ze hebben vast ook nog een konijnenhokquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:52 schreef -moppie- het volgende:
Lief van je Ama, ook die kunnen we gebruiken.
nee, puks konijnenhok is nu van pilskes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze hebben vast ook nog een konijnenhok
Konijnen overleven het bij ons nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze hebben vast ook nog een konijnenhok
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Konijnen overleven het bij ons nietligt overigens niet aan de konijnen.
Wij kunnen allebei geen konijn door onze strot krijgen, nog nooit geproeft trouwens maar wij zjin watjes wat dat betreft.quote:
zo bizonder is het niet, in spanje Sam nog even laten proeven..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij kunnen allebei geen konijn door onze strot krijgen, nog nooit geproeft trouwens maar wij zjin watjes wat dat betreft.![]()
Zie ik weer zo'n flappie rondlopen
Is best lekker mits goed klaargemaakt. Het wordt al snel te droog. Een lekker mals haasje of konijntje is wel lekker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij kunnen allebei geen konijn door onze strot krijgen, nog nooit geproeft trouwens maar wij zjin watjes wat dat betreft.![]()
Zie ik weer zo'n flappie rondlopen
Detailsquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is best lekker mits goed klaargemaakt. Het wordt al snel te droog. Een lekker mals haasje of konijntje is wel lekker.
Ik heb vannacht ook gdroomd over mals vlees
En moppie en colt waren de oppas van Eva.
zo, jij zit de komende weekenden thuis met Evaquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Details![]()
en kan geregeld worden hoor!
Gans zeker?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is best lekker mits goed klaargemaakt. Het wordt al snel te droog. Een lekker mals haasje of konijntje is wel lekker.
Ik heb vannacht ook gdroomd over mals vlees
Die gaat lekker achter in de tuin zitten op het witte bankje met de hondjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo, jij zit de komende weekenden thuis met Eva
tsa tsjieuw is lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:56 schreef amaranta het volgende:
nee speenvarken
delicatesse
[ afbeelding ]
1/4 van de vloer leggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dat is niks in vergelijking hoe lang je met de vloer bezig bent geweest.
Maak me gek!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:56 schreef amaranta het volgende:
nee speenvarken
delicatesse
[ afbeelding ]
heb jij geen oven?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
als jij een speenvarken en een oven regelt
het beste is een vuuroven denkquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb jij geen oven?
Een gans is makkelijker te regelen.
Ik zal eens rondkijken wat een speenvarken kost.
ik heb heul niet van die grote pannenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:27 schreef FUFR het volgende:
ik heb geen ervaring met spit, maar meestal doe je zoon biggy ook ff voorkoken..
het is niet de middeleeuwen, duurt anders veel te lang!
Ik kan niet zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:31 schreef FUFR het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)una_in_lekeitio.html
http://www.dumpert.nl/med(...)chap_ganshangen.html
rare jongens die spanjaards
schuilhouden is een groot woord jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waar de ETA zich schuil houdt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |