Hoezo wilde aap?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan je misschien waarderen, maar wat hij doet is zich als een wilde aap gedragen zonder enige vorm van kwaliteit. Mongolen zoals hij kunnen iemand voor het leven blesseren.
Zulke gekke charges maakt hij niet vaak.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan je misschien waarderen, maar wat hij doet is zich als een wilde aap gedragen zonder enige vorm van kwaliteit. Mongolen zoals hij kunnen iemand voor het leven blesseren.
Hij wil terug.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Hij speelt nu toch in Griekenland of Cyprus ofwat? Ik volg die competities [in tegenstelling to jullie waarschijnlijk] totaal niet.. gaat het goed met Stijn?![]()
quote:Vreven zint op revanche
Stijn Vreven verliet Vitesse tijdens de winterstop. De technische staf verbande de Belgische verdediger uit de A-selectie, nadat hij zich in de pers negatief had uitgelaten over zijn medespelers. Vreven (32) zocht zijn heil bij Omonia Nicosia op Cyprus. Inmiddels voelt hij zich klaar voor een nieuw avontuur in de Eredivisie, al heeft hij nog geen aanbiedingen op zak. 'Echt niet. Ik hoor van alle kanten dat ik in de belangstelling van ADO Den Haag sta. Daar weet ik zelf niets van. Frans Adelaar, de trainer daar, ken ik heel goed. Als hij interesse zou hebben, belt hij me persoonlijk. Dat is niet gebeurd. Een volksclub als ADO past wel goed bij me. Net als FC Groningen en FC Utrecht.'
Vreven hoopt op een nieuwe kans in de Eredivisie. Hoewel het leven op Cyprus hem goed bevalt, wil hij zijn carrière beëindigen in een competitie waar wekelijks een topprestatie van hem wordt verlangd. 'Het woord uitbollen ken ik niet. Ik mis hier het pure fanatisme. Daar word ik niet gelukkig van. Elke wedstrijd wil ik tot het gaatje gaan. Dat hoeft hier maar vijf keer per seizoen.' De medische staf van Omonia Nicosia laat ook te wensen over Een tamelijk onschuldige enkelblessure groeide zo uit tot een serieus probleem. Vreven kan daarom niet genieten van zijn vakantie in het Belgische Hasselt. Dagelijks brengt hij uren door in een revalidatiecentrum. 'Mijn ligamenten (enkelbanden, red.) zijn ingescheurd. De artsen hebben mijn enkel serieus naar de kloten geholpen. Het is een fikse blessure, maar vóór het eind van de zomerstop ben ik weer helemaal fit.'
Vreven zegt op Cyprus goed tot rust te zijn gekomen, maar erkent de netelige situatie bij Vitesse nog lang niet te zijn vergeten. 'Ik heb nooit afscheid kunnen nemen van de supporters. Edward Sturing heeft me zelf ook nooit iets meegedeeld. Dat is absoluut zwaar. Hij zat op twee meter afstand van me, maar hield zijn lippen stijf op elkaar.
Zulke erge dingen zijn niet voorgevallen. Ik heb ze alleen letterlijk 25 keer verteld waaraan het schortte. Met zo'n mentaliteit eindig je op de elfde plaats, hield ik hun voor. Toevallig eindigden ze het seizoen op die plek. En nu zeggen ze op zoek te zijn naar winnaars. Tja, daar kan ik echt niet bij. Of ik wrok koester? Ja. Ik wil revanche nemen. Als je me op mijn ziel trapt, word ik opstandig. Het geeft me de drive om te laten zien dat ik met mijn manier van voetballen nog van grote waarde kan zijn.'
Noem me 1 kwaliteit buiten zijn mentaliteit om.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef Eilanden het volgende:
Weer lekker ongenuanceerde meningen hierVreven heeft zeker geen Braziliaanse techniek, maar hem geen enkele voetbaltechniek toedichten is belachelijk .. dan heb je echt geen kijk op voetbal
In Cyprus ja. Samen met Khalid Sinouh, meen ik. Maar ja, dat is niks voor hem. Dat is zo'n competitie vol luie uitgerangeerde spelers die nog geld komen scheppen en totaal niks meer doen dan nodig is. Daar past zo'n winnaar nooit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Hij speelt nu toch in Griekenland of Cyprus ofwat? Ik volg die competities [in tegenstelling to jullie waarschijnlijk] totaal niet.. gaat het goed met Stijn?![]()
Hij is bovendien fysiek sterk en kan met zijn acties het alftal over het dode punt heen helpen en komt nogal eens in de buurt van de 16. Er lopen zat slechtere voetballers op de Nederlandse velden dan hij.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:44 schreef Eilanden het volgende:
Vreven heeft echt wel bijvoorbeeld een redelijke voorzet. Daarnaast sticht 'ie bijvoorbeeld geregeld gevaar met zijn opkomen
quote:ADO-verdediger Vreven heeft suikerziekte
Stijn Vreven lijdt aan diabetes. Bij de 33-jarige verdediger van ADO Den Haag werd woensdag in het ziekenhuis suikerziekte geconstateerd, meldt het AD donderdag. De Belg is niet van plan zijn voetballoopbaan door de aandoening voortijdig te beëindigen.
Vreven wil in samenspraak met een diëtiste zijn sportleven afstemmen op zijn diabetes. "Het is even slikken, maar het is ook niet het einde van de wereld", stelt hij in het AD. "Het is niet zo dat ik mijn loopbaan moet beëindigen." Vreven kwam 2,5 week geleden voor het laatst in actie voor ADO, in het met 3-1 verloren uitduel met Heracles.
De voormalige verdediger van KV Mechelen, AA Gent, FC Utrecht, 1. FC Kaiserslautern en Omonia Nicosia heeft bij de hekkensluiter in de Eredivisie nog een contract tot het einde van dit seizoen. Vreven verklaarde in juni bij zijn komst naar Den Haag zijn carrière bij ADO te willen afsluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |