Deze schoenen doen het ook met lopen/stampen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:15 schreef bixister het volgende:
Sven!![]()
Piet is (uiteraard!
) ook dol op schoenen met lichtjes. hij heeft al 2 paar versleten. maar die gingen alleen aan als je er mee liep/stampte.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef snoopy het volgende:
Maar even later heeft hij de 'oplossing'!
'Weet je, als Lis een mama is, dan kunnen we het voor haar baby kopen!'
Morris!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:23 schreef snoopy het volgende:
Sara
Morris vond het blijkbaar nog best ver naar Eindhoven vandaag: 'Waarom is de wereldbol zo plat?'*diepe zucht*
In het kader narcistisch heb ik er ook nog een;quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef renzell het volgende:
Hoe bedoel je narcistisch.Hier de volgende uitspraak uitroep (gebracht als compliment naar mij!
): "Oh mama, wat hebben jullie toch een knap en slim kindje gemaakt! Ik kan mijn zintuigen gewoonweg niet geloven!" (
![]()
)
quote:Op donderdag 24 september 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Compliment van mijn zoon vanmorgen
"Heb je slecht geslapen? Je wallen hebben wallen!"
Ja, ik had slecht geslapen, dank je
Oh erg he! Als ik aan Dean vraag waarom ie iets bepaalds wil, dan krijg ik steevast hetzelfde antwoord "Nouhou..omdat ik sjo lief benquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:03 schreef Vicky het volgende:
Ik vergeet de helft van Ambers uitspraken maar ze komen regelmatig op hetzelfde neer
Ook met 's avonds naar bed gaan. We hebben een beloningsbord en een van de magneetjes is voor liefzijn. Dan vraag ik aan Amber: ben je vandaag lief geweeest? En dan zegt ze Ja toch echt wel hoor...
of Nou gewoon omdat ik het zooooooooooo graag wil.... en ik ben vandaag toch lief geweest mama... *zielig koppie showt*quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh erg he! Als ik aan Dean vraag waarom ie iets bepaalds wil, dan krijg ik steevast hetzelfde antwoord "Nouhou..omdat ik sjo lief ben".
Ach, beter zo dan geen zelfvertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |