De laatste vijf nummers die ik gedraaid heb:quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef Wouter1989 het volgende:
En naar welke jazz luister je dan wel, JAM? Alleen bebop en hardbop of ook verder?
Ik ben het met je eens. Maar wat wel klopt is dat zij een (veel) drukker sociaal leven heeft dan ik. Misschien is een hobby niet een goede omschrijving. 'Interessegebied' misschien? Goed te lezen dat JAM barst van de hobby's.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:12 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het niet zo overtuigend hoor. Iemand die kennelijk alle tijd heeft voor theorievorming heeft zèker tijd voor een hobby. En er ook dringend eentje nodig, wellicht.
Zojuist gekeken. Ik moet zeggen, een matige docu. Zeg maar gerust: een slechte docu. Een héle slechte zelf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Frollo het volgende:
Cyberkoelies, dat vond ik wel een interessante docu.
Die laatste ken ik niet, maar die anderen vallen mi wel daaronder. Ben je er toevallig zo een die alles vanaf Bitches brew gênant vindt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:46 schreef JAM het volgende:
[..]
De laatste vijf nummers die ik gedraaid heb:
Bill Evans - On Green Dolphin Street
Charlie Parker - My Little Suede Shoes
Clifford Brown - Carvin' the Rock
Horace Silver - Sanctimonious Sam
Jackie McLean - Cyclical
Mag dat hoofdje van je romp?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:21 schreef Diverse_Reality het volgende:
En mag dat 'grappige' uit je sig...
Maar wel een interessante docu. Met sfeervolle beelden.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Zojuist gekeken. Ik moet zeggen, een matige docu. Zeg maar gerust: een slechte docu. Een héle slechte zelf.
Meid hou op, ik heb het veel te druk.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:29 schreef Gellius het volgende:
Zou Frollo alweer koffiegesprekken houden?
Als de meningen er over verschillen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar wel een interessante docu. Met sfeervolle beelden.
Wanneer is een docu goed dan? Ik realiseer me dat ik daar eigenlijk nooit over nagedacht heb.
Volgende week vrijdag werk ik voor het laatst en de dag erna vertrekken we naar Peking.quote:
Peking... benieuwd wat je er van vindt.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag werk ik voor het laatst en de dag erna vertrekken we naar Peking.
Maar de echte vakantie begint acht dagen later, als we weer thuis zijn. Een week niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2009 13:52:14 ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Peking... benieuwd wat je er van vindt.Bedankt voor de info, maar zoiets had ik al begrepen en ik vind het ook niet zo erg. Heb ik dat ook een keer meegemaakt, denk ik dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me meer zorgen baart is dat werkelijk niemand er Engels schijnt te spreken. We denken erover om daar af en toe een taxi nemen, maar is dat wel te doen?
Ik geloof als je 'm simpelweg ervaart als leerzaam en vermakelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar wel een interessante docu. Met sfeervolle beelden.
Wanneer is een docu goed dan? Ik realiseer me dat ik daar eigenlijk nooit over nagedacht heb.
Ik ben gauw tevreden, dat klopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik geloof als je 'm simpelweg ervaart als leerzaam en vermakelijk.
Was het accent nog enigszins thuis te brengen? Was het Fries, Goois, Limburgs, Servisch, Syldavisch, Marrokaans, Duits, Jordanees of nog iets heel anders?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:43 schreef Mainport het volgende:
Het werd gepresenteerd door een vrouwelijk raadslid van het CDA die niet zonder accent kon spreken.
Dat is wel te doen, maar reken niet op een leuk gesprek met je taxichauffeur.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Frollo het volgende:
Bedankt voor de info, maar zoiets had ik al begrepen en ik vind het ook niet zo erg. Heb ik dat ook een keer meegemaakt, denk ik dan maar.
Wat me meer zorgen baart is dat werkelijk niemand er Engels schijnt te spreken. We denken erover om daar af en toe een taxi nemen, maar is dat wel te doen?
En samen liedjes zingen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is wel te doen, maar reken niet op een leuk gesprek met je taxichauffeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |