ja, en daarom bekladden mensen de auto van je moeder ook, anders weet je toch niet wat je met al dat geld aan moet
Ho ho! Die bonus gaat er alleen uit als het werk goed gedaan is hè.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ken wel een mannetje die hem voor een leuk prijsje overspuit. Als bonus zal hij hem dan ook nog even in de was zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |