Ik heb die ook besteldquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Heb deze vorige week in de winkel gehaald.
[ afbeelding ]
Maar dan ipv die string, heb ik een halve string gekocht. Zo mooi
Werkt die van 10 euro niet meer? Die heb ik een weekje geleden oid nog gebruikt...quote:Op zondag 13 september 2009 11:12 schreef Bob. het volgende:
Alleen een die 25% korting geeft op een product, die staat in de OP.
Ja? Oh sorry, ik dacht dat ik laatst iemand hier had zien zeggen dat alleen die uit de OP er nog was.quote:Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Werkt die van 10 euro niet meer? Die heb ik een weekje geleden oid nog gebruikt...
Ja geen idee of ie nog werkt hoorquote:Op zondag 13 september 2009 11:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja? Oh sorry, ik dacht dat ik laatst iemand hier had zien zeggen dat alleen die uit de OP er nog was.
Als er echt nog een andere code is die je graag wilt gebruiken dan kun je wel je bestelling nog annuleren en dan opnieuw bestellen maar dan met code geloof ik?quote:
Andere mogelijkheid is misschien ... iets dat je al hebt opnieuw bestellen, korting toevoegen en daarna dat artikel (eerder besteld) weer verwijderen. Dan zou ie ook moeten blijven staan, en alles zou in 1 bestelling terecht moeten komen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als er echt nog een andere code is die je graag wilt gebruiken dan kun je wel je bestelling nog annuleren en dan opnieuw bestellen maar dan met code geloof ik?
Als er nu een andere code is voel ik me schuldig, sorry!
Uit vorige OP.quote:7848 = 10 euro korting
Dat scheelt echt.quote:Op zondag 13 september 2009 16:23 schreef electronique het volgende:
hoe lang is een bestelling meestal in behandeling voor ie manco word?
ik heb weinig geduld
Ik wacht nu 23 dagen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:23 schreef electronique het volgende:
hoe lang is een bestelling meestal in behandeling voor ie manco word?
ik heb weinig geduld
wat leuk !!quote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook weer wat dingetjes bij de H&M gescoorddd. ^^
Deze in het legergroen (staat niet op de site):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een truitje die niet op de site staat, maar daar zal ik een keer een foto van maken.
Zo draag ik trouwens de legging en de blouse (ik houd van leggings en blousjes.)
[ afbeelding ]
Ik ben bleek, dus dan is het effect heel andersquote:Op zondag 13 september 2009 21:03 schreef PeRi het volgende:
Deze kleur? Hmm. Ik wilde eigenlijk de bruine maar ze waren allemaal eind oktober pas te leveren behalve deze roze dus. Nouja ik zie het dan wel, misschien valt ie bij mij wel anders op mijn bruine huid en anders geef ik 'm wel weg ofzo.
Die BH heb ik, erg fijne en mooie BHquote:Op zondag 13 september 2009 20:57 schreef PeRi het volgende:
Besteld, ben benieuwd wat ik er van ga houden.De eerste en tweede top vind ik vooral erg leuk, maar het is maar net hoe ze vallen. En de bh
! Het 5 euro shirt wil ik zien hoe het staat (niet te oubollig hopelijk) net als de jurktrui. Ik hou van losse oogschaduw, wist niet dat ze het hadden en ben dus ook benieuwd naar deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef Linnie20v het volgende:
Je hoeft je niet te schamen, we're all weak
![]()
Leuk, die broeken moet je altijd strak genoeg kopen idd. Als bij het passen denkt, ooh hij zit lekker, dan is ie dus te grootquote:Net maar even wat spijkerbroeken uit de sale gevist....sommige broeken van de H&M zijn echt ruk...die passen me 5 minuten en zakken dan alweer van de kont![]()
Maar ik blijf toch bij H&M, want ik ga écht geen 100 euro (of meer) voor een broek uitgeven...
Deze broeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat andere spullen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja ik zeg wel dat die vertraging had. Of dat die net niet goed aansloot op Leiden waar ik moet overstappen, dat ik hem net gemist had. Alleen het probleem is dat ik eigenlijk een toets heb hahaquote:Op maandag 14 september 2009 11:44 schreef alors het volgende:
Zeg gewoon dat de trein vertraging had/je hond naar de dierenarts moest/de brug open stond of iets anders
quote:Op maandag 14 september 2009 11:43 schreef Linnie20v het volgende:
Alors, ik heb trouwens dat gouden jurkje zien hangen in Rotterdam maar ik vond de zakken erop een beetje storend.
Heb er verder niet echt naar gekeken maar denk meld het ff, misschien dat je je verlanglijstje kan beperken tot 64 items![]()
![]()
OH dat is minder, maar het was overmacht, jij kon er niks aan doen + daar zijn herkansingen voor toch?quote:Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ja ik zeg wel dat die vertraging had. Of dat die net niet goed aansloot op Leiden waar ik moet overstappen, dat ik hem net gemist had. Alleen het probleem is dat ik eigenlijk een toets heb haha
Leuk leuk, ik zie hem alleen niet staan in de online shopquote:Op maandag 14 september 2009 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
Nou, op de foto is het een stuk minder...
[ afbeelding ]
Dat roze en rode gecombineerd is gewoon erg fout, en fout is goed
Heb hem in Rotterdam gekocht in de koopgootquote:Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Leuk leuk, ik zie hem alleen niet staan in de online shop
thanks dan gaat 't retour via postquote:Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef alors het volgende:
nee
ik vind um je echt super hot staanquote:Op maandag 14 september 2009 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
Nou, op de foto is het een stuk minder...
[ afbeelding ]
Dat roze en rode gecombineerd is gewoon erg fout, en fout is goed
Wel redelijk volgens mij. Vaak zijn kledingstukken van viscose ook niet om echt strak om je lichaam te dragen!quote:Op maandag 14 september 2009 16:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind um je echt super hot staan![]()
ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
ik heb namelijk net hele leuke korte laarsjes gekocht met franjes, super tof onder een jurkje met legging, en deze vond ik wel erg leukmaar ik doe er wel een riem omheen anders is t zo'n zak
maar weet iemand of viscose rekstof is of niet?
Jeez dat is naarquote:Op maandag 14 september 2009 18:42 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, ik had gisteravond wat in het mandje gedaan...zijn ze ineens weer bezig met de site...en daarna was het 12 uur geweestHelaas, de code was dus verlopen
nee was bij mijn figuur ook niet de bedoelingquote:Op maandag 14 september 2009 17:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel redelijk volgens mij. Vaak zijn kledingstukken van viscose ook niet om echt strak om je lichaam te dragen!
Het is ook Divided he, dat valt vaak wat kleiner dan gewone h&m maten.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee was bij mijn figuur ook niet de bedoelingmaar ik heb nogal grote borsten en erg breden gespierde boven armen (tjah, bokser he) vaak gaan die plekken knellen als er geen stretch in zit, maar ik heb hem maar gewoon een maat ruimer genomen
ben heul benieuwd hoe die staat
ik heb wijs gedaan, 2 maten genomenquote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Het is ook Divided he, dat valt vaak wat kleiner dan gewone h&m maten.
Dan kan het bijna niet misgaan! Alhoewel, het blijft natuurlijk h&mquote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb wijs gedaan, 2 maten genomen
quote:Op maandag 14 september 2009 18:47 schreef dieske87 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze om precies te zijn...
Bij mij issie ook lang genoeg om hem evt te dragen als "jurkje" over een legging
oeh, die is leuk! maar ik heb nog geen 5 lange vestenquote:Op maandag 14 september 2009 18:47 schreef dieske87 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze om precies te zijn...
Bij mij issie ook lang genoeg om hem evt te dragen als "jurkje" over een legging
die eerste vind k ook superleuk. De 2e en 3e liggen een beetje aan je figuur denk k.. En die laatste is ook mooi hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef warrel het volgende:
Oef, ik wil zo graag een simpel grijs of zwart jurkje, waar je dan zo'n vrolijke felle panty/legging onder aankan. Maar ik ben bang dat m'n buikje teveel opvalt in deze jurkjes.. Wat denken jullie?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die eerste vind ik echt superleuk. En is die laatste nog wel leuk zonder riem?
Ze heeft tieten, dat vinden ze bij H&M vaak al 'groot'.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:
dit is het nieuwe BIB model (44-54) vind het een foute match
[ afbeelding ]
mijn benen zijn zelfs dikker en ik heb maat 40/42, beetje jammer, vond het vorige model leuker en er meer bij passen..
idd, Big is beautifull maareh... waar is de big?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik kan daar zo van balen he. Doe bij de BIBcollectie dan ook gewoon een mooie vrouw van maat 44 of 46Die vrouwen daar hebben gewoon maatje 40/42 idd... Hoe triest!!!
!!
Ik denk dat de modellen heus wel maatje 44 hebben, maar dat ze gewoon reuzelang zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
idd, Big is beautifull maareh... waar is de big?beetje jammer dit, ook moeilijk zo om voor de wat stevigere mensen de kleding zo te beoordelen...
Zolang je bestelling nog in in behandeling is, kun je gewoon dingen bijbestellen. In een van de schermen van het bestelproces krijg je dan een overzicht van alles wat je in bestelling hebt staan en kun je er voor kiezen om alles in één keer te laten bezorgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:45 schreef nein het volgende:
Hmm..crappy.
Ik heb nét mn bestelling afgerond en zie nu in de sale dat er een jurkje tussenzit dat ik eigenlijk toch nog heeel graag wil hebben.
Als ik nu dat ene jurkje nog extra bestel gaan ze zeker weer 4.90 verzendkosten rekenen? Hoe kan ik mn bestelling achteraf aanpassen?
Yay! Thanksquote:Op woensdag 16 september 2009 07:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zolang je bestelling nog in in behandeling is, kun je gewoon dingen bijbestellen. In een van de schermen van het bestelproces krijg je dan een overzicht van alles wat je in bestelling hebt staan en kun je er voor kiezen om alles in één keer te laten bezorgen.
omg ja, als ik die modellen zie denk ik altijd "dus ik ben ook big..."quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:
dit is het nieuwe BIB model (44-54) vind het een foute match
[ afbeelding ]
mijn benen zijn zelfs dikker en ik heb maat 40/42, beetje jammer, vond het vorige model leuker en er meer bij passen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |